metski83 skriver:
Ja som overskriften lyder, så er jeg med endnu. Bare lidt mere på sidelinien. Jeg har syntes og syntes stadig det er hårdt og svært at læse om andres graviditeter og nyfødte baby'er. DErfor er jeg her ikke så meget, meeeen jeg kan heller ikke slippe denne fantatstiske side.
Sagen er den, at vi nærmest ødelagde vores exliv, fordi vi gik så meget op i at "gøre" det på de rigtige tidspunkter, eller jeg gjorde. Dette resulterede i, at han simpelthen ikke kunne få den op at stå, når vi nu skulle, pga. presset. Og jo flere gange det skete jo være blev det, og hans selvtillid røg ned og ned og ned. Jeg blev en dag sur, fordi jeg var mega frustreret, hvilket bestemt ikke gjorde det bedre.
Dog fik vi snakket lidt om det, og blev enige om at slappe af, da det jo ikke skulle ødelægge vores sexliv. Min kæreste har normalt ikke noget problem, kun pga. presset fra min side, hvilket jo i bund og grund var/er forkert af mig, og meget synd for ham. vi har så heldigvis haft sex igen, fordi vi havde lyst, ikke pga. "tvang"
Nu går jeg så og venter på mens, er gået over tiden, men ved jo så at jeg IKKE er gravid denne måned. Det har jeg haft lidt svært ved at acceptere, men sådan må det jo være. Det er vigtigere vores sexliv fungere, uden alt for meget planlægning. Så denne måned. tæller vi ikke som et forsøg.
Kender alt for godt det med presset.. håber og