Hvad ville du lave hvis du mistede dit job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2011

merichs

LauraL skriver:

Jeg har mit absolut drømmejob som dyrepasser, og det er jo mere end bare et arbejde for mig... Det bliver jo en livsstil... Så hvis jeg blev fyret ville jeg slet ikk vide hva jeg så skulle... 

Men måske noget i retningen af at arbejde med døve/blinde børn, eller også som dyretræner... Gad godt træne førehunde op.... 

Nå ja det var bare mind tanker....  

Dejligt at du allerede har drømmejobbet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2011

merichs

Maja84 skriver:

Skulle jeg se bort fra udd, økonomi helbred osv har jeg flere job jeg rigtig gerne vill: konditor, blomsterdekoratør og sundhedsplejerske står højest på listen her. Men sjovt nok også mit gamle arbejde som post, savner tit kollegerne og hyggen, Og alt det der lå idet og sammenholdet

At man har det godt med kollegaer betyder også bare rigtig meget

Anmeld

11. december 2011

Kløver

merichs skriver:

At man har det godt med kollegaer betyder også bare rigtig meget

Helt sikkert, et godt job med god løn er ikke meget ved, hvis ikke man har gode kolleger

Anmeld

11. december 2011

merichs

Gittemor09 skriver:

så ville jeg være slagter...

men kig mine billeder og fortæl mig om jeg kan bære en ½ gris... Gggg

Man kan hvad man vil Det handler bare om at ville det nok

Anmeld

11. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
Maja88 skriver:

hvorfor bliver du det så ikke???

Som det er nu har jeg ikke tiden

Anmeld

11. december 2011

merichs

JonTri skriver:

Så ville jeg læse til læge eller sundhedsplejerske. Lige nu er jeg sygeplejerske. 

Kunne også godt tænke mig at være sælger, fotograf eller grafisk designer. 

Er lige nu i akutpsykiatrien (modtagersygeplejerske), som er spændende, men indenfor faget er drømmejobbet skadestuen. Elsker de hurtige forløb! 

Det kunne da også være spændende at læse videre

Anmeld

11. december 2011

merichs

Maja84 skriver:

Helt sikkert, et godt job med god løn er ikke meget ved, hvis ikke man har gode kolleger

Anmeld

11. december 2011

Gittemor09

merichs skriver:

Man kan hvad man vil Det handler bare om at ville det nok

hehe ja, det har du helt ret i ...!!

men tager lige lidt kontor først, og så kan jeg altid blive slagter bagefter... for det er også en rigtig stor drøm....

har prøvet faget før, og det er faktisk ikke så slemt...

Anmeld

11. december 2011

Dinna88

Jeg er så ung, at jeg ikke HAR min uddannelse endnu

Men var mulighederne frie? Så skulle jeg ind til politiet. Men jeg er panisk bange for vand og skal ikke have kørekort.

Ellers vil jeg RIGTIG gerne læse klassisk arkæologi, men der er ikke arbejde at finde herhjemmei DK med udgravninger, og min kæreste vil ikke være med til at flytte til udlandet.

Ellers ville jeg også rigtig gerne være indretningsarkitekt, men jeg gider ikke kontorarbejde, jeg vil INDRETTE, og det er svært at finde

Nå, så det jeg ender med? Jeg skal læse sprog og kommunikation - spansk og engelsk. Og når den uddannelse er taget arbejder jeg lidt, og så skal jeg læse til fotograf

Og som en anden nævner; forfatter. Det håber jeg dog stadig på bliver til noget Har allerede fået tilbudt hjælp til atfå udgivet noget.

Anmeld

11. december 2011

merichs

Gittemor09 skriver:

hehe ja, det har du helt ret i ...!!

men tager lige lidt kontor først, og så kan jeg altid blive slagter bagefter... for det er også en rigtig stor drøm....

har prøvet faget før, og det er faktisk ikke så slemt...

Det er også fint at have noget at gå igang med hvis man bliver træt af det man laver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.