Frøken J. skriver:
Tak skal du have
Så ved du hvor jeg står! Det er jo vildt svært. Og jeg er også bekymret for, om hun så får nok uden brik, men omvendt skulle det jo stimulere mælkeproduktionen bedre! Og kan jo høre at der ryger mega meget luft ned med de skide brikker..
Heldigvis ammer jeg fra højre bryst nok 5/7 gange om dagen, fordi der er godt gang i mælken fra den side og ikke så meget fra venstre med den indadvendte, så det er jo meget heldigt trods alt..
..så lige I snakkede om suttebrikker!
Det brugte jeg selv engang, pga. ømme vorter! Av av.. Jeg fik et trick, da jeg smed suttebrikken!! Og det vil jeg lige dele..
Ta' din pege- og langefinder (hånden, som hun ikke ligger på, når du ammer!) og pres brystvorten "aflang" i den retning hendes mund vender, så hun får så meget af brystvorten ind i munden, som muligt (De skal jo næsten have helt brystvorten ind i munden!) Skub den ind i munden på hende, når hun gaber op, og giv først slip igen, når hun har ordentligt fat! Det hjalp SÅ meget her! Fordi min datter havde forkert fat, og derfor suttede mine brystvorter af, nærmest.... sådan føltes det i hvert fald.... 
Anmeld