Anonym skriver:
Ville egentlig gerne vise hvem jeg er, men det kan jeg ikke overskue lige nu, at i ved 
Sagen er den, at min kæreste og jeg skal ha et lille sommer barn, og til at starte med var han i tvivl om hvad han ville, og kunne ikke helt finde ud af det.. Men da jeg var 10 uger henne, kom han og sagde, at han helst så jeg fik det barn fjernet, men come on, 10 UGER HENNE? hvad tror han selv, det kom ikke til at ske...
Men stadig den dag i dag, siger han ind imellem, at han ikke vil ha det barn, at jeg har tvunget ham til det, og at han aldrig kommer til at elske det barn, som var det et planlagt barn.. Men han glemmer også selv, hvor skuffet han har været over, at han egen far aldrig har gidet ham og aldrig har set et øje til ham, i forhold til hans lille bror..
Og altså, jeg har siden vi fandt ud af det (4+5) prøvede at snakke med ham om, hvordan og hvorledes, men her kommer han da jeg var 10 uger henne, og vil ha jeg fjerner det 
men det kom ikke til at ske, og kommer heller ikke til det, er i uge 11 nu. Er jeg virkelig så unfair?
Kan bare ikke magte det i mit hovede mere, at han skal snakke sådan, han har selv været en del af det, og ville ikke tage valget da jeg bedte om det..
årrrh
hej søde!
wow føler med dig, jeg har en skøn lille pige, men min eks ønskede jeg fik det fjernet han, sagde han aldrig kunne elske et barn han ikke have valgt skulle laves. jeg droppede ham og da vi prøvede igen, sagde han til mig at han håbede på at barnet var død født og at jeg skulle bortadoptere hende hvis jeg ville have ham. han ønskede barnet død. han smuttede en måned før jeg fødte og så dum jeg var tog jeg ham tilbage fordi jeg tænkte det var bedst for barnet, men faktisk har min datter bedst af IKKE at have en far.
det du fortæller lyder meget som det jeg var igennem, og jeg tænkte dengang, "hvorfor er jeg ikke god nok til at få hans barn" jeg mener jeg var god nok til at knalde...
men jeg fortryder ikke mit valg og har fået en nem og dejlig datter og hun ser ikke sin far og jeg håber det bliver ved sådan...
du skal følge dit hjerte hvad du føler mest for, husk det er dit kød og blod du har derinde, noget du altid vil komme til at elske mere end din egen kæreste/mand og takke været mange her inde på baby.dk som hjalp mig til at være stærk nok til at træde et skridt videre, så ved jeg at alle herinde også vil være der for dig lige meget hvad du vælger. men ud af erfaring, så ville jeg måske tage en snak med ham, nu fortæller du ikke hvor gamle i er, men min eks gav mig et ultimatum dengang og uden at tøve valgte jeg min datter og det var min datter der gjorde mig stærk nok til at lukke bogen og indse hvilken psykopat han er. men lyt til dit hjerte... men du skal ikke fjerne det barn medmindre det hvad du selv ønsker alle inderst inde...
min eks sagde også at han ikke ville gøre som hans brødre og skride for et ansvar, men det var hvad han gjorde...
her er nogle billed af min 7 mdr. gammel lille pige. hun er så skøn og hun er hvad der er vigtigst i mit liv.