Hvor mange penge vil i bruge på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.723 visninger
61 svar
0 synes godt om
7. december 2011

Timmner

Ja hvor mange penge vil i bruge på barnedåb? og bryllup ?
bare sådan ca. Vil bare høre jers mening...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Timmner

Ingen som vil hjælpe mig ?

Anmeld

8. december 2011

HopinWishin

Vi har ikke lige tænkt på barnebåd endnu.... Men vores bryllup kommer nok til at koste omkring 80.000 vil jeg skyde på...

Anmeld

8. december 2011

AndreasMor84

Vi brugte kun et par tusinde kr på barnedåben, da vi holdt den hjemme og "bare" fik rugbrød til frokost samt kaffe, chokolade, frugt og kage. Så det var kun maden og drikkevarer mm. vi skulle betale for

Vi skal giftes til sommer og regner ik med at skulle bruge vildt mange penge på det. For os bliver et bryllup ikke bedre blot fordi det koster 75000 fremfor 30000

Anmeld

8. december 2011

S.Maria

Vi brugte 6000-7000kr på barnedåb. Vi var 42 hvor 5 af dem var mindre børn og havde lejet forsamlingshus og bestilte mad ude fra.

Bryllup kan jeg ikke lige svarer dig på, da jeg ikke har bryllup i tankerne endnu

Anmeld

8. december 2011

Silas&Mille

Et helt ærligt svar!?! Så lidt som muligt 

Silas' barnedåb løb vel op i omkring 5-6000kr. Det var mad, drikke, leje af lokaler og nyt tøj.

Lillesøsters barnedåb bliver måske billigere da det bliver til sommer, så der er mulighed for at holde det i en af bedsternes eller oldernes have

Hvis/når vi skal giftes regner vi ikke med at det skal være en kæmpe fest med tre-retters menu osv osv osv. Vi har snakket om at vi holder vores bryllup som en stor sommerfest for hele den pukkelryggede+lidt venner. Det løber selvfølgelig op når man skal have 75 gæster, men med et helstegt svin på grillen samt salatbord og diverse drikkevarer, tvivler jeg dog på at det løber op i mere en 15-20000 kroner, inkl tøj

Jeg synes det er RIGTIG mange penge, men vil jo gerne fejre en sådan dag med familie og venner og så må man jo ofre lidt på det 

Anmeld

8. december 2011

Timmner

HopinWishin skriver:

Vi har ikke lige tænkt på barnebåd endnu.... Men vores bryllup kommer nok til at koste omkring 80.000 vil jeg skyde på...

Det er da også en fin pris synes jeg hel og lykke med det

Anmeld

8. december 2011

Timmner

AndreasMor2011 skriver:

Vi brugte kun et par tusinde kr på barnedåben, da vi holdt den hjemme og "bare" fik rugbrød til frokost samt kaffe, chokolade, frugt og kage. Så det var kun maden og drikkevarer mm. vi skulle betale for

Vi skal giftes til sommer og regner ik med at skulle bruge vildt mange penge på det. For os bliver et bryllup ikke bedre blot fordi det koster 75000 fremfor 30000

Det må da også være ret at kunne holde det der hjemme. Super hyggeligt du har helt ret med det bryllup, det bliver ikke altid bedre af flere penge

Anmeld

8. december 2011

Timmner

S.Maria skriver:

Vi brugte 6000-7000kr på barnedåb. Vi var 42 hvor 5 af dem var mindre børn og havde lejet forsamlingshus og bestilte mad ude fra.

Bryllup kan jeg ikke lige svarer dig på, da jeg ikke har bryllup i tankerne endnu

Okay. Det må ha været noget af en fest. Dejligt dejligt. Jeg har heller ikke nogle tænker om at blive gift. Men hvis man gerne vil spare lidt op til det

Anmeld

8. december 2011

Mettemus

Jeg tror nok at vores barnedåb kostede ca. 8000 kr. Vi var 35 gæster og fik hovedret + kage udefra og lavede forretten selv. Mine forældre gav maden, så derfor er jeg lidt usikker på prisen.

Bryllup har jeg stadig til gode, så det kan jeg ikke hjælpe med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.