Nu kan jeg snart ikke mere :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2011

dorthemus

Anonym skriver:

nej det gjorde jeg nok ikke, men er jeg glad for du siger.. for når han begynder på alt det der, så ved jeg ikke hvad jeg skal stille op.. men barnet er lige så vel hans som mit, om han så vil være en del af det eller ej, må han jo selvfølgelig selv vælge, men synes bare ikke det fair /:

Nej det er ikke fair, men forstår godt at du ønsker at han skal være en del af din store lykke. Du kan ikke tvinge ham til at opsøge hjælp, men du kan anerkende over for ham, at hans fortid spænder ben for hans nutid og mulige fremtid. Og hvis han vil være en del af familien så må han tale med en professionel. Ellers må du videre alene...desværre Pøj pøj med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

og han har de sidste par uger snakket om at vi skal købe hus osv. så han er virkelig forvirrende.. aner ikke hvad han tænker og hvad han egentlig vil med det barn, for han er blevet hjemme fra en rejse, for at kunne komme med til scanninger og mærke når h*n begynder at sparke osv,

Det tyder jo på, at han faktisk gerne vil det barn, men at frygten overmander ham til tider!

Anmeld

6. december 2011

dorthemus

Anonym skriver:

og han har de sidste par uger snakket om at vi skal købe hus osv. så han er virkelig forvirrende.. aner ikke hvad han tænker og hvad han egentlig vil med det barn, for han er blevet hjemme fra en rejse, for at kunne komme med til scanninger og mærke når h*n begynder at sparke osv,

Så tror jeg at han faktisk godt vil, men er hundebange for at blive den samme far som han selv har haft. Prøv at give ham lidt plads, men sig også fra hvis han begynder at sortse igen

Anmeld

6. december 2011

Karo

Jeg syndes du svare meget godt på dit eget indlæg i dit eget svar

Jeg vil bare informere om at man laver aborter helt frem til uge 21. Ikke fordi jeg syndes du skal have en abort, men mere fordi du siger det er forsent om en uge (uge 12)

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Det tyder jo på, at han faktisk gerne vil det barn, men at frygten overmander ham til tider!

Det kan godt være du har ret, og godt at høre det fra hvordan andre opfatter det, for det har virkelig været svært.. /: men ja, må prøve at få ham til at snakke lidt dybere, og 'at vente' med at få barn, tror jeg ikke er løsningen.. 

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Så tror jeg at han faktisk godt vil, men er hundebange for at blive den samme far som han selv har haft. Prøv at give ham lidt plads, men sig også fra hvis han begynder at sortse igen

Det vil jeg prøve, tak for hjælpen! :') god hjemmeside! 

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Jeg syndes du svare meget godt på dit eget indlæg i dit eget svar

Jeg vil bare informere om at man laver aborter helt frem til uge 21. Ikke fordi jeg syndes du skal have en abort, men mere fordi du siger det er forsent om en uge (uge 12)

Det kommer ikke til at ske, men vidste jeg faktisk ikke  

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Og tak!

Anmeld

6. december 2011

mulle85

først et  til dig

det lyder ikke som det sjoveste, men altså er sikker på i får fundet ud af det hen af vejen, og hvis det at få barnet er det rigtige for dig er det det du skal gøre, og tro mig en abort er heller ikke sjov og kom igennem!!

håber i finder en løsning

knuss

Anmeld

6. december 2011

Anonym trådstarter

mulle85 skriver:

først et  til dig

det lyder ikke som det sjoveste, men altså er sikker på i får fundet ud af det hen af vejen, og hvis det at få barnet er det rigtige for dig er det det du skal gøre, og tro mig en abort er heller ikke sjov og kom igennem!!

håber i finder en løsning

knuss

Jeg fik en abort sidste år, selvom baby var planlagt, men han træk i land da jeg var 9 uger henne.. Så det ved jeg /: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.