Ludvig og Julemanden :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Gittemor09 skriver:

ja, det bliver rigtig spændende...

glæder mig som et lille barn gør til juleaften

Samme her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Gittemor09

Bambii skriver:

Nu vil jeg også være med i 2  

Det er vildt spændende, i dag fik vi jo også af vide at hende spøgelses konen har den ene kronering det er jo en vigtig detalje i det her mysterie men en detalje jeg godt havde regnet med ;p Hehe.. 

Tror at det er spøgelses damen der kalder ham hjem..  

ja, det gjorde vi nemlig... og selvfølgelig er den et eller andet sted hvor nøglen hører til

ja, jeg tror også det er hende der kalder ham tilbage....

tror hun fortæller ham noget så han er skyld i det der sker i kirken fordi han bliver vred...

Anmeld

12. december 2011

Bambii

rikkeregnbue skriver:

Synes ikke det lød som Elsebeth (spøgelsesdamen ) der kaldte, men det kunne da sagtens være. I hvert fald hvis hun fatter mistanke til at det ikke var ham i den rustning der og heller ikke ham der snakkede, men Ludvig

Det kan godt være du har ret men det var hvertfald en dame stemme, er vi enige så langt? mÅske den indemurede pige?

Anmeld

12. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Bambii skriver:

Det kan godt være du har ret men det var hvertfald en dame stemme, er vi enige så langt? mÅske den indemurede pige?

Jep... Og ja, hende kunne det godt være! Hende har vi da ikke set noget til i det her afsnit, havde jo helt glemt hende

Anmeld

12. december 2011

Bambii

Gittemor09 skriver:

ja, det gjorde vi nemlig... og selvfølgelig er den et eller andet sted hvor nøglen hører til

ja, jeg tror også det er hende der kalder ham tilbage....

tror hun fortæller ham noget så han er skyld i det der sker i kirken fordi han bliver vred...

Ja, tror du ikke?  

Jeg så desværre ikke hvad der ville ske i morgen  

Men glæder mig helt klart til ar se det  

Vi såojo også hvor hun holder til henne, hende Elisabeth, det er dernede den ene ring er tror jeg

Anmeld

12. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Bambii skriver:

Ja, tror du ikke?  

Vi såojo også hvor hun holder til henne, hende Elisabeth, det er dernede den ene ring er tror jeg

Man så noget med at i kirken lige pludselig kom der lys ind af væggene (sådan så jeg det i hvert fald )

Og ja, jeg tror også den 2 kronedel ligger dernede

Anmeld

12. december 2011

Gittemor09

Bambii skriver:

Ja, tror du ikke?  

jo, det tror jeg faktisk det er...

det bliver rigtig spændende imorgen...!! glæd dig... der er drama og drabelige scener

ja, hun har ihvertfald den ene del...!!!

og det tror da måske også "julemanden" har den sidste del under huen, han tager den jo aldrig af og hvis han gør tror jeg han dør...

Anmeld

12. december 2011

Bambii

rikkeregnbue skriver:

Jep... Og ja, hende kunne det godt være! Hende har vi da ikke set noget til i det her afsnit, havde jo helt glemt hende

Hehe nej, hende har vi ikke set noget til.. Men hun kommer nok, men tror måske at det kan være Elisabeth der kalder stygge tilbage fordi at den indemurede pige snakker med menneskene igen eller hun opdager at max gør der  

Anmeld

12. december 2011

Bambii

Gittemor09 skriver:

jo, det tror jeg faktisk det er...

det bliver rigtig spændende imorgen...!! glæd dig... der er drama og drabelige scener

ja, hun har ihvertfald den ene del...!!!

og det tror da måske også "julemanden" har den sidste del under huen, han tager den jo aldrig af og hvis han gør tror jeg han dør...

Jeg tror også han har den ene krone ring, for læg også mærke til at hans hue sidder som om der er noget stift hele vejen rundt  

Ja, jeg glæder mig også rigtig meget til i morgen det bliver vildt spændende..  

Anmeld

12. december 2011

Gittemor09

Bambii skriver:

Jeg tror også han har den ene krone ring, for læg også mærke til at hans hue sidder som om der er noget stift hele vejen rundt  

Ja, jeg glæder mig også rigtig meget til i morgen det bliver vildt spændende..  

ja, jeg har underligt nok studeret huen de sidste par dage... ikke noget jeg har tænkt over før du skrev før med huen...!!

så tror der er noget om det

det bliver super spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.