har brug for jeres støtte og opbakning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Frøken J.

STN skriver:

Åh, det var godt

Så du mit råd om det med "at klemme brystvorten" i et af de tidligere indlæg..?

Ja det så jeg. Det er ret smart, det viste de mig også da vi var på patienthotellet i sin tid. Skal dog lige kæmpe med at hun "hopper af" et par gange i starten af amningen, men til sidst får hun ordentlig fat, så jeg er fortrøstningsfuld Hun sluger dog stadig meget luft i starten, da min nedløbsrefleks er ret kraftig, så hun får nogle luftbobler med ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Frøken J.

Mira0911 skriver:

Jeg har hende både på armen på maven, skulderene og knæene... Kender ikke lige sådan flere måder at gøre det på... 

Har læst om flaskerne Born Free som gør at hun ikke kommer til at sluge ligeså meget luft som ved dem hun har nu... De er skisme dyre synes jeg... 

Åh altså! Og det er SÅ synd for dem! Hvad med pigeon? Er det ikke også dem der har nogle antikolik flasker?

Anmeld

2. december 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Åh det gør mig så ondt at det skal være så hårdt for jer begge!

Du siger bare til hvis du skal have noget aflastning eller andet ikke? Du må også sige til hvis jeg skal hjælpe mere med planlægning af dåben!

Tak søde, det skal jeg nok Det er så fint, for der er flere der gerne vil komme og passe lidt, men problemet er, at så længe jeg også er til stede og kan høre hendes gråd, så påvirker og stresser det mig, og så er det ét fedt at det er en anden der holder hende :/

Og skal helt klart igang med den skide dåb! (Endnu en stressting!!)

Anmeld

2. december 2011

Frøken J.

Laulund87 skriver:

Åh det gør mig så ondt at det skal være så hårdt for jer begge!

Du siger bare til hvis du skal have noget aflastning eller andet ikke? Du må også sige til hvis jeg skal hjælpe mere med planlægning af dåben!

Tak søde, det skal jeg nok Det er så fint, for der er flere der gerne vil komme og passe lidt, men problemet er, at så længe jeg også er til stede og kan høre hendes gråd, så påvirker og stresser det mig, og så er det ét fedt at det er en anden der holder hende :/

Anmeld

2. december 2011

FamilenStorm

Frøken J. skriver:

:-( :-(
Rose havde jo så god effekt af kiropraktor og blev gladere, men hendes maveproblemer er tilbage, og hun græder og græder grundet luft. Det er så hårdt at se hende lide hver dag, så nu sætter jeg ind med alle sejl og gør ALT hvad jeg kan for at hjælpe hende. Og fordi det bliver så utrolig hårdt har jeg brug for jeres støtte. Måske virker det overdrevet, men det skal ikke være min skyld at min datter har ondt.

Jeg vil ikke længere indtage sodavand, løg, hvidløg, kål, stærke krydderier, mælk og chokolade. Det her punkt er nok det værste. Især sodavand. Jeg er dybt, dybt afhængig. Drikker det godt nok ikke hverdag, men helt at undgå det er.. Ja, jeg kan ikke forklare hvor svært det bliver. Light sodavand har været min substitut for alt det usunde jeg ikke må spise.

Jeg vil prøve at gå fra suttebrikker. Dette er jeg nervøs for grundet smerter. Ydermere er min venstre brystvorte indadvendt, så ved slet ikke om det er muligt.. Men hun sluger meget luft med dem.

Gerne bruge en time på bøvsning hvis det er dét der skal til. Hun har ufattelig svært ved at bøvse, det er et problem.

Hvis i har flere forslag så kom endelig med dem. Det bliver virkelig hårdt, men det er jo ikke mig der kommer i første række, det er mit barn. Håber hun i fremtiden vil føle jeg er en god mor..

Hejsa..

Først hvor er det bare rigtig surt og synd for lille Rose.. Min datter havde aftenkolik, og den time det varede om aftenen var så ubeskrivelig hårdt.. Man er villig til at prøve alt for at de små ikke skal have ondt..

Har ikke læst alle indlæg, så ved ikke om det er forslået, men vi brugte probiotika dråber, de kan købes i helsekost, det virkede rigtig godt hos os.,

Håber du finder frem til hvad kan hjælpe din lille engel..

Knus

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

Frøken J. skriver:

Åh altså! Og det er SÅ synd for dem! Hvad med pigeon? Er det ikke også dem der har nogle antikolik flasker?

Hmmm... Bum bum... Det ved jeg faktisk ikke... Har ikke lige kigget nærmere på det... 

Anmeld

2. december 2011

Frøken J.

FamilenStorm skriver:

Hejsa..

Først hvor er det bare rigtig surt og synd for lille Rose.. Min datter havde aftenkolik, og den time det varede om aftenen var så ubeskrivelig hårdt.. Man er villig til at prøve alt for at de små ikke skal have ondt..

Har ikke læst alle indlæg, så ved ikke om det er forslået, men vi brugte probiotika dråber, de kan købes i helsekost, det virkede rigtig godt hos os.,

Håber du finder frem til hvad kan hjælpe din lille engel..

Knus

Tak for forståelsen, det hjælper lidt på det hele! Har du prøvet mylicon, og virkede helsedråberne i så fald bedre? Har ikke nogen videre effekt af mylicon nemlig!

Anmeld

2. december 2011

liwsmor

Frøken J. skriver:

:-( :-(
Rose havde jo så god effekt af kiropraktor og blev gladere, men hendes maveproblemer er tilbage, og hun græder og græder grundet luft. Det er så hårdt at se hende lide hver dag, så nu sætter jeg ind med alle sejl og gør ALT hvad jeg kan for at hjælpe hende. Og fordi det bliver så utrolig hårdt har jeg brug for jeres støtte. Måske virker det overdrevet, men det skal ikke være min skyld at min datter har ondt.

Jeg vil ikke længere indtage sodavand, løg, hvidløg, kål, stærke krydderier, mælk og chokolade. Det her punkt er nok det værste. Især sodavand. Jeg er dybt, dybt afhængig. Drikker det godt nok ikke hverdag, men helt at undgå det er.. Ja, jeg kan ikke forklare hvor svært det bliver. Light sodavand har været min substitut for alt det usunde jeg ikke må spise.

Jeg vil prøve at gå fra suttebrikker. Dette er jeg nervøs for grundet smerter. Ydermere er min venstre brystvorte indadvendt, så ved slet ikke om det er muligt.. Men hun sluger meget luft med dem.

Gerne bruge en time på bøvsning hvis det er dét der skal til. Hun har ufattelig svært ved at bøvse, det er et problem.

Hvis i har flere forslag så kom endelig med dem. Det bliver virkelig hårdt, men det er jo ikke mig der kommer i første række, det er mit barn. Håber hun i fremtiden vil føle jeg er en god mor..

jeg ville bare give dig et knus jeg dersværre ingen råd, måske noget baby fodmassage kan hjælpe hende

Anmeld

2. december 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Åh ja det kan jeg godt se.. Hvis nu det passer med når hun er træt og mæt, så kunne man gå en tur med barnevognen så du kunne hvile eller hvad du nu vil

Det vigtigste er indbydelserne.. Bare de kommer ud i god tid så haster det andet ikke nær så meget

Anmeld

2. december 2011

Frøken J.

liwsmor skriver:

jeg ville bare give dig et knus jeg dersværre ingen råd, måske noget baby fodmassage kan hjælpe hende

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.