har brug for jeres støtte og opbakning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Røverdatter

Først et kram 

Jeg er lidt i samme situation.. Bruger også suttebrik pga indadvendt brystvorte på den venstre, og er sikker på han også sluger luft ned med den. MEN jeg er en chokolade gris, og har virkelig måtte kæmpe for ikke at spise chokolade, så TAK fordi du skriver dette indlæg - det giver mig et skub til at blive bedre til at droppe den chokolade. Jeg kan 'heldigvis' ikke lide sodavand. Men chokolade er ikke meget bedre!!

Jeg er bare lidt bekymret for om han kan få ordentligt fat uden suttebrikken.. hmm.. Det må vise sig...

Håber for dig og især Rose at det vil lykkedes og blive bedre! Du gør det godt

Rettelse: min far er zoneterapeut og han gav min dreng lidt, og det hjalp rigtig rigtig godt! Det hjælper også hvis en zoneterapeut 'bare' giver dig mens du sidder med Rose (altså hvis hendes fødder stritter imod) Det har stor effekt for nogle, men det kan godt være du skal til zoneterapi et par gange før det virker ordentligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Frøken J.

camillakrath skriver:

Får hun kun bryst hos dig eller supplerer du med MME?

Hun får kun bryst, ikke andet

Anmeld

2. december 2011

Frøken J.

l.kjoeller skriver:

KAn ikke give de store råd da jeg først selv bliver mor i det nye år. Men du får lige en og syns det Er flot du opgiver alt det Men hvis du engang i mellem skulle falde i Er du bestemt ikke en dårlig mor for lille rose kh Louise

Tak skal du have, det er sødt af dig

Anmeld

2. december 2011

Frøken J.

Monica P skriver:

Vil bare ønske dig alt mulig held og lykke med opgaven

You go girl :-)

Tusind tak!

Anmeld

2. december 2011

Frøken J.

K&S skriver:

Du er den bedste mor for lille Rose - det viser dette indlæg meget tydeligt

Er det kun luft, Rose døjer med eller er det også manglende/hård afføring?

Du kan prøve at cykle med benene - og også bruge hendes ben, som bevæges i cirkler på maven (giver det mening?)

TAk skal du have, det er dejligt at høre!

Det er kun luft - afføring har hun flere gange hver dag, så der er ikke problemer der. Men det er primært fordi hun er dårlig til at bøvse, så luften kommer ikke ud. Har fået en øvelse af vores kiropraktor med to punkter vi skal trykke på maven, og så derefter lave det du skriver med benene. Det virker lidt, men hun kommer af med alt.. Men vil i hvert fald fortsætte med dte!

Anmeld

2. december 2011

Frøken J.

channie-g skriver:

har en veninde, hvis lille dreng havede samme problem og de har har forsøgt sig med alt... de har som det sidste prøvet zoneterpi og det har de været utrolig glad for, de har fået en helt anden lille dreng... synes det er værd er prøve...

hel og lykke med den lille pus...

Tak for forslaget Har godt overvejet det, men nu skal finanserne være til det først. Det er svært med de penge man bruger på alternativ behandling, men det er jo det værd hvis det virker!

Anmeld

2. december 2011

Frøken J.

Himmelsmil skriver:

Først et kram 

Jeg er lidt i samme situation.. Bruger også suttebrik pga indadvendt brystvorte på den venstre, og er sikker på han også sluger luft ned med den. MEN jeg er en chokolade gris, og har virkelig måtte kæmpe for ikke at spise chokolade, så TAK fordi du skriver dette indlæg - det giver mig et skub til at blive bedre til at droppe den chokolade. Jeg kan 'heldigvis' ikke lide sodavand. Men chokolade er ikke meget bedre!!

Jeg er bare lidt bekymret for om han kan få ordentligt fat uden suttebrikken.. hmm.. Det må vise sig...

Håber for dig og især Rose at det vil lykkedes og blive bedre! Du gør det godt

Tak skal du have Så ved du hvor jeg står! Det er jo vildt svært. Og jeg er også bekymret for, om hun så får nok uden brik, men omvendt skulle det jo stimulere mælkeproduktionen bedre! Og kan jo høre at der ryger mega meget luft ned med de skide brikker..

Heldigvis ammer jeg fra højre bryst nok 5/7 gange om dagen, fordi der er godt gang i mælken fra den side og ikke så meget fra venstre med den indadvendte, så det er jo meget heldigt trods alt..

Anmeld

2. december 2011

Sitrani

Frøken J. skriver:

Hvor er du sød! Det er rigtig rart at høre du har den opfattelse, det hjælper lidt!

Og tak for alle dine råd. Har prøvet mange af dem uden så meget effekt, men havde endelig held med den der med at ligge hende på min underarm med hånden mod hendes mave og så vippe lidt her til aften. Normal virker den ellers ikke, men hun kom nok af med en 10 prutter på et kvarter, og nu sover hun endelig trygt efter at have været vågen med gråd siden kl. 17 (!!!).

Men vil fortsætte med alle de ting du foreslår. Et eller andet burde jo virke!

Det var da godt

Det skal altså lige nævnes.. Min datter, som er over 5 mdr nu, havde altså nøjagtig det samme som din datter om aftenen da hun var spæd, ca. samme alder som Rose! Efter kl. 16-17 stykker, ville hun ikke sove før kl. 22-23, nogle gange længere tid, og hun var stort set ked af det KONSTANT.. Det var SÅ hårdt! Men tror nu ikke det var pga. luft som sådan.. Min SP kaldte det "ulvetimer", og det er bare noget de fleste små børn skal igennem i en periode, hvor de ikke kan finde ro om aftenen, indtil de endelig dejser om senere...

Men tro mig, det går over igen! Og man tror hele tiden at der er noget galt, men der er bare intet der virker.. Måske det er det, der også er med Rose..?

Anmeld

2. december 2011

Mira0911

Er lidt i samme båd!!! Dog er Lina på flaske.... For fanden hun har enormt meget luft i maven.... 

Lige i tiden laver jeg ikke andet end at have hende i bæresele og hængende på skulderene... Så snart hun kommer i liften skriger hun og bliver ved og ved og ved... Hun stopper bare ikke... 

Aldrig prøvet at et flaskebarn har så meget ondt i maven.... 

Anmeld

2. december 2011

Røverdatter

Frøken J. skriver:

Tak skal du have Så ved du hvor jeg står! Det er jo vildt svært. Og jeg er også bekymret for, om hun så får nok uden brik, men omvendt skulle det jo stimulere mælkeproduktionen bedre! Og kan jo høre at der ryger mega meget luft ned med de skide brikker..

Heldigvis ammer jeg fra højre bryst nok 5/7 gange om dagen, fordi der er godt gang i mælken fra den side og ikke så meget fra venstre med den indadvendte, så det er jo meget heldigt trods alt..

Hihi, det lyder som om vores bryster agere ens! Mit højre bryst er også heelt vild med at producere, og det venstre er ret sløvt...

ja, de dumme brikker altså.. Håber at slippe for dem..

Giv endelig tilbagemelding på situationen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.