Nu kan jeg snart ikke mere :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

mulle85

Anonym skriver:

Det finder jeg ud af i næste uge

har du tid til første scanning der da

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

har du tid til første scanning der da

Ja

Anmeld

6. december 2011

mulle85

Anonym skriver:

Ja

uha det bliver spændende så

du har noget og se frem til er man begyndt og ku ane en mave så?

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

uha det bliver spændende så

du har noget og se frem til er man begyndt og ku ane en mave så?

Ja uden tvivl  

Anmeld

6. december 2011

Jonas1989

arrggg , han kommer til at overraske dig!! tro mig , altså jeg har altid haft lidt af en svaghed over for babyer , men da min egen dreng blev født for næsten 2 uger siden var jeg 100% solgt!  

det var bedre end at vinde 100 millioner, han ændre menning, mig og min far har altså heller ikke haft et så godt forhold til hindanden , og jeg har fået en dreng.

Vi var dog kun i gang med at prøve i halvanden uge for så blev hun gravid, og jeg var SÅ NERVØS i starten altså jeg skulle hele tiden have kys og kram, jeg tror mest at han har en angst for at forholdet bliver på samme måde mellem ham og det kommende barn , som han og hans far havde det.

Mig og min far havde det godt da jeg var lille (0-12) så blev der problemer i skolen i 2-3 år og der var min far efter mig så meget at min mor næsten ikke kunne holde det ud, og det var fordi jeg blev mobbet ret voldsomt lige indtil jeg kom sammen med klasses lækre pige som jeg stadig er sammen med den dag i dag!! (har haft 7 års dag en måned tids siden) .

tror gerne på at det er hårdt, men det skal nok blive godt! at kvinden er gravid kan også påvirke os mænd rigtig meget !

hvad angår sex, følelser, handlinger osv.

Nyd du bare julen, og snak med dine gode veninder eller familie om det!

Anmeld

6. december 2011

Pia.

Anonym skriver:

Ville egentlig gerne vise hvem jeg er, men det kan jeg ikke overskue lige nu, at i ved

Sagen er den, at min kæreste og jeg skal ha et lille sommer barn, og til at starte med var han i tvivl om hvad han ville, og kunne ikke helt finde ud af det.. Men da jeg var 10 uger henne, kom han og sagde, at han helst så jeg fik det barn fjernet, men come on, 10 UGER HENNE? hvad tror han selv, det kom ikke til at ske...

Men stadig den dag i dag, siger han ind imellem, at han ikke vil ha det barn, at jeg har tvunget ham til det, og at han aldrig kommer til at elske det barn, som var det et planlagt barn.. Men han glemmer også selv, hvor skuffet han har været over, at han egen far aldrig har gidet ham og aldrig har set et øje til ham, i forhold til hans lille bror..

Og altså, jeg har siden vi fandt ud af det (4+5) prøvede at snakke med ham om, hvordan og hvorledes, men her kommer han da jeg var 10 uger henne, og vil ha jeg fjerner det

men det kom ikke til at ske, og kommer heller ikke til det, er i uge 11 nu. Er jeg virkelig så unfair?

Kan bare ikke magte det i mit hovede mere, at han skal snakke sådan, han har selv været en del af det, og ville ikke tage valget da jeg bedte om det.. årrrh

Min første tanke når jeg læser det her er at jeg tror du sidder over for en mand som er smadder bange og nervøs for han ikke kommer til at slå til over for jeres barn - hvis han selv er vokset op med et stort svigt, tror jeg han inderst inde er rigig bange for han en dag bliver lige som hans egen far var - og så længe han ingen børn har kan han gå, i god tro om at det gør han ikke - ønsket om et barn var der jo ind til du faktisk gik hen og blev gravid - og i starten var han jo glad - men efterfølgende er det jo gået op for ham hvor stort et ansvar det er og når hans far kunne svigte så stort så kan han måske også selv...

Når det så er sagt så syntes jeg at et barn fortjener at være ønsket af både mor og far ... Så jeg syntes I begge bør sætte jer ned og få talt det her igennem - Han er jo stadig hos dig trods du venter jeres fælles barn - det er bare så meget nemmere for ham nu at ønske barnet væk så er han jo en bekymring mindre..

Håber for jer begge (eller måske alle 3) at I finder en løsning som er god for jer alle de næste mange mange år...

Knus fra Pia.

Anmeld

6. december 2011

mulle85

Anonym skriver:

Ja uden tvivl  

det er altid dejligt

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Jonas1989 skriver:

arrggg , han kommer til at overraske dig!! tro mig , altså jeg har altid haft lidt af en svaghed over for babyer , men da min egen dreng blev født for næsten 2 uger siden var jeg 100% solgt!  

det var bedre end at vinde 100 millioner, han ændre menning, mig og min far har altså heller ikke haft et så godt forhold til hindanden , og jeg har fået en dreng.

Vi var dog kun i gang med at prøve i halvanden uge for så blev hun gravid, og jeg var SÅ NERVØS i starten altså jeg skulle hele tiden have kys og kram, jeg tror mest at han har en angst for at forholdet bliver på samme måde mellem ham og det kommende barn , som han og hans far havde det.

Mig og min far havde det godt da jeg var lille (0-12) så blev der problemer i skolen i 2-3 år og der var min far efter mig så meget at min mor næsten ikke kunne holde det ud, og det var fordi jeg blev mobbet ret voldsomt lige indtil jeg kom sammen med klasses lækre pige som jeg stadig er sammen med den dag i dag!! (har haft 7 års dag en måned tids siden) .

tror gerne på at det er hårdt, men det skal nok blive godt! at kvinden er gravid kan også påvirke os mænd rigtig meget !

Hvor er det godt at høre fra en mænd, virkelig! Og håber da du har ret at det hele falder på plads, trods han virker sådan. Selv i dag har vi snakket ny bolig og andre ting, hvor han har nævnt - når vi skal ha barn, så håber da på det bedste men super skønt med det svar! 

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Jonas1989 skriver:

Han er forresten 23,5 når den lille kommer og er som sagt uddannet og stabil i sit liv  

Anmeld

6. december 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Det kan godt være du har ret, og godt at høre det fra hvordan andre opfatter det, for det har virkelig været svært.. /: men ja, må prøve at få ham til at snakke lidt dybere, og 'at vente' med at få barn, tror jeg ikke er løsningen.. 

Nej selvfølgelig skal du ikke få en abort, når du har lyst til det her barn! Men de fleste kvinder OG mænd, som får en efterfødselsreaktion, får det netop pga. større eller mindre traumer/problemer/svigt i barndommen!

Jeg taler af erfaring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.