Hvad ville du lave hvis du mistede dit job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.424 visninger
82 svar
0 synes godt om
10. december 2011

merichs

Pt går jeg og mine kollegaer i uvished omkring fyringer på vores arbejdsplads pga økonomisk krise . Flere kollegaer har derfor snakket om og spurgt hvad man vil lave hvis man blev fyret. Egentlig har jeg en anden uddannelse (og arbejdserfaring) som jeg kan bruge, men det er ikke det jeg har lyst til lige nu.

Hvis jeg helt selv kunne vælge, uden at tænke på økonomi eller andre forhold, så ville jeg enten være konditor, indretningsarkitekt eller ejendomsmægler .

Hvilket job ville DU vælge hvis du helt selv kunne bestemme?

Vh Marlene (som er rigtig glad for sit nuveærende job)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

1977

Profilbillede for 1977
merichs skriver:

Pt går jeg og mine kollegaer i uvished omkring fyringer på vores arbejdsplads pga økonomisk krise . Flere kollegaer har derfor snakket om og spurgt hvad man vil lave hvis man blev fyret. Egentlig har jeg en anden uddannelse (og arbejdserfaring) som jeg kan bruge, men det er ikke det jeg har lyst til lige nu.

Hvis jeg helt selv kunne vælge, uden at tænke på økonomi eller andre forhold, så ville jeg enten være konditor, indretningsarkitekt eller ejendomsmægler .

så ville jeg være zumba-instruktør

Anmeld

10. december 2011

birthee

jeg ville være bibliotekar eller pædagog - men har desværre ikke råd til at starte på de uddannelser  så pt. er der butiksområdet at komme tilbage til, og det byder jo ikke ligefrem på de bedste arbejdstider inden for detail-handel...

Anmeld

10. december 2011

AnneP

Tror jeg ville undervise inden for mit fag (er Sosu Assistent)

-tror faktisk jeg kommet til det på et eller andet tidspunkt.Måske om nogle år.. (eller noget med ledelse inden for samme område!)

Anmeld

10. december 2011

Maja88

Jeanne skriver:

hvorfor bliver du det så ikke???

Anmeld

10. december 2011

merichs

Jeanne skriver:

Ih ja, det kunne sikkert også være sjovt

Anmeld

10. december 2011

merichs

birthee skriver:

jeg ville være bibliotekar eller pædagog - men har desværre ikke råd til at starte på de uddannelser  så pt. er der butiksområdet at komme tilbage til, og det byder jo ikke ligefrem på de bedste arbejdstider inden for detail-handel...

Øv, det er ærgeligt at du ikke har råd til det

Anmeld

10. december 2011

merichs

AnneP skriver:

Tror jeg ville undervise inden for mit fag (er Sosu Assistent)

-tror faktisk jeg kommet til det på et eller andet tidspunkt.Måske om nogle år.. (eller noget med ledelse inden for samme område!)

Det er da fedt at du allerede har idé om at det bliver til noget

Anmeld

10. december 2011

Clisolka

merichs skriver:

Ja, de fyringer er ikke sjove pga. den økonomiske krise... Min arbejdsplads gik forbi denne gang (vi havde en stor fyringsrunde sidste år i nov.). 

Hvis jeg røg i en fyringsrunde er jeg sikker på, at jeg ville starte på en udd. - jeg ved bare ikke hvilken. Jeg kunne godt tænke mig at læse videre 

Anmeld

10. december 2011

Maja88

birthee skriver:

hvad hvis du tog og læste pædagog som i med er det brevstudie eller hvad det hedder.. mener du skal i skole 2 gange i måneden og kan så arbejde ved siden af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.