Hvad ville du lave hvis du mistede dit job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

merichs

Lone Jakobsen skriver:

jeg stod i præcis den situation for ca 1 år siden. (dog var det mig der sagde op)

Jeg valgte (på anbefaling) at blive dagplejemor, som er noget af det mest fantastiske og livgivende jeg nogen sinde har gjort. jeg elsker det bare og kan kun ærge mig over at jeg ikke havde tænkt på det før. det er simpelthen drømme jobbet for mig 

Det er jo bare så fedt at du så er kommet til at lave noget der bare fanger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
merichs skriver:

Fedt med noget man ved man er god til

for at du en dag får drømmejobbet

mange tak

Mit andet drømme"job" ville være hjemmegående husmor faktisk...

Ville elske bare at tulle rundt herhjemme hele dagen.. lillemanden og de fremtidige børn skulle stadig ud af huset og passes men selv blive herhjemme ville være skønt...

Anmeld

10. december 2011

Lone Jakobsen

merichs skriver:

Det er jo bare så fedt at du så er kommet til at lave noget der bare fanger

ja det er bare lækkert

Anmeld

10. december 2011

merichs

AnneP skriver:

hehe ja! har en ide om at det skal prøves på et tidspunkt!  og syntes det er sjovt at lærer videre og sætte det i en sammenhæng til virkeligheden! + når man ser at der går et lys op for en man fortæller noget! -det er en "fed" fornæmmelse!

Jeg overvejede faktisk at blive lære, da jeg for over 10 år siden skulle igang med at overveje hvad jeg ville "være". Men blev enig med mig selv om at jeg havde for lidt tålmodighed til det

Anmeld

10. december 2011

merichs

Wampires skriver:

mange tak

Mit andet drømme"job" ville være hjemmegående husmor faktisk...

Ville elske bare at tulle rundt herhjemme hele dagen.. lillemanden og de fremtidige børn skulle stadig ud af huset og passes men selv blive herhjemme ville være skønt...

Tror slet ikke jeg ville kunne finde ud af at gå hjemme

Anmeld

10. december 2011

merichs

Lone Jakobsen skriver:

ja det er bare lækkert

Anmeld

10. december 2011

gruener

det ved jeg faktisk ikke... det kan man jo undersøge.. tror det hedder fjernstudie..

citerede den forkerte 

Anmeld

10. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
merichs skriver:

Tror slet ikke jeg ville kunne finde ud af at gå hjemme

uhhh ville ELSKE det hvis jeg ikke skulle alt muligt andet men kunne fokusere på at gøre rent og lave mad osv herhjemme

hehe.. er nok ret speciel på det område.. men ELSKER at vøre hjemme i vores hyggelig hule... elsker at lave mad når jeg har tiden og overskuddet til det... synes det er hyggeligt at gøre rent når jeg har overskuddet til det.. hvis jeg gik på job hver dag ville jeg igen ryge i med intet overskud til de ting jeg finder vigtigt nemlig at vores familie og hjem kommer først med at have det godt og være i orden...

Anmeld

10. december 2011

gruener

birthee skriver:

det vidste jeg ikke man kunne... må man også det når man er på dagpenge???

Du må kun læse et vidst antal timer, når du er på dagpenge. Det døkker ikke fuldtidsstudie, som pædagog er. Også selvom det er fjernstudie. Det du får er så SU + forsørgertillæg, hvis du er forældre. Men hvis du tager den på fjernstudie, så kan du måske finde et dagjob ved siden af..?? 

Hilsen Sara. Som læser til socialrådgiver og lige har været igennem hele baduljen.. 

Anmeld

10. december 2011

AnneP

merichs skriver:

Jeg overvejede faktisk at blive lære, da jeg for over 10 år siden skulle igang med at overveje hvad jeg ville "være". Men blev enig med mig selv om at jeg havde for lidt tålmodighed til det

har heller ikke tålmodighed til børn, men til at undervise nogle der har valgt at være der! -det tror jeg er fedt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.