Ludvig og Julemanden :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

Bambii

Gittemor09 skriver:

ej, det lyder heller ikke rart..

jeg vil også skynde mig seng... skal møde kl. 5.45 ... skal have morgenvagten på kontoret ... men har så også fri 12.45

sov godt, og vi snakkes ved imorgen aften

Godnat begge 2  

Sov rigtig godt ja, vi snakkesni morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Gittemor09

Bambii skriver:

Tror måske at han har en del af kronen som måske ligger på Grønland  

Ja, det er helt vildt spændende

ej, ja det kan da godt være...

uhhh, bliver helt nysgerrig nu...

skulderklap til dig hvis din fornemmelse er rigtig

nu skal de finde den næste under foden...

og hvad hed det sidste?? årh, havde det lige i fingrene

Anmeld

11. december 2011

Gittemor09

Bambii skriver:

Godnat begge 2  

Sov rigtig godt ja, vi snakkesni morgen

tusiind tak i lige måde nu kører min hjerne da på højtryk hele natten

vi snakkes ved...

Anmeld

11. december 2011

Bambii

Gittemor09 skriver:

ej, ja det kan da godt være...

uhhh, bliver helt nysgerrig nu...

skulderklap til dig hvis din fornemmelse er rigtig

nu skal de finde den næste under foden...

og hvad hed det sidste?? årh, havde det lige i fingrene

Bag sten, under fod, over øjne

Ja, det er spændende  

Min hjerne køre også på højtryk indtil jeg får opklaret mysteriet

Anmeld

11. december 2011

.....

rikkeregnbue skriver:

Jep! Når lige og få indrettet hendes værelse og komme på plads og så skulle hun meget gerne melde sin ankomst

Hihi, bliver spændende

Anmeld

11. december 2011

Jermer

Jeg tror det hænger sammen sådan her:

Nicholas bærer del af kronen, der giver evigt liv på hovedet. Men kun nå han har huen på. Det forklarer jo "over øje." Jo mindre de mener øje som i ét øje kun.

Max kunne godt være den udvalgte, da han har haft et sværd, og han hjælper den "med et smil" mens Stygge farer rundt og gør livet surt for dem. Eller når Børglum "er truet" af de der sælgere. Den ægte Nikolaus kunne jo såmænd også godt være den udvalgte? Eller selveste Stygge... Eller Martine, hun er jo altid ved godt humør.

Her er endnu en gåde: Hvor har Nicholas og Julie fået alle de magiske nisser fra???

Anmeld

11. december 2011

Jermer

Og Elsebeth Gyldenstjernr (spøgelseskonen) lyder til at have en kronring. Måske under et bordben eller under rustningen...

Nå, gonat.

Anmeld

11. december 2011

Bambii

Jermer skriver:

Jeg tror det hænger sammen sådan her:

Nicholas bærer del af kronen, der giver evigt liv på hovedet. Men kun nå han har huen på. Det forklarer jo "over øje." Jo mindre de mener øje som i ét øje kun.

Max kunne godt være den udvalgte, da han har haft et sværd, og han hjælper den "med et smil" mens Stygge farer rundt og gør livet surt for dem. Eller når Børglum "er truet" af de der sælgere. Den ægte Nikolaus kunne jo såmænd også godt være den udvalgte? Eller selveste Stygge... Eller Martine, hun er jo altid ved godt humør.

Her er endnu en gåde: Hvor har Nicholas og Julie fået alle de magiske nisser fra???

Jeg har også overvejet at det måske kunne være derfor nicolaus altid har nissehue på for det passer nemlig med over øjne  

Men det er virkelig spændende glæder mig til at se hvad der sker de næste afsnit

Anmeld

11. december 2011

Bambii

Jermer skriver:

Og Elsebeth Gyldenstjernr (spøgelseskonen) lyder til at have en kronring. Måske under et bordben eller under rustningen...

Nå, gonat.

Jamen stygge vidste jo hvor den ene var eller var det 2 han vidste og manglede bare en?

Anmeld

12. december 2011

Jermer

Spoilers! Lad være medaut læse dette hvis du ikke ønsker at finde ud f nogle ting på forhånd (er selv lidt ked af over at jeg fandt spoileren... j

Det her fandt jeg et sted på TV2's hjemmeside:

"..og så får Børglum besøg af selveste Helligånden. Alt dette er med til at kaste Ludvig og hans allierede ud i et spændende, morsomt og uhyggeligt eventyr i jagten på skatten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.