Hold da op, hvor blev man meget klogere, når ungen egentlig kom til verden!
Amme, jamen, skal man ikke det? Det troede jeg bare. Gør det ondt? Hvad, det havde jeg ikke hørt noget om. var ALDELES ikke forberedt på amningen!
Jeg har til hver baby glemt at holde en ble for, når de blev skiftet for første gang. Alle tre, også tøsen, har formået at tisse sig til øjenbrynene med første bleskift. 
Sut, tager de da ikke sådan én? Nårh, nej, det gør de vist ikkebare sådan liiige.
Troede at den lille baby bare lå i sin vugge og sov sødt, men jeg diskede op med hjemmebad og rengøring. Det skete så ikke! Mit hjem lignede lort i 7 måneder 
Når det er første barn, kan man ikke begribe hvor meget søvnmangel egentlig påvirker ens hverdag. Efter 3 børn har jeg dog vænnet mig til det 
Jeg havde heller aldrig forestillet mig, hvor lidt jeg når i løbet af en hverdag. Alt tager 4 gange så lang tid. De spiser langsomt, skal have hjælp til alt (også selv om de godt kan!), de skændes, de konkurrerer om ALT og så er de alligevel altid klar til kys og knus. Gud, hvor er de skønne!
Jeg havde aldrig forestillet mig hvor afhængig jeg er af mine børns duft! Duften er totalt vanedannende! Jeg sniffer løs i smug 
Anmeld