Hvad ville du lave hvis du mistede dit job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

LauraL

Jeg har mit absolut drømmejob som dyrepasser, og det er jo mere end bare et arbejde for mig... Det bliver jo en livsstil... Så hvis jeg blev fyret ville jeg slet ikk vide hva jeg så skulle... 

Men måske noget i retningen af at arbejde med døve/blinde børn, eller også som dyretræner... Gad godt træne førehunde op.... 

Nå ja det var bare mind tanker....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Tona

merichs skriver:

Pt går jeg og mine kollegaer i uvished omkring fyringer på vores arbejdsplads pga økonomisk krise . Flere kollegaer har derfor snakket om og spurgt hvad man vil lave hvis man blev fyret. Egentlig har jeg en anden uddannelse (og arbejdserfaring) som jeg kan bruge, men det er ikke det jeg har lyst til lige nu.

Hvis jeg helt selv kunne vælge, uden at tænke på økonomi eller andre forhold, så ville jeg enten være konditor, indretningsarkitekt eller ejendomsmægler .

Hvilket job ville DU vælge hvis du helt selv kunne bestemme?

Vh Marlene (som er rigtig glad for sit nuveærende job)

Jeg ville være forfatter  

Anmeld

10. december 2011

Muffin_girl

merichs skriver:

Pt går jeg og mine kollegaer i uvished omkring fyringer på vores arbejdsplads pga økonomisk krise . Flere kollegaer har derfor snakket om og spurgt hvad man vil lave hvis man blev fyret. Egentlig har jeg en anden uddannelse (og arbejdserfaring) som jeg kan bruge, men det er ikke det jeg har lyst til lige nu.

Hvis jeg helt selv kunne vælge, uden at tænke på økonomi eller andre forhold, så ville jeg enten være konditor, indretningsarkitekt eller ejendomsmægler .

Hvilket job ville DU vælge hvis du helt selv kunne bestemme?

Vh Marlene (som er rigtig glad for sit nuveærende job)

Hvis jeg ikke skulle tænke over noget, så ville jeg være guide i et års tid og derefter starte min egen restaurant eller cafe

Anmeld

10. december 2011

Kløver

Skulle jeg se bort fra udd, økonomi helbred osv har jeg flere job jeg rigtig gerne vill: konditor, blomsterdekoratør og sundhedsplejerske står højest på listen her. Men sjovt nok også mit gamle arbejde som post, savner tit kollegerne og hyggen, Og alt det der lå idet og sammenholdet

Anmeld

10. december 2011

Gittemor09

så ville jeg være slagter...

men kig mine billeder og fortæl mig om jeg kan bære en ½ gris... Gggg

Anmeld

10. december 2011

JonTri

Så ville jeg læse til læge eller sundhedsplejerske. Lige nu er jeg sygeplejerske. 

Kunne også godt tænke mig at være sælger, fotograf eller grafisk designer. 

Er lige nu i akutpsykiatrien (modtagersygeplejerske), som er spændende, men indenfor faget er drømmejobbet skadestuen. Elsker de hurtige forløb! 

Anmeld

11. december 2011

merichs

Wampires skriver:

uhhh ville ELSKE det hvis jeg ikke skulle alt muligt andet men kunne fokusere på at gøre rent og lave mad osv herhjemme

hehe.. er nok ret speciel på det område.. men ELSKER at vøre hjemme i vores hyggelig hule... elsker at lave mad når jeg har tiden og overskuddet til det... synes det er hyggeligt at gøre rent når jeg har overskuddet til det.. hvis jeg gik på job hver dag ville jeg igen ryge i med intet overskud til de ting jeg finder vigtigt nemlig at vores familie og hjem kommer først med at have det godt og være i orden...

Jamen så er det da det du skal hvis du har muligheden for det

Anmeld

11. december 2011

merichs

AnneP skriver:

har heller ikke tålmodighed til børn, men til at undervise nogle der har valgt at være der! -det tror jeg er fedt!

Anmeld

11. december 2011

merichs

Amandas-mor skriver:

Jeg ville være forfatter  

Du kan da blive "fritidsforfatter"

Anmeld

11. december 2011

merichs

AalborgPigen skriver:

Hvis jeg ikke skulle tænke over noget, så ville jeg være guide i et års tid og derefter starte min egen restaurant eller cafe

Det lyder da også fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.