Ludvig og Julemanden :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

Jermer

Bambii skriver:

Jamen stygge vidste jo hvor den ene var eller var det 2 han vidste og manglede bare en?

Ja...

Men forstår stadig ikke hvordan Nikolaus og Julie (som normale mennesker) har kunne få fat i magiske væsener? Og hvordan kom de overhovedet til Grønland?

Jeg tror måske at Julie kunne være jomfru Maria haha... Eller Helligånden.

Det vil bære nemmere at skrive på en vomp, så jeg smutter for nu. Gonat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

lucas<3

Nicolas er julemanden, Lut spiller og helligånden.. Jeg tror det et julie eller pige Nissen måske der er den udvalgte..

Anmeld

12. december 2011

lucas<3

Hvis i mangler og de nogle afsnit må i gerne låne mit logind på sputnik og se de afsnit. Har nemlig gratis i en månede. Men skriv en privat bedsked

Anmeld

12. december 2011

Bambii

Jermer skriver:

Ja...

Men forstår stadig ikke hvordan Nikolaus og Julie (som normale mennesker) har kunne få fat i magiske væsener? Og hvordan kom de overhovedet til Grønland?

Jeg tror måske at Julie kunne være jomfru Maria haha... Eller Helligånden.

Det vil bære nemmere at skrive på en vomp, så jeg smutter for nu. Gonat

Ja og hvordan kan Julie og nicolaus pludselig blive nogen der kan blive så gamle?  

Og janisserne er der jo fordi at den "gamle" julemanden havde dem? 

Ja, som hende her over skriver kan det måske være nissepigen sim er den udvalgte, det var jo også hende der sørgede for at nicolaus kom tilbage til børglum Så hun må have noget med det at gøre  

Anmeld

12. december 2011

Benjamins'mor

Jeg synes faktisk den er god, taget i betragtning at jeg havde forventet den var lige så dårlig som ''Jesus og Josephine'' ''Mikkel og guldkortet'' ''Absalons hemmelighed''.

Anmeld

12. december 2011

Bambii

Benjamins'mor skriver:

Jeg synes faktisk den er god, taget i betragtning at jeg havde forventet den var lige så dårlig som ''Jesus og Josephine'' ''Mikkel og guldkortet'' ''Absalons hemmelighed''.

Ja, de minder meget om hinanden de julekalender

Anmeld

12. december 2011

Benjamins'mor

Bambii skriver:

Ja, de minder meget om hinanden de julekalender

Ja, jeg er mere til de gammeldags som ''Brødrene Mortensens jul'' og ''Pyrus''

Anmeld

12. december 2011

Zafir

Jeg syns også at den er OK god. Ikke ligeså god som PAGTEN der var sidste år (eller sidste år igen)...

Jeg tror helt sikkert at det er ludvig der er den udvalgte Men det er også det åbenlyse, så sæføli kan jeg tage fejl og blive snøret og det vil være det allerbedste (elsker når plottet snører mig)

Anmeld

12. december 2011

Bambii

Benjamins'mor skriver:

Ja, jeg er mere til de gammeldags som ''Brødrene Mortensens jul'' og ''Pyrus''

Ja, det er jeg også  

Men kan nu godt lide den her

Anmeld

12. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

I kommer med nogle gode bud allesammen...  Jeg sidder og kan næsten ikke vente på at klokken bliver 20!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.