Hvor mange penge vil i bruge på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Ansemusen

Timmner skriver:

Lækkert nok

Hvorfor flov smiley?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2011

MaleneJensen

Timmner skriver:

Okay. Det lyder fint, det samme her, går nok noget tid

Hehe for mig og min kæreste haster det ikke med af blive gift

Vi er krydsforsikret og har sikret vores datter så det haster ikke Vi vil hellere have hus og bil først

Anmeld

9. december 2011

MorEllen

Vores bryllup kostet omkring 85 000 til 80 gæster, og barnedåben kostet omkring 8000 til 30 gæster

Anmeld

9. december 2011

Timmner

Morellen skriver:

Vores bryllup kostet omkring 85 000 til 80 gæster, og barnedåben kostet omkring 8000 til 30 gæster

Okay

Anmeld

9. december 2011

Timmner

morethanperfect skriver:

Vores var også brunch , og så var vi næsten 30 .. Vi havde ikke nogle drikkevarer .. Altså jo , men det var sodavand og juice , te og kaffe ..

Og så holdte vi det i vores egen lejlighed

hyggeligt hyggeligt

Anmeld

9. december 2011

CmarianN

Timmner skriver:

Ja hvor mange penge vil i bruge på barnedåb? og bryllup ?
bare sådan ca. Vil bare høre jers mening...

barnedåben gør vi virkelig skrabet, fordi vi hellere vil have et større bryllup.

Forestiller mig barnedåb til 5000 kr. max og bryllup til 60-70.000 

Anmeld

9. december 2011

Timmner

CmarianN skriver:

barnedåben gør vi virkelig skrabet, fordi vi hellere vil have et større bryllup.

Forestiller mig barnedåb til 5000 kr. max og bryllup til 60-70.000 

det lyder lidt af det sammen som jeg vil bruge (;
Kan se du kommer fra esbjerg af (;

Anmeld

9. december 2011

CmarianN

Timmner skriver:

det lyder lidt af det sammen som jeg vil bruge (;
Kan se du kommer fra esbjerg af (;

Ja det gør jeg 

Jeg bor ude i Gjesing.

Har termin 28. Januar 

Og du har på Søndag kan jeg se  WOW! Pøj pøj med det hele da...

Anmeld

9. december 2011

Hasselnødden

Vi holdt navnefest og *hemmeligt* bryllup samtidigt og det kostede os 15.000kr. Det var med helstegt pattegris, salat og drikkevarer - kjolen fik jeg af mine forældre og den kostede 5000 ca. med slør og sko. (utraditionelle sko - lilla med bred bund) da jeg skulle gå i sand hen til min mand hvor vi blev viet på stranden. Spillemænd hvoraf en var min mands chef fik vi gratis, men de fik mad og drikke. Køkkenhjælp var en af min mands kollegaer og hun fik også et symbolsk beløb. Vi havde lejet en feriekoloni fra kl. 8 til 20 samme dag, som ikke kostede alverden og vi skulle så selv gøre rent. Men idet vi var udenfor i det dejlige varme solskinsvejr, så var det bare let rengøring såsom at støvsuge. Det var en vidunderlig dag!  og meget afslappet.

Anmeld

10. december 2011

Savannah

Vi vil have minimum 50.000 på kontoen når vi begynder at planlægge og fastsætter en dato.
Det skal ikke være overdådigt på nogen måde, men jeg nægter simpelthen at vende hver en øre og spare noget væk som vi virkelig gerne vil have. Der skal være til det hele, vi skal kunne vælge det vi vil og ikke kun "det der er råd til" Altså - forstå mig ret, blomsterne bliver dyrket i haven og ligeså grøntsagerne. Kødet bliver købt ved vores lokale slagter og det i sig selv er ikke ret dyrt, men jeg vil gerne kunne finde KJOLEN og sige "Det skal være dén" og ikke en der minder om, fordi der ellers ikke er råd til resten..

Det var mine (og mandens ;-)) tanker om vores fremtidige bryllup.. <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.