Pip pip pip, jeg er her endnu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2011

Muffin_girl

metski83 skriver:

Tak hvor er du sød

Ja håber også det bliver super igen, og at lykken snart kommer til os Og også til dig

Tak Lige nu er jeg glad for ro. Og glæder mig til jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2011

metski83

Frk-Lotusblomst skriver:

Ja det er da lidt vildt..
haha sikke en lighed. Det er det samme her... Da jeg var 12 havde jeg en d-skål.. Jeg gik meget i stroptræjer bundet i nakken.. Det gav frygtelig spændningshovedpine.. Det er heldigvis blevet bedre med spændningerne og bruger sjældent nakketrøjer mere.

Orh brysterne er sku altid det første jeg taber mig på- ØV... Og tager altid på på røv, hofte, lår og mave.. ØV.. Men har da alligevel en e skål, men altså utallige vægttabsforsøg har gjort "skade" på de ellers flotte bryster.. haha

Syntes heller ikke mine bryster er de kønneste, fordi de er store og tunge. Jeg er helt oppe at bruge en H skål, så det er lidt vildt.

Men ja det er da utroligt så mange ligheder vi har

Anmeld

30. november 2011

metski83

AalborgPigen skriver:

Tak Lige nu er jeg glad for ro. Og glæder mig til jul

Det gør jeg simpelthen også, jeg eeeeeelsker jul

Både min kæreste og jeg har også fødselsdag i December, så det er bare ekstra hygge

Anmeld

30. november 2011

sweet

metski83 skriver:

Ja det er nok godt ikke at tænke for meget over det, selvom det er svært når man gerne vil. Min cyklus er meget ustabil, så tror jeg prøver ÆL test uden han ved det, så kan det ikke være et pres :-)

ja det kunne du også gøre

Anmeld

30. november 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Ja som overskriften lyder, så er jeg med endnu. Bare lidt mere på sidelinien. Jeg har syntes og syntes stadig det er hårdt og svært at læse om andres graviditeter og nyfødte baby'er. DErfor er jeg her ikke så meget, meeeen jeg kan heller ikke slippe denne fantatstiske side.

Sagen er den, at vi nærmest ødelagde vores exliv, fordi vi gik så meget op i at "gøre" det på de rigtige tidspunkter, eller jeg gjorde. Dette resulterede i, at han simpelthen ikke kunne få den op at stå, når vi nu skulle, pga. presset. Og jo flere gange det skete jo være blev det, og hans selvtillid røg ned og ned og ned. Jeg blev en dag sur, fordi jeg var mega frustreret, hvilket bestemt ikke gjorde det bedre.

Dog fik vi snakket lidt om det, og blev enige om at slappe af, da det jo ikke skulle ødelægge vores sexliv. Min kæreste har normalt ikke noget problem, kun pga. presset fra min side, hvilket jo i bund og grund var/er forkert af mig, og meget synd for ham. vi har så heldigvis haft sex igen, fordi vi havde lyst, ikke pga. "tvang"

Nu går jeg så og venter på mens, er gået over tiden, men ved jo så at jeg IKKE er gravid denne måned. Det har jeg haft lidt svært ved at acceptere, men sådan må det jo være. Det er vigtigere vores sexliv fungere, uden alt for meget planlægning. Så denne måned. tæller vi ikke som et forsøg.

hvor er det godt at høre at du stadig er med (på sidelinjen)

Og øv hvor er jeg ked af at høre at det er begyndt at påvirke jeres forhold godt at I kan få snakket ud om det og evt få presset lidt til side.

jeg har ikke så mange fantastiske råd men ville lige sende en kæmpe og er glad for du stadig er her 

Anmeld

30. november 2011

Frk-Lotusblomst

metski83 skriver:

Syntes heller ikke mine bryster er de kønneste, fordi de er store og tunge. Jeg er helt oppe at bruge en H skål, så det er lidt vildt.

Men ja det er da utroligt så mange ligheder vi har

Haha.. Sådan er livet sku nok bare.. Med bryster. Altså synes flotte fyldige bryster er pænest hvis de ikke sidder som kuglerunde oppe under hagen, meeeeen som fyldige en smule hængende.. Meeend er er en grænse. haha.

Anmeld

1. december 2011

Muffin_girl

metski83 skriver:

Det gør jeg simpelthen også, jeg eeeeeelsker jul

Både min kæreste og jeg har også fødselsdag i December, så det er bare ekstra hygge

Så bliver det endnu bedre  

Anmeld

1. december 2011

metski83

Giraffen skriver:

hvor er det godt at høre at du stadig er med (på sidelinjen)

Og øv hvor er jeg ked af at høre at det er begyndt at påvirke jeres forhold godt at I kan få snakket ud om det og evt få presset lidt til side.

jeg har ikke så mange fantastiske råd men ville lige sende en kæmpe og er glad for du stadig er her 

Tak for det, hvor er du sød

Det påvirker ikke vores forhold, det er kun vores sexliv det er gået lidt ud over. Heldigvis ikke forholdet

Anmeld

1. december 2011

metski83

Frk-Lotusblomst skriver:

Haha.. Sådan er livet sku nok bare.. Med bryster. Altså synes flotte fyldige bryster er pænest hvis de ikke sidder som kuglerunde oppe under hagen, meeeeen som fyldige en smule hængende.. Meeend er er en grænse. haha.

Haha enig, heldigvis hænger de da ikke nede ved navlen

Det er endnu ikke nødvendigt at bruge en Roll-up, i stedet for en push up

Anmeld

1. december 2011

Frk-Lotusblomst

metski83 skriver:

Haha enig, heldigvis hænger de da ikke nede ved navlen

Det er endnu ikke nødvendigt at bruge en Roll-up, i stedet for en push up

HAHAHAHAHAHAHAH.. Nej same here..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.