Hvor mange penge vil i bruge på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Timmner

SilasMor skriver:

Et helt ærligt svar!?! Så lidt som muligt 

Silas' barnedåb løb vel op i omkring 5-6000kr. Det var mad, drikke, leje af lokaler og nyt tøj.

Lillesøsters barnedåb bliver måske billigere da det bliver til sommer, så der er mulighed for at holde det i en af bedsternes eller oldernes have

Hvis/når vi skal giftes regner vi ikke med at det skal være en kæmpe fest med tre-retters menu osv osv osv. Vi har snakket om at vi holder vores bryllup som en stor sommerfest for hele den pukkelryggede+lidt venner. Det løber selvfølgelig op når man skal have 75 gæster, men med et helstegt svin på grillen samt salatbord og diverse drikkevarer, tvivler jeg dog på at det løber op i mere en 15-20000 kroner, inkl tøj

Jeg synes det er RIGTIG mange penge, men vil jo gerne fejre en sådan dag med familie og venner og så må man jo ofre lidt på det 

Okay det giver lidt mulighed hvor man kan holde det henne. Ja barnedåben behøver jo ikke være dyre ind det tak for lidt info

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

samantha1986

Timmner skriver:

Ja hvor mange penge vil i bruge på barnedåb? og bryllup ?
bare sådan ca. Vil bare høre jers mening...

Vi skal giftes i 2013 og vi regner med at bruge mellem 30000 og 35000 kr.

Kjolen har jeg allerede købt på udsalg til 1000 kr, mangler lige sko, men ellers har jeg slør og smykker.

Kæresten tøj købes også når der er udsalg.

Maden skal vi muligvis have fra kokken og jomfruen.

Drikkevarer hentes i tyskland

Forsamlingshuset koster ca, 2600 kr at leje og det er med rengøring.

Alt jeg kan lave selv af pynt, bordkort, invitationer osv laver jeg selv.

Hvad jeg har regnet ud kan vi sagtens holde os på det beløb.

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Mettemus skriver:

Jeg tror nok at vores barnedåb kostede ca. 8000 kr. Vi var 35 gæster og fik hovedret + kage udefra og lavede forretten selv. Mine forældre gav maden, så derfor er jeg lidt usikker på prisen.

Bryllup har jeg stadig til gode, så det kan jeg ikke hjælpe med

Okay det lyder godt. Vi bliver nok det samme til barnedåben tror Jeg. Var der børn med til jers?

Anmeld

8. december 2011

Mettemus

Timmner skriver:

Okay det lyder godt. Vi bliver nok det samme til barnedåben tror Jeg. Var der børn med til jers?

Ja, tre styks udover hovedpersonen, fra 2 - 4 år

Anmeld

8. december 2011

Den lykkelige

Jeg skal desværre ikke giftes endnu.. Men er forlovet.. men kan ikke blive gift før jeg har fået fast job osv..
Men barnedåben holdte vi hjemme i haven.. var 45 mennesker og brugte ca 7000 kr..
Vores bryllup kommer ikke til at blive det VILDE.. Men med de nærmeste og så mad udefra, men holdt hjemme i hyggelige omgivelser...  vil heller ikke i kirke.. men måske blive viet udenfor et flot sted eller noget.. vil nemlig heller ikke rådhus..

Anmeld

8. december 2011

Timmner

samantha1986 skriver:

Vi skal giftes i 2013 og vi regner med at bruge mellem 30000 og 35000 kr.

Kjolen har jeg allerede købt på udsalg til 1000 kr, mangler lige sko, men ellers har jeg slør og smykker.

Kæresten tøj købes også når der er udsalg.

Maden skal vi muligvis have fra kokken og jomfruen.

Drikkevarer hentes i tyskland

Forsamlingshuset koster ca, 2600 kr at leje og det er med rengøring.

Alt jeg kan lave selv af pynt, bordkort, invitationer osv laver jeg selv.

Hvad jeg har regnet ud kan vi sagtens holde os på det beløb.

Okay det er også et pænt beløb synes jeg. Men det er jo det. Det koster men ja man kan jo også lave meget selv som du siger tak for info

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Mettemus skriver:

Ja, tre styks udover hovedpersonen, fra 2 - 4 år

Okay ..

Anmeld

8. december 2011

MaleneJensen

Vi brugte ca 9000 på barnedåb hvor vi var 50 mennesker..

Bryllup går der lige et par år til endnu før det sker

Anmeld

8. december 2011

Livas mor

Tror vi brugte 5000 kr. på Livas barnedåb for snart 2 år siden.. Det var i et selskabslokale, med frokostbuffet, drikkevarer, barnedåbskage og med ca. 50 mennesker.

Vi blev gift i maj i år og der brugte vi selv 55.000 og vores forældre (3 sæt) gav vel for 10-15.000 kr. ved siden af tror jeg, da de betalte: musikken, brudekørsel i en gammel Rolls Royce, bryllupskagen og rød/hvidvin.

Vi var ca. 60 mennesker, det blev holdt i Nordsjælland (Hornbæk/Tikøb).. Vi havde først reception i telt ved vores sommerhus, dernæst stor fest med 3-retter, fri bar, musik og fest..

Anmeld

8. december 2011

Timmner

Den lykkelige skriver:

Jeg skal desværre ikke giftes endnu.. Men er forlovet.. men kan ikke blive gift før jeg har fået fast job osv..
Men barnedåben holdte vi hjemme i haven.. var 45 mennesker og brugte ca 7000 kr..
Vores bryllup kommer ikke til at blive det VILDE.. Men med de nærmeste og så mad udefra, men holdt hjemme i hyggelige omgivelser...  vil heller ikke i kirke.. men måske blive viet udenfor et flot sted eller noget.. vil nemlig heller ikke rådhus..

Jeg skal heller ikke giftes endnu. Men ville bare høre hvad andre synes og gjorde. Det lyder hyggeligt, men det behøver heller ikke at være det helt vilde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.