metski83 skriver:
Tak for svar. Ja det kan være en svær situation. Jeg har taget Æl test en gang, sidste måned vi prøvede. Det var der det gik galt, fordi så skulle det jo bare være NU.
Denne måned, efter mens, tror jeg at jeg tager testen, men uden at sige det til kæresten, så der ikke er noget pres 
Min kæreste følte presset fra min side af, fordi jeg lod en positiv ÆL test ligge på toilettet, så han kunne se den.. Det resulterede i at han overhovedet ikke gad at have sex.. Så jeg tog testene på arbejdet, eller gemte dem, så han ikke så dem. Og var den positiv blev der lagt for vildt op til ham. Det skal dog siges, at den måned jeg blev gravid, havde jeg ÆL på vores ferie. Han siger altid at vi skal knep#e som kaniner på ferier - så jeg undlod at fortælle ham at jeg vidste der var ÆL på det tidspunkt. Jeg tog bare en G-test da vi kom hjem 14 dage efter- og positiv var den.

Prøv at slappe af (selvom det er svært), men flot at I har fået snakket om det og fået løst problemerne. Baby skal nok komme, når i er parate

Anmeld