har brug for jeres støtte og opbakning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2011

Røverdatter

Frøken J. skriver:

JEg læste et sted at det var typisk hvis man var højrehåndet, er du også det? MEn jeg gør nok ikke ligefrem problemet bedre, for i og med der er så meget i højre ammer jeg mest fra det bryst, ellers bliver dte overspændt, og det hjælper jo ikke ligefrem med produktionen på det venstre

Har klaret 2/3 af dagens amninger uden brik, er rimelig stolt

Årh hvor er du sej! Har endnu ikke prøvet uden brik

Ja, jeg er højrehåndet og det havde jeg nemlig også hørt. Og jeg gør det samme som dig, altså bruger højre bryst mest da det ellers bliver overfyldt.. Men tror jeg vil prøve at øge det i venstre bryst og måske malke ud fra højre hvis det bliver overfyldt..

God weekend!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2011

Nessie

Må indrømme at jeg ikke har læst hele tråden

Daniel havde meget ondt i maven da han var lille, og farmand gik meget rundt med ham liggende på sin underarm, så der kom tryk på Daniels mave. Det hjalp som regel, og han faldt da også ind i mellem i søvn på den måde

Ellers vil jeg anbefale zoneterapi eller akupressur (sidste hjalp rigtig godt på Daniel efter kun 2 behandlinger)

Anmeld

2. december 2011

Mor til L&S

Kan helt klart anbefale zoneterapi - det virkede her

Anmeld

2. december 2011

twinny

ihh hvor er det bare synd for dig og lillepigen, søde...

Håber snart I finder den bedste løsning for Rose og dig..

Anmeld

3. december 2011

Misscbn

Frøken J. skriver:

Det er nemlig slet ikke skægt!

Det har jeg ikke fået checket, men kan da lige få lægen til at se, når nu jeg skal til 8 ugers undersøgelse her på mandag. Tak for tippet!

Det var så lidt :-) kender en del med børn som har haft det som har fået det klippet og efter det så er alt godt igen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.