Pip pip pip, jeg er her endnu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Tak for det, hvor er du sød

Det påvirker ikke vores forhold, det er kun vores sexliv det er gået lidt ud over. Heldigvis ikke forholdet

årh det er godt at høre  og det ka være at det I bliver tvunet lidt til at bruge mindre energi på projekt baby så intenst kan skabe lidt ro for kroppen så det kommer helt af sig selv

har i snakket om noget behandling eller andet eller er i slet ikke der endnu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2011

sofiell89

metski83 skriver:

Tak for svar. Ja det kan være en svær situation. Jeg har taget Æl test en gang, sidste måned vi prøvede. Det var der det gik galt, fordi så skulle det jo bare være NU.

Denne måned, efter mens, tror jeg at jeg tager testen, men uden at sige det til kæresten, så der ikke er noget pres

Min kæreste følte presset fra min side af, fordi jeg lod en positiv ÆL test ligge på toilettet, så han kunne se den.. Det resulterede i at han overhovedet ikke gad at have sex.. Så jeg tog testene på arbejdet, eller gemte dem, så han ikke så dem. Og var den positiv blev der lagt for vildt op til ham. Det skal dog siges, at den måned jeg blev gravid, havde jeg ÆL på vores ferie. Han siger altid at vi skal knep#e som kaniner på ferier - så jeg undlod at fortælle ham at jeg vidste der var ÆL på det tidspunkt. Jeg tog bare en G-test da vi kom hjem 14 dage efter- og positiv var den.

Prøv at slappe af (selvom det er svært), men flot at I har fået snakket om det og fået løst problemerne. Baby skal nok komme, når i er parate

Anmeld

1. december 2011

metski83

AalborgPigen skriver:

Så bliver det endnu bedre  

Simpelthen, det hele i samme måned

Anmeld

1. december 2011

metski83

Giraffen skriver:

årh det er godt at høre  og det ka være at det I bliver tvunet lidt til at bruge mindre energi på projekt baby så intenst kan skabe lidt ro for kroppen så det kommer helt af sig selv

har i snakket om noget behandling eller andet eller er i slet ikke der endnu?

Nej det har vi ikke snakket om, så langt er vi slet ikke. Og vi har jo ikke fået konstateret nogen fejl hos nogen af os, så vi tager det lige med ro. