Frøken J. skriver:
:-( :-(
Rose havde jo så god effekt af kiropraktor og blev gladere, men hendes maveproblemer er tilbage, og hun græder og græder grundet luft. Det er så hårdt at se hende lide hver dag, så nu sætter jeg ind med alle sejl og gør ALT hvad jeg kan for at hjælpe hende. Og fordi det bliver så utrolig hårdt har jeg brug for jeres støtte. Måske virker det overdrevet, men det skal ikke være min skyld at min datter har ondt.
Jeg vil ikke længere indtage sodavand, løg, hvidløg, kål, stærke krydderier, mælk og chokolade. Det her punkt er nok det værste. Især sodavand. Jeg er dybt, dybt afhængig. Drikker det godt nok ikke hverdag, men helt at undgå det er.. Ja, jeg kan ikke forklare hvor svært det bliver. Light sodavand har været min substitut for alt det usunde jeg ikke må spise.
Jeg vil prøve at gå fra suttebrikker. Dette er jeg nervøs for grundet smerter. Ydermere er min venstre brystvorte indadvendt, så ved slet ikke om det er muligt.. Men hun sluger meget luft med dem.
Gerne bruge en time på bøvsning hvis det er dét der skal til. Hun har ufattelig svært ved at bøvse, det er et problem.
Hvis i har flere forslag så kom endelig med dem. Det bliver virkelig hårdt, men det er jo ikke mig der kommer i første række, det er mit barn. Håber hun i fremtiden vil føle jeg er en god mor..
Hej søde...
Jeg har lige en ting, jeg synes du kan prøve inden du er alt for drastisk..
Nu er mistanken her i huset kommet på refluks, eller det vil sige det har SP på fornemmelsen..
Så derfor ammer jeg ham næsten lodret, der bevirker så også at han bøvser mens han spiser, altså med det samme.
Det kræver lidt fantasi og akrobatik at få det til at fungere, men Magnus har ihvertfald stor glæde af det.
de to stillinger jeg har fundet frem til nu er: han sidder med et ben på hver side af mit venstre lår, mave mod mave, og spiser af højrebryst, og jeg støtter hans ryg med venstre hånd og hans hoved med højre, min overkrop er så drejet en smule til venstre.
Den anden der sidder jeg i sengen og lægger en pude under højreben, under knæet. og så ligger Magnus' ben ned i mellem mine ben og han spiser af højre bryst.