Hvor mange penge vil i bruge på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

maria87

Timmner skriver:

Ja hvor mange penge vil i bruge på barnedåb? og bryllup ?
bare sådan ca. Vil bare høre jers mening...

Til min søns barnedåb brugte vi 15.000 kr. 

5.000 kr var tre retters menu til præsis 50 mennesker, og det var så godt! 100 kr pr kuvert og så fik de tre retters menu, synes det var vildt billigt.. 

de 10.000 blev så brugt til drikkelse, og pynt lys servietter osv osv osv... 

det var en enorm god barnedåb og de sidste gæster tog hjem kl 5 om næste morgen ...  

brylluppet håber jeg vi kan klare for ca. 15.000-20.000 kr, men det løber nok os meget længere deropaf... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

HeidiØ

morethanperfect skriver:

Ja Er det i fedt

Det var fordi vi havde et budget på 3000 kr. og så vidste vi at vi havde brugt en krone for meget

haha hvor er det godt .. jeg håber ikke jeres budget væltede fuldstændig måneden efter så

Anmeld

8. december 2011

Na-Wi

Vil skyde på at Williams dåb løb op i 10-11000 .. Vi var 65 mennesker, havde lejet forsamlingshus, havde købt en gris og lejet en kæmpe grill og så var der helstegt pattegris .. Dåbskagen fik vi en bager til at lave og drikkevarer købte vi i Tyskland ..

Bryllup har jeg ikke erfaring med

Anmeld

8. december 2011

morethanperfect

HeidiØ skriver:

haha hvor er det godt .. jeg håber ikke jeres budget væltede fuldstændig måneden efter så

Det gjorde det virkelig !!

Anmeld

8. december 2011

Muffin_girl

Timmner skriver:

Ja hvor mange penge vil i bruge på barnedåb? og bryllup ?
bare sådan ca. Vil bare høre jers mening...

Tror at jeg vil bruge omkring de 5.000-10.000 på barnedåb den dag det bliver aktuelt..

Og vi regner med at holde et lille bryllup.. Så måske de 30.000-40.000. gerne mindre da festen ikke er det vigtigste for mig

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Den lykkelige skriver:

Nej jeg er ikke helt til det vildt store..
Mange jeg kender har band, fyrværkeri, flere forskellige kjoler til dagen, kendte komikere, flere hundrede mennesker, kørsel i dyre biler til og fra kirken osv..
Fuld forståelse for de vil det.. men ikke mit behov.. jeg vil bare HYGGE mig og ikke skulle lave noget som helst selv.. bare have en god og hyggelig dag med dem jeg elsker og holder af..

Nej det er jo det, enten er man til det ville eller så er det det stille og rolige... Men kan godt give dig ret, tror heller ikke jeg kommer op i 75000 kr. det er mangwe penge.

Anmeld

8. december 2011

Timmner

morethanperfect skriver:

Vi brugte 3001 kr. på barendåben

Det var da fint beløb..
men vi køber også drikkevarne i tyskland og låner et lokale man kan leje hvor vi bor (; <3

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Ciss skriver:

Vi har ikke stor familie nogen af os, og ikke verdens højeste indtægt heller, så vi endte vel med at bruge ca 17000 på brylluppet alt inklusiv, og ca 2000 på hver barnedåp.

Okay tak for info. jg ville også bare ligge lidt penge til side, det er bare sådan ca

Anmeld

8. december 2011

Timmner

HeidiØ skriver:

Vi skal giftes til september, og vi regner med det løber op i 80.000,- ca - vi blir 75 gæster ca. Men det er lidt svært at stille op, for priser kommer jo an på sted og inviterede gæster .. Men det er svært at holde et bryllup for mindre med så mange gæster.

Barnedåb er der ikke noget af. Navngivningsfest har vi ikke helt taget stilling til endnu! Men i så fald blir det noget brunch for den nærmeste familie

hold da op. det bliver noget af en fest i får. det er også mange mennesker

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Mumto3 skriver:

Vi har brugt monster-mange penge på det!

Vores bryllup kostede omkring 120.000kr (for snar 10 år siden)

De 3 barnedåb er delvis blevet betalt af mine svigerforældre, men de har da ihvertfald kostet 50.000kr stykket.

MEN når børnene skal konfirmeres, så 'gider' jeg simpelthen ikke holde sådan nogle store fester mere. Der har jeg bare lyst til at det skal være allernærmeste familie og ikke andet.

Hold da helt op man .det var mange penge synes jeg og kan godt forstå at du ikke vil holde store fester mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.