Hvor mange penge vil i bruge på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Ansemusen

Timmner skriver:

Ja hvor mange penge vil i bruge på barnedåb? og bryllup ?
bare sådan ca. Vil bare høre jers mening...

Vi brugte ca. 15000 på navngivningsfesten. Vi var små 60 mennesker. Så det synes jeg var rigtig okay! Det var med god mad, fondantkage osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Timmner

MaleneJensen skriver:

Vi brugte ca 9000 på barnedåb hvor vi var 50 mennesker..

Bryllup går der lige et par år til endnu før det sker

Okay. Det lyder fint, det samme her, går nok noget tid

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Ansemusen skriver:

Vi brugte ca. 15000 på navngivningsfesten. Vi var små 60 mennesker. Så det synes jeg var rigtig okay! Det var med god mad, fondantkage osv.

Lækkert nok

Anmeld

8. december 2011

Den lykkelige

Timmner skriver:

Jeg skal heller ikke giftes endnu. Men ville bare høre hvad andre synes og gjorde. Det lyder hyggeligt, men det behøver heller ikke at være det helt vilde

Nej jeg er ikke helt til det vildt store..
Mange jeg kender har band, fyrværkeri, flere forskellige kjoler til dagen, kendte komikere, flere hundrede mennesker, kørsel i dyre biler til og fra kirken osv..
Fuld forståelse for de vil det.. men ikke mit behov.. jeg vil bare HYGGE mig og ikke skulle lave noget som helst selv.. bare have en god og hyggelig dag med dem jeg elsker og holder af..

Anmeld

8. december 2011

morethanperfect

Timmner skriver:

Ja hvor mange penge vil i bruge på barnedåb? og bryllup ?
bare sådan ca. Vil bare høre jers mening...

Vi brugte 3001 kr. på barendåben

Anmeld

8. december 2011

Ciss

Vi har ikke stor familie nogen af os, og ikke verdens højeste indtægt heller, så vi endte vel med at bruge ca 17000 på brylluppet alt inklusiv, og ca 2000 på hver barnedåp.

Anmeld

8. december 2011

HeidiØ

Vi skal giftes til september, og vi regner med det løber op i 80.000,- ca - vi blir 75 gæster ca. Men det er lidt svært at stille op, for priser kommer jo an på sted og inviterede gæster .. Men det er svært at holde et bryllup for mindre med så mange gæster.

Barnedåb er der ikke noget af. Navngivningsfest har vi ikke helt taget stilling til endnu! Men i så fald blir det noget brunch for den nærmeste familie

Anmeld

8. december 2011

HeidiØ

morethanperfect skriver:

Vi brugte 3001 kr. på barendåben

Haha 3001 krone! Præcis!

Anmeld

8. december 2011

Mumto3

Vi har brugt monster-mange penge på det!

Vores bryllup kostede omkring 120.000kr (for snar 10 år siden)

De 3 barnedåb er delvis blevet betalt af mine svigerforældre, men de har da ihvertfald kostet 50.000kr stykket.

MEN når børnene skal konfirmeres, så 'gider' jeg simpelthen ikke holde sådan nogle store fester mere. Der har jeg bare lyst til at det skal være allernærmeste familie og ikke andet.

Anmeld

8. december 2011

morethanperfect

HeidiØ skriver:

Haha 3001 krone! Præcis!

Ja Er det i fedt

Det var fordi vi havde et budget på 3000 kr. og så vidste vi at vi havde brugt en krone for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.