Pip pip pip, jeg er her endnu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

metski83

Anonym skriver:

Vi havde lidt af det samme, prøvede i 7 månder.

Og gik meget op i at, der skulle hygges mens jeg havde ægløsning.

Dog tog jeg aldrig en ægløsning, før til sidst hvor der bare var byd første gang Men vi gik stadig meget op i at, hygge og sex stadig skulle være godt og frækt. (det skulle ikke være hårdt og kedeligt at lave børn)

Jeg blev ked af og mere og mere skuffet fordi der ikke skete noget.

Så jeg vil bare sige at, det er flot i er kommet der til. Nu skal i bare hygge om hinanden og ha en et godt sex liv.

Og jeg forstår det hårdt at se, når alle andre skiver om deres graviditet, havde på samme måde, blev helt sur når jeg så nogen sagde de var gravide m.m

Tak for svar. Ja det kan være en svær situation. Jeg har taget Æl test en gang, sidste måned vi prøvede. Det var der det gik galt, fordi så skulle det jo bare være NU.

Denne måned, efter mens, tror jeg at jeg tager testen, men uden at sige det til kæresten, så der ikke er noget pres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

metski83

Janni. skriver:

til jer, håber i er okay igen. 

Tusinde tak for det

Anmeld

29. november 2011

l.kjoeller

metski83 skriver:

Ja som overskriften lyder, så er jeg med endnu. Bare lidt mere på sidelinien. Jeg har syntes og syntes stadig det er hårdt og svært at læse om andres graviditeter og nyfødte baby'er. DErfor er jeg her ikke så meget, meeeen jeg kan heller ikke slippe denne fantatstiske side.

Sagen er den, at vi nærmest ødelagde vores exliv, fordi vi gik så meget op i at "gøre" det på de rigtige tidspunkter, eller jeg gjorde. Dette resulterede i, at han simpelthen ikke kunne få den op at stå, når vi nu skulle, pga. presset. Og jo flere gange det skete jo være blev det, og hans selvtillid røg ned og ned og ned. Jeg blev en dag sur, fordi jeg var mega frustreret, hvilket bestemt ikke gjorde det bedre.

Dog fik vi snakket lidt om det, og blev enige om at slappe af, da det jo ikke skulle ødelægge vores sexliv. Min kæreste har normalt ikke noget problem, kun pga. presset fra min side, hvilket jo i bund og grund var/er forkert af mig, og meget synd for ham. vi har så heldigvis haft sex igen, fordi vi havde lyst, ikke pga. "tvang"

Nu går jeg så og venter på mens, er gået over tiden, men ved jo så at jeg IKKE er gravid denne måned. Det har jeg haft lidt svært ved at acceptere, men sådan må det jo være. Det er vigtigere vores sexliv fungere, uden alt for meget planlægning. Så denne måned. tæller vi ikke som et forsøg.

Kender alt for godt det med presset.. håber og for det snart sker

Anmeld

29. november 2011

metski83

l.kjoeller skriver:

Kender alt for godt det med presset.. håber og for det snart sker

Tusinde tak skal du have. Håber også snart at lykken er med os

Anmeld

29. november 2011

Muffin_girl

metski83 skriver:

Ja som overskriften lyder, så er jeg med endnu. Bare lidt mere på sidelinien. Jeg har syntes og syntes stadig det er hårdt og svært at læse om andres graviditeter og nyfødte baby'er. DErfor er jeg her ikke så meget, meeeen jeg kan heller ikke slippe denne fantatstiske side.

Sagen er den, at vi nærmest ødelagde vores exliv, fordi vi gik så meget op i at "gøre" det på de rigtige tidspunkter, eller jeg gjorde. Dette resulterede i, at han simpelthen ikke kunne få den op at stå, når vi nu skulle, pga. presset. Og jo flere gange det skete jo være blev det, og hans selvtillid røg ned og ned og ned. Jeg blev en dag sur, fordi jeg var mega frustreret, hvilket bestemt ikke gjorde det bedre.

Dog fik vi snakket lidt om det, og blev enige om at slappe af, da det jo ikke skulle ødelægge vores sexliv. Min kæreste har normalt ikke noget problem, kun pga. presset fra min side, hvilket jo i bund og grund var/er forkert af mig, og meget synd for ham. vi har så heldigvis haft sex igen, fordi vi havde lyst, ikke pga. "tvang"

Nu går jeg så og venter på mens, er gået over tiden, men ved jo så at jeg IKKE er gravid denne måned. Det har jeg haft lidt svært ved at acceptere, men sådan må det jo være. Det er vigtigere vores sexliv fungere, uden alt for meget planlægning. Så denne måned. tæller vi ikke som et forsøg.

