Hvad ville du lave hvis du mistede dit job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2011

merichs

JulieE skriver:

Jeg har faktisk lige været i den situation... Jeg blev fyret fra mit job som Supporter/kundeservice på et datingsite i februar i år.

Nu arbejder jeg som pædagogmedhjælperi en børnehave og håber på jeg kan komme til at læse til pædagog (merituddannelsen) i løbet af et par, da det er det der er mit mål 

Jeg har også kraftigt overvejet at tage en uddannelse til enten grafiker, multimedie designer eller webdesigner, men er meget sikker på jeg er kommet på min rette hylde nu 

Tror det er mega svært at vælge/beslutte sig når man lige pludselig står i situation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2011

dorthemus

Lige nu drømmer jeg mest om at gå hjemme....er sgu slidt lidt ned efter de sidste 18 måneder og gad godt have råd til at kvitte mit job et halvt års tid. Ellers ville jeg gerne være dyrepasser i zoo

Anmeld

10. december 2011

JulieE

merichs skriver:

Tror det er mega svært at vælge/beslutte sig når man lige pludselig står i situation

Jo... det var rigtig svært!!! Heldigvis havde jeg 3 måneders opsigelse, hvor jeg blev fritstillet efter ca 2 uger, så jeg havde masser af tid til at søge job og tænke og undersøge... Men tror det er sundt at tage sit liv op til revision en gang imellem  

Anmeld

10. december 2011

merichs

dorthemus skriver:

Lige nu drømmer jeg mest om at gå hjemme....er sgu slidt lidt ned efter de sidste 18 måneder og gad godt have råd til at kvitte mit job et halvt års tid. Ellers ville jeg gerne være dyrepasser i zoo

Dyrepasser, det tror jeg faltisk også kunne være hyggeligt. Jeg ELSKER dyr

Anmeld

10. december 2011

merichs

JulieE skriver:

Jo... det var rigtig svært!!! Heldigvis havde jeg 3 måneders opsigelse, hvor jeg blev fritstillet efter ca 2 uger, så jeg havde masser af tid til at søge job og tænke og undersøge... Men tror det er sundt at tage sit liv op til revision en gang imellem  

Tror også det er sundt, for man ved jo aldrig hvad morgendagen bringer

Anmeld

10. december 2011

JulieE

merichs skriver:

Tror også det er sundt, for man ved jo aldrig hvad morgendagen bringer

Præcis!!! 

Anmeld

10. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Det job som jeg er uddannet til: Sekretær/kontorassistent

Tog uddannelsen da vi fik råd til jeg gik på SU og knoklede igennem 2 år med rimelig mange nedture og problemer for at gennemføre uddannelsen...

har altid været min drøm helt fra lillepige af at sidde på et kontor eller i en reception og tage imod opkald og gæster til virksomheden...

Mens de fleste fra min klasse dengang rendte rundt og ville være prinsesser eller noget andet rimelig flyvsk så var min drøm at være sekretær...

Håber på en dag at kunne finde et job med det for jeg ved jeg er dygtig til det og det er noget jeg ville elske at stå op for at lave hver eneste dag...

Anmeld

10. december 2011

Lone Jakobsen

jeg stod i præcis den situation for ca 1 år siden. (dog var det mig der sagde op)

Jeg valgte (på anbefaling) at blive dagplejemor, som er noget af det mest fantastiske og livgivende jeg nogen sinde har gjort. jeg elsker det bare og kan kun ærge mig over at jeg ikke havde tænkt på det før. det er simpelthen drømme jobbet for mig 

Anmeld

10. december 2011

AnneP

merichs skriver:

Det er da fedt at du allerede har idé om at det bliver til noget

hehe ja! har en ide om at det skal prøves på et tidspunkt!  og syntes det er sjovt at lærer videre og sætte det i en sammenhæng til virkeligheden! + når man ser at der går et lys op for en man fortæller noget! -det er en "fed" fornæmmelse!

Anmeld

10. december 2011

merichs

Wampires skriver:

Det job som jeg er uddannet til: Sekretær/kontorassistent

Tog uddannelsen da vi fik råd til jeg gik på SU og knoklede igennem 2 år med rimelig mange nedture og problemer for at gennemføre uddannelsen...

har altid været min drøm helt fra lillepige af at sidde på et kontor eller i en reception og tage imod opkald og gæster til virksomheden...

Mens de fleste fra min klasse dengang rendte rundt og ville være prinsesser eller noget andet rimelig flyvsk så var min drøm at være sekretær...

Håber på en dag at kunne finde et job med det for jeg ved jeg er dygtig til det og det er noget jeg ville elske at stå op for at lave hver eneste dag...

Fedt med noget man ved man er god til

for at du en dag får drømmejobbet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.