Frk-Lotusblomst skriver:
Havde slet ikke set du havde skrevet.. Men jah, men er lidt mere sentimental når mens er på vej.
Hvor meget er den forsinket? Men du har jo oplevet mens være forsinket tit ikke?..
Er sikker på det nok skal ske.. men ja, ens hoved kører virkelig på højtryk og det er nu altså lige rart at få det på afstand lige lidt.
Det har det ovhertfald været for mig.. Jehg vidste jo hvad jeg skulle lede efter, hvilke symptomer jeg skulle få fremprovokeret fordi jeg jo har været gravid.. og hold nu kæft jeg var skuffet., sikke en frustration. 
Eij det er altså også bare så flot.. 8 kg er altså meget.
især på os små mennesker. hahahahaha. 
og ja bare du som minimum holder vægten er i december...
Ja har let ved at tude i dag, også fordi min far havde en dårlig dag, hvilket gik ud over mig. Virkelig træls. så det gjorde bare min dag super god oveni, NOT.
Kender det så godt, med at lede after alle mulige tegn på graviditet, og man ligger bare mærke til ALLe symptomer.
Denne gang er jeg en uge over tid, men ved jeg ikke er gravid, så venter bare på mens. Men der er som om, at hver anden måned går der 4 uger mellem mens, og de andre måneder 5 uger mellem mens. Det svinger. Så min mens er stadigvæk ikke blevet regelmæssig, det er rigtig træls. Min læge siger, at hun tror, at når der går 5 uger imellem så har jeg ikke ÆL. så hvis hun har ret, så har jeg alligevel ikke kunnet blive gravid denne måned.
Uh ja, skal bare holde vægten, og af med meget mere 
Anmeld