Frøken J. skriver:
:-( :-(
Rose havde jo så god effekt af kiropraktor og blev gladere, men hendes maveproblemer er tilbage, og hun græder og græder grundet luft. Det er så hårdt at se hende lide hver dag, så nu sætter jeg ind med alle sejl og gør ALT hvad jeg kan for at hjælpe hende. Og fordi det bliver så utrolig hårdt har jeg brug for jeres støtte. Måske virker det overdrevet, men det skal ikke være min skyld at min datter har ondt.
Jeg vil ikke længere indtage sodavand, løg, hvidløg, kål, stærke krydderier, mælk og chokolade. Det her punkt er nok det værste. Især sodavand. Jeg er dybt, dybt afhængig. Drikker det godt nok ikke hverdag, men helt at undgå det er.. Ja, jeg kan ikke forklare hvor svært det bliver. Light sodavand har været min substitut for alt det usunde jeg ikke må spise.
Jeg vil prøve at gå fra suttebrikker. Dette er jeg nervøs for grundet smerter. Ydermere er min venstre brystvorte indadvendt, så ved slet ikke om det er muligt.. Men hun sluger meget luft med dem.
Gerne bruge en time på bøvsning hvis det er dét der skal til. Hun har ufattelig svært ved at bøvse, det er et problem.
Hvis i har flere forslag så kom endelig med dem. Det bliver virkelig hårdt, men det er jo ikke mig der kommer i første række, det er mit barn. Håber hun i fremtiden vil føle jeg er en god mor..
Hejsa..
Først hvor er det bare rigtig surt og synd for lille Rose.. Min datter havde aftenkolik, og den time det varede om aftenen var så ubeskrivelig hårdt.. Man er villig til at prøve alt for at de små ikke skal have ondt..
Har ikke læst alle indlæg, så ved ikke om det er forslået, men vi brugte probiotika dråber, de kan købes i helsekost, det virkede rigtig godt hos os.,
Håber du finder frem til hvad kan hjælpe din lille engel..
Knus
Anmeld