Hvad ville du lave hvis du mistede dit job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

birthee

merichs skriver:

Øv, det er ærgeligt at du ikke har råd til det

ja, det er rigtig træls... fandt ellers drømmejobbet som sælger i en stof-forretning... men pga. transport og at det er et fuldtidsjob kan vi ikke få det til at hænge sammen tidsmæssigt... det ville ellers bare være dejligt at beskæftige sig med det man også arbejder med i sin fritid... men med en bil kan det bare ikke hænge sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Kloster

Sygeplejerske!!!

Det drømmer jeg virkelig om. Gad Sååååååååååå godt, at jeg kunne læse til det og måske kan jeg også komme til det om 2-3 år, når noget mere gæld er betalt ud.

Anmeld

10. december 2011

birthee

Maja88 skriver:

hvad hvis du tog og læste pædagog som i med er det brevstudie eller hvad det hedder.. mener du skal i skole 2 gange i måneden og kan så arbejde ved siden af

det vidste jeg ikke man kunne... må man også det når man er på dagpenge???

Anmeld

10. december 2011

Holbæktrunten

merichs skriver:

Pt går jeg og mine kollegaer i uvished omkring fyringer på vores arbejdsplads pga økonomisk krise . Flere kollegaer har derfor snakket om og spurgt hvad man vil lave hvis man blev fyret. Egentlig har jeg en anden uddannelse (og arbejdserfaring) som jeg kan bruge, men det er ikke det jeg har lyst til lige nu.

Hvis jeg helt selv kunne vælge, uden at tænke på økonomi eller andre forhold, så ville jeg enten være konditor, indretningsarkitekt eller ejendomsmægler .

Hvilket job ville DU vælge hvis du helt selv kunne bestemme?

Vh Marlene (som er rigtig glad for sit nuveærende job)

Hvis økonomi ikke var noget problem, ville jeg jobbe som hjemmegånde husmor 

Ellers ville jeg gerne arbejde inden for psykiatrien igen...

Anmeld

10. december 2011

merichs

Babymor2010 skriver:

Ja, de fyringer er ikke sjove pga. den økonomiske krise... Min arbejdsplads gik forbi denne gang (vi havde en stor fyringsrunde sidste år i nov.). 

Hvis jeg røg i en fyringsrunde er jeg sikker på, at jeg ville starte på en udd. - jeg ved bare ikke hvilken. Jeg kunne godt tænke mig at læse videre 

Jeg er skide glad for mit job og ville blive så ked af det hvis jeg mistede det. Men skulle det ske, skulle jeg nok finde på noget andet at lave

Anmeld

10. december 2011

Maja88

birthee skriver:

det vidste jeg ikke man kunne... må man også det når man er på dagpenge???

det ved jeg faktisk ikke... det kan man jo undersøge.. tror det hedder fjernstudie..

Anmeld

10. december 2011

merichs

birthee skriver:

ja, det er rigtig træls... fandt ellers drømmejobbet som sælger i en stof-forretning... men pga. transport og at det er et fuldtidsjob kan vi ikke få det til at hænge sammen tidsmæssigt... det ville ellers bare være dejligt at beskæftige sig med det man også arbejder med i sin fritid... men med en bil kan det bare ikke hænge sammen

Det er bare så ærgeligt

Anmeld

10. december 2011

merichs

Kloster skriver:

Sygeplejerske!!!

Det drømmer jeg virkelig om. Gad Sååååååååååå godt, at jeg kunne læse til det og måske kan jeg også komme til det om 2-3 år, når noget mere gæld er betalt ud.

for at du kommer igang med uddannelsen til drømmejobbet

Anmeld

10. december 2011

merichs

Holbæktrunten skriver:

Hvis økonomi ikke var noget problem, ville jeg jobbe som hjemmegånde husmor 

Ellers ville jeg gerne arbejde inden for psykiatrien igen...

Har aldrig kunnet forestille mig selv som hjemmegående  Hvad ville du så lave?

Anmeld

10. december 2011

JulieE

Jeg har faktisk lige været i den situation... Jeg blev fyret fra mit job som Supporter/kundeservice på et datingsite i februar i år.

Nu arbejder jeg som pædagogmedhjælperi en børnehave og håber på jeg kan komme til at læse til pædagog (merituddannelsen) i løbet af et par, da det er det der er mit mål 

Jeg har også kraftigt overvejet at tage en uddannelse til enten grafiker, multimedie designer eller webdesigner, men er meget sikker på jeg er kommet på min rette hylde nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.