Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
rikkeregnbue skriver: Har ingen kode derinde til
Har ingen kode derinde til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi ser den også og herhjemme er vi da 27 , 32 og 11 år.
Her har vi også gang i det helt store gætteri...den ene tror det er julemandens kone julie der er den udvalgte..den anden tror det er ludvig og den tredje tror det er mor kirsten.
Ønskebarnet skriver: Vi ser den også og herhjemme er vi da 27 , 32 og 11 år. Her har vi også gang i det helt store gætteri...den ene tror det er julemandens kone julie der er den udvalgte..den anden tror det er ludvig og den tredje tror det er mor kirsten.
Jeg tror det er Julie eller Ludvig
rikkeregnbue skriver: Hej skønne baby.dk folk Jeg ville egentlig bare lige høre jer andre om årets nye julekalender! Hvad synes I om den? Og hvem tror I er den udvalgte? Jeg synes selv faktisk at den er ret god! Min kæreste synes jeg er lidt små nederen når jeg som 18 årig synes en børne julekalender er god (og sætter alarmen hver dag så jeg husker at se den!) Jeg ANER ikke hvem den udvalgte kan være.. Men jeg er ret sikker på at det altså ikke er Niels Glad Måske Ludvig?
Hej skønne baby.dk folk
Jeg ville egentlig bare lige høre jer andre om årets nye julekalender!
Hvad synes I om den? Og hvem tror I er den udvalgte?
Jeg synes selv faktisk at den er ret god! Min kæreste synes jeg er lidt små nederen når jeg som 18 årig synes en børne julekalender er god (og sætter alarmen hver dag så jeg husker at se den!)
Jeg ANER ikke hvem den udvalgte kan være.. Men jeg er ret sikker på at det altså ikke er Niels Glad Måske Ludvig?
Husk og se det idag.. Uhhhhh det er spændende nu !!!!
GOD JUL.. Husk at spise små kager idag også
AalborgPigen skriver: Husk og se det idag.. Uhhhhh det er spændende nu !!!! GOD JUL.. Husk at spise små kager idag også
MEGA spændende!!! Har sat min alarm til klokken 15! Afsnit 24 kommer nemlig første gang 15:05! Hæhæ.
Og jep, jeg skal spise så mange småkager til jeg revner!
Glædelig jul!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128