Ludvig og Julemanden :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Jermer

Ja, det er rigtigt nok, at nisserne kunne have været der før Nicholas.

Men det forklarer ikke at Julie (julemor) kan leve så længe. Og Nicholas er da ikke Helligånden. Du er måske kommet til at blande nogle ting sammen? Helligånden er en del af trenigheden: Faderen, Sønnen og Helligånden

Men Nicholas (lut-spilleren) kan jo godt være Helligånden aligevel...

Jeg tror dog ikke, at Nicholas har taget kronringen til sig, fordi han var så selvvurderet. Han er sikkert gået med til at hjælpe Stygge fordi faktisk ville stjæle den del af kronen der giver evigt liv, for så kan Stygge jo ikke komme til magten igen. Eller hvad?

Vi har ikke hørt så meget om "Den indemurede pige" endnu. Måske "var" hun den udvalgte? Hmmm.... jeg forvirer mig selv. Må få læst op på min historie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jermer skriver:

Ja, det er rigtigt nok, at nisserne kunne have været der før Nicholas.

Men det forklarer ikke at Julie (julemor) kan leve så længe. Og Nicholas er da ikke Helligånden. Du er måske kommet til at blande nogle ting sammen? Helligånden er en del af trenigheden: Faderen, Sønnen og Helligånden

Men Nicholas (lut-spilleren) kan jo godt være Helligånden aligevel...

Jeg tror dog ikke, at Nicholas har taget kronringen til sig, fordi han var så selvvurderet. Han er sikkert gået med til at hjælpe Stygge fordi faktisk ville stjæle den del af kronen der giver evigt liv, for så kan Stygge jo ikke komme til magten igen. Eller hvad?

Vi har ikke hørt så meget om "Den indemurede pige" endnu. Måske "var" hun den udvalgte? Hmmm.... jeg forvirer mig selv. Må få læst op på min historie

Hahaha.. Alle de forklaringer  Jeg bliver helt nysgerrig! Jeg vil vide hvem det er NUUUU

Anmeld

12. december 2011

1990h

rikkeregnbue skriver:

Hej skønne baby.dk folk

Jeg ville egentlig bare lige høre jer andre om årets nye julekalender!

Hvad synes I om den? Og hvem tror I er den udvalgte?

Jeg synes selv faktisk at den er ret god!  Min kæreste synes jeg er lidt små nederen når jeg som 18 årig synes en børne julekalender er god (og sætter alarmen hver dag så jeg husker at se den!)

Jeg ANER ikke hvem den udvalgte kan være.. Men jeg er ret sikker på at det altså ikke er Niels Glad  Måske Ludvig?

tror den udvalgte er julemanden

Anmeld

12. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Hansen1990 skriver:

tror den udvalgte er julemanden

Godt bud

Anmeld

12. december 2011

Bambii

rikkeregnbue skriver:

I kommer med nogle gode bud allesammen...  Jeg sidder og kan næsten ikke vente på at klokken bliver 20!

Jeg kan næsten heller ikke vente

Anmeld

12. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Bambii skriver:

Jeg kan næsten heller ikke vente

Altid noget jeg ikke er den eneste  Sidder og glæder mig som et lille barn

Anmeld

12. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

lucas<3 skriver:

Hvis i mangler og de nogle afsnit må i gerne låne mit logind på sputnik og se de afsnit. Har nemlig gratis i en månede. Men skriv en privat bedsked

Kan man se alle afsnit derinde, eller bare dem der har været?

Anmeld

12. december 2011

Bambii

rikkeregnbue skriver:

Altid noget jeg ikke er den eneste  Sidder og glæder mig som et lille barn

Ja, det gør jeg også jef ELSKER julekalender og især når det er nogle nye, så er der nemlig altid nogle mysterier der skal løses Hehe..

Anmeld

12. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Bambii skriver:

Ja, det gør jeg også jef ELSKER julekalender og især når det er nogle nye, så er der nemlig altid nogle mysterier der skal løses Hehe..

Enig  Sidder og bare og grubler over alles forskellige svar herinde og prøver at finde frem til noget i mit hovede

Anmeld

12. december 2011

Bambii

rikkeregnbue skriver:

Enig  Sidder og bare og grubler over alles forskellige svar herinde og prøver at finde frem til noget i mit hovede

Ja, jeg sidder også og tænker helt vildt over hvem den udvalgte kan være og alle de andre ting der er at tænke over  

Jeg sidder hver dag og venter på det kommer Hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.