Pip pip pip, jeg er her endnu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.069 visninger
56 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. november 2011

metski83

Ja som overskriften lyder, så er jeg med endnu. Bare lidt mere på sidelinien. Jeg har syntes og syntes stadig det er hårdt og svært at læse om andres graviditeter og nyfødte baby'er. DErfor er jeg her ikke så meget, meeeen jeg kan heller ikke slippe denne fantatstiske side.

Sagen er den, at vi nærmest ødelagde vores exliv, fordi vi gik så meget op i at "gøre" det på de rigtige tidspunkter, eller jeg gjorde. Dette resulterede i, at han simpelthen ikke kunne få den op at stå, når vi nu skulle, pga. presset. Og jo flere gange det skete jo være blev det, og hans selvtillid røg ned og ned og ned. Jeg blev en dag sur, fordi jeg var mega frustreret, hvilket bestemt ikke gjorde det bedre.

Dog fik vi snakket lidt om det, og blev enige om at slappe af, da det jo ikke skulle ødelægge vores sexliv. Min kæreste har normalt ikke noget problem, kun pga. presset fra min side, hvilket jo i bund og grund var/er forkert af mig, og meget synd for ham. vi har så heldigvis haft sex igen, fordi vi havde lyst, ikke pga. "tvang"

Nu går jeg så og venter på mens, er gået over tiden, men ved jo så at jeg IKKE er gravid denne måned. Det har jeg haft lidt svært ved at acceptere, men sådan må det jo være. Det er vigtigere vores sexliv fungere, uden alt for meget planlægning. Så denne måned. tæller vi ikke som et forsøg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

metski83

Men åbenbart overhovedet ikke savnet. Så gør det jo ikke noget man ikke rigtig er her inde så meget :-(

Anmeld

29. november 2011

BigHope13

jeg kender ikke så meget til dig, er en af de stille herinde

men vil da lige give dig en kram, og synes at det flot at du har accepteret at det bare lige må være sådan denne månede, som du selv siger så er jeres sexliv, og forhold vigtigst  så op med humøret..

og det med at være savnet så tror jeg bare de fleste kommer online her til aften 

ha en god aften

Malene

Anmeld

29. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nu ved jeg ikke hvem du er  Men vil da lige sige, at det lyder fornuftigt af jer at få sexlivet op og køre igen.

Anmeld

29. november 2011

Muhmi

metski83 skriver:

Men åbenbart overhovedet ikke savnet. Så gør det jo ikke noget man ikke rigtig er her inde så meget :-(

Det kan simpelthen ødelægge så meget når man går så meget op i planlægning " NU er det rigtig tid, gi' den gas makker" osv... Der er jo lige pludselig ikke så mange følelser med det er bare "lige på og hårdt" fordi vi skal lave baby... Dejligt at i har fået en godt snak om det og dejligt at i får det til fungere alligevel

Anmeld

29. november 2011

Anonym

Vi havde lidt af det samme, prøvede i 7 månder.

Og gik meget op i at, der skulle hygges mens jeg havde ægløsning.

Dog tog jeg aldrig en ægløsning, før til sidst hvor der bare var byd første gang Men vi gik stadig meget op i at, hygge og sex stadig skulle være godt og frækt. (det skulle ikke være hårdt og kedeligt at lave børn)

Jeg blev ked af og mere og mere skuffet fordi der ikke skete noget.

Så jeg vil bare sige at, det er flot i er kommet der til. Nu skal i bare hygge om hinanden og ha en et godt sex liv.

Og jeg forstår det hårdt at se, når alle andre skiver om deres graviditet, havde på samme måde, blev helt sur når jeg så nogen sagde de var gravide m.m

Anmeld

29. november 2011

Janni.

til jer, håber i er okay igen. 

Anmeld

29. november 2011

metski83

Me+Mh skriver:

jeg kender ikke så meget til dig, er en af de stille herinde

men vil da lige give dig en kram, og synes at det flot at du har accepteret at det bare lige må være sådan denne månede, som du selv siger så er jeres sexliv, og forhold vigtigst  så op med humøret..

og det med at være savnet så tror jeg bare de fleste kommer online her til aften 

ha en god aften

Malene

Dejligt med svar, tak for det

Ja vi prøver stille og roligt, og så håber jeg at det meget snart lykkedes

Anmeld

29. november 2011

metski83

rikkeregnbue skriver:

Nu ved jeg ikke hvem du er  Men vil da lige sige, at det lyder fornuftigt af jer at få sexlivet op og køre igen.

Tak for svar

Ja håber det kommer til at lykkedes på denne måde, og at der snart sker noget på baby fronten.

Anmeld

29. november 2011

metski83

Muhmi skriver:

Det kan simpelthen ødelægge så meget når man går så meget op i planlægning " NU er det rigtig tid, gi' den gas makker" osv... Der er jo lige pludselig ikke så mange følelser med det er bare "lige på og hårdt" fordi vi skal lave baby... Dejligt at i har fået en godt snak om det og dejligt at i får det til fungere alligevel

Ja det kan man godt nok. Der har været alt for meget fokusering på det, og det er så svært når det er noget man så gerne vil.

Min kæreste har aldrig haft den store sexlyst, også derfor jeg har presset på. For der skal jo sex til for at det lykkedes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.