Åh jeg er så glad for du har skrevet herinde. Jeg tænkte sådan på dig tidligere idag.. Er ked af at i har haft en stopklods i jeres sexforhold. Men håber det kommer op og køre igen. Og at i efter noget tid får lykken fundet frem igen .. Så skal det nok komme når i mindst venter det.. 

Mange knus fra den skrukke til dig søde Metski 

Anmeld

29. november 2011

Nettemor

dejligt at se et pip fra dig.. det er ikke længe siden jeg tænkte på det..

dejligt at høre at I fokuserer på JER lige nu., og så skal I nok blive beriget med en bebs på et tidspunkt

Anmeld

29. november 2011

Frk-Lotusblomst

METSKI83 - DER VAR DU.. Og gu er du savnet. - Men som dig er vi nogen der heller ikke er på 24/7 længere.

Puuha det lyder som en træls periode i har haft jer.. men ja, det er jo hvad der kan ske. Godt i er ved at få det op at stå igen.. Altså sexlivet ...

Og selvom det er svært for dig at acceptere at dette ikke var et reelt forsøg er det måske en god træning = SLAPPE MERE AF IFORHOLD TIL SEX!!!!...Og projekt baby.. Det kan ske det er det der skal til for at det kan ske. Hvem ved.

Denne måned nyder vi også bare hinanden.. Sidste måned fandt ejg ud af hvordan pligtsex kunne styre mig og det ville jeg simpelthen ikke. Så nu ingen ægløsningsteste og ingen pligtsex. Mmmmm.... Regner bestemt ikke med at baby kommer til os, men so be it.

Hvordan går det egnetlig med vægttabet søde Metski?

Anmeld

29. november 2011

metski83

AalborgPigen skriver:

Åh jeg er så glad for du har skrevet herinde. Jeg tænkte sådan på dig tidligere idag.. Er ked af at i har haft en stopklods i jeres sexforhold. Men håber det kommer op og køre igen. Og at i efter noget tid får lykken fundet frem igen .. Så skal det nok komme når i mindst venter det.. 

Mange knus fra den skrukke til dig søde Metski 

Tak hvor er du sød

Ja håber også det bliver super igen, og at lykken snart kommer til os Og også til dig

Anmeld

29. november 2011

metski83

Frk-Lotusblomst skriver:

METSKI83 - DER VAR DU.. Og gu er du savnet. - Men som dig er vi nogen der heller ikke er på 24/7 længere.

Puuha det lyder som en træls periode i har haft jer.. men ja, det er jo hvad der kan ske. Godt i er ved at få det op at stå igen.. Altså sexlivet ...

Og selvom det er svært for dig at acceptere at dette ikke var et reelt forsøg er det måske en god træning = SLAPPE MERE AF IFORHOLD TIL SEX!!!!...Og projekt baby.. Det kan ske det er det der skal til for at det kan ske. Hvem ved.

Denne måned nyder vi også bare hinanden.. Sidste måned fandt ejg ud af hvordan pligtsex kunne styre mig og det ville jeg simpelthen ikke. Så nu ingen ægløsningsteste og ingen pligtsex. Mmmmm.... Regner bestemt ikke med at baby kommer til os, men so be it.

Hvordan går det egnetlig med vægttabet søde Metski?

Hvor er du sød, dejligt at vide at man i det mindste er lidt savnet :-)

Tænkte bare da jeg skrev kl. tre i eftermiddags, og der efter flere timer, ikke var svar, nå okay, tak for l... Men er nok også lidt ekstra sart, da det røde er på vej.

Men ja håber der snart sker noget, og det er nok helt sikkert godt at få tankerne væk fra det, og så håbe at der sker noget, meget gerne SNART.

Men som du også selv siger, så kan ens sexliv bare blive alt for meget styret af PB.

Ialt har jeg tabt mig 8 kg. Det står lidt stille lige nu, pga. julefrokoster osv. Så mit mål for Dec. er bare at IKKe tage på, og så skal den bare have gas derefter igen. Jeg vil gerne tabe mig i Dec. men tror det bliver svært.

Anmeld

29. november 2011

metski83

nettemor skriver:

dejligt at se et pip fra dig.. det er ikke længe siden jeg tænkte på det..

dejligt at høre at I fokuserer på JER lige nu., og så skal I nok blive beriget med en bebs på et tidspunkt

Tak hvor er du sød, det håber jeg virkelig også.

Det ville være dejligt, det ville være en fantatisk julegave med en positiv test næste måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.