Ludvig og Julemanden :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Gittemor09 skriver:

den rigtige julemand er et andet sted... ham må de have skjult/slået ihjel, det vides ikke endnu...

og han ved godt at han ikke er den rigtige julemand.... men tror aldrig vi har fået afvide hvad han hedder...

for Nicolaus er jo den gamle betegnelse for julemanden

Åhhh... den svindler altså!  Hvor er du god til det der! Jeg har bare ingenting opfattet hahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

Bambii

Gittemor09 skriver:

kender du det med at man har en fornemmelse??

min fornemmelse siger mig bare at hun er den udvalgte, men kan ikke forklare hvorfor

der var den rigtige stavelse jo... Sankt Nicolaus Gggg

Jamen det er måske fordi at stygge kan manipulere med ham.... og han ikke kunne overbevise den rigtige Sankt Nicolaus om at stå med ham...!!

og nu har han jo den på Luther (hedder det virkelig luther??)  spilleren

Ja, det kender jeg alt for godt Hehe..

Ja, det kan da godt være det er sådan noget men hvor er den rigtige nicolaus så henne? Og hvordan kan han pludselig blive "nicolaus" og kan blive mere end 500år gammel lige pludselig? Hehe.. 

Der er mange mysterier der skal opklares elsker sådan noget

Anmeld

11. december 2011

Gittemor09

rikkeregnbue skriver:

Åhhh... den svindler altså!  Hvor er du god til det der! Jeg har bare ingenting opfattet hahaha

det var jo det jeg sagde at jeg var

jeg har levet min barndom på krimi...

fandt tit på historier, men kunne aldrig skrive dem ned, ellers havde jeg været rig forfatter nu

Anmeld

11. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Gittemor09 skriver:

det var jo det jeg sagde at jeg var

jeg har levet min barndom på krimi...

fandt tit på historier, men kunne aldrig skrive dem ned, ellers havde jeg været rig forfatter nu

Hahaha  Stakkels den rigtige julemand

Anmeld

11. december 2011

Gittemor09

Bambii skriver:

Ja, det kender jeg alt for godt Hehe..

Ja, det kan da godt være det er sådan noget men hvor er den rigtige nicolaus så henne? Og hvordan kan han pludselig blive "nicolaus" og kan blive mere end 500år gammel lige pludselig? Hehe.. 

Der er mange mysterier der skal opklares elsker sådan noget

den rigtige julemand må de have skaffet af vejen på en måde vi ikke har fået afvide endnu

og titlen som julemand giver jo en bonus = længe levealder ...!! det må være en kugle/sten eller andet der giver evigt liv...

ja, et stort mysterie- og jeg elsker det

Anmeld

11. december 2011

Gittemor09

rikkeregnbue skriver:

Hahaha  Stakkels den rigtige julemand

ja, det siger jeg også

Anmeld

11. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Gittemor09 skriver:

ja, det siger jeg også

Hehe... Tror jeg drømmer om det i nat nu.. Alt det mysteri er slet ikke godt for min hjerne  Jeg får jo helt hovedpine

Anmeld

11. december 2011

Gittemor09

rikkeregnbue skriver:

Hehe... Tror jeg drømmer om det i nat nu.. Alt det mysteri er slet ikke godt for min hjerne  Jeg får jo helt hovedpine

hahahahaha du har bare varrige men hele natten og hele dagen imorgen indtil vi hører mere

Anmeld

11. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Gittemor09 skriver:

den rigtige julemand må de have skaffet af vejen på en måde vi ikke har fået afvide endnu

og titlen som julemand giver jo en bonus = længe levealder ...!! det må være en kugle/sten eller andet der giver evigt liv...

ja, et stort mysterie- og jeg elsker det

Nu du nævner evigt liv... Var der ikke noget med at den ene del af kronen gav evigt liv?

Anmeld

11. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Gittemor09 skriver:

hahahahaha du har bare varrige men hele natten og hele dagen imorgen indtil vi hører mere

Hahahha jep!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.