Hvor mange penge vil i bruge på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Timmner

AalborgPigen skriver:

Tror at jeg vil bruge omkring de 5.000-10.000 på barnedåb den dag det bliver aktuelt..

Og vi regner med at holde et lille bryllup.. Så måske de 30.000-40.000. gerne mindre da festen ikke er det vigtigste for mig

det lyder lige som jeg også gerne vil have det, tror jeg ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Timmner

maria87 skriver:

Til min søns barnedåb brugte vi 15.000 kr. 

5.000 kr var tre retters menu til præsis 50 mennesker, og det var så godt! 100 kr pr kuvert og så fik de tre retters menu, synes det var vildt billigt.. 

de 10.000 blev så brugt til drikkelse, og pynt lys servietter osv osv osv... 

det var en enorm god barnedåb og de sidste gæster tog hjem kl 5 om næste morgen ...  

brylluppet håber jeg vi kan klare for ca. 15.000-20.000 kr, men det løber nok os meget længere deropaf... 

de lyder fint <3

Anmeld

8. december 2011

DK

Så mange som jeg har sparet op!

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Na-Wi skriver:

Vil skyde på at Williams dåb løb op i 10-11000 .. Vi var 65 mennesker, havde lejet forsamlingshus, havde købt en gris og lejet en kæmpe grill og så var der helstegt pattegris .. Dåbskagen fik vi en bager til at lave og drikkevarer købte vi i Tyskland ..

Bryllup har jeg ikke erfaring med

Det er også sådan ca jeg tænkte på. køre til tyskland og henter drikkevarne og låner et lokale

Anmeld

8. december 2011

Kloster

Hej.

Vi blev gift for 12 år siden, der holdt vi dåben af vores søn nr 2 samtidig.

Alt ialt kostede det 16.000,- Men det er også længe siden. Vi havde ikke så mange penge dengang. Vi prioriterede kraftigt i det hele og familien hjalp det, de kunne.

Men det er jo i vidt bredde afhængig af, hvad I har af ønsker til sådanne fester.

Anmeld

8. december 2011

Timmner

DK skriver:

Så mange som jeg har sparet op!

Ja det sammen her

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Kloster skriver:

Hej.

Vi blev gift for 12 år siden, der holdt vi dåben af vores søn nr 2 samtidig.

Alt ialt kostede det 16.000,- Men det er også længe siden. Vi havde ikke så mange penge dengang. Vi prioriterede kraftigt i det hele og familien hjalp det, de kunne.

Men det er jo i vidt bredde afhængig af, hvad I har af ønsker til sådanne fester.

okay Tak for info..

Anmeld

8. december 2011

Hailiesmom11

Vores barnedåb kostede omkring 7000 vi holdt det herhjemme og bestilte mad udefra og handlede sodavand og andet i tyskland..

Vores bryllup næste år bliver ikke mere end et par tusind da vi "bare" skal på rådhuset og vies...

Men når vi har sparet op til det skal vi giftes/velsignes i kirke sådan rigtigt og det bliver et bryllup omkring de 100.000

Anmeld

8. december 2011

HopinWishin

Nu kommer det selvfølgelig an på hvordan folk holder et bryllup... De bryllupper jeg har været til, har været de helt traditionelle... festhus/festtelt nogle har haft live musik..

Vi skal holde i et festhus for 80 personer.. med DJ.. (som er væsentlig billigere end live band)...

Vi skal ikke have noget fancy mad... og min kjole er købt på tilbud....

Synes bare det er vildt så mange af jer går langt under 40-50.000....

Anmeld

8. december 2011

morethanperfect

Timmner skriver:

Det var da fint beløb..
men vi køber også drikkevarne i tyskland og låner et lokale man kan leje hvor vi bor (; <3

Vores var også brunch , og så var vi næsten 30 .. Vi havde ikke nogle drikkevarer .. Altså jo , men det var sodavand og juice , te og kaffe ..

Og så holdte vi det i vores egen lejlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.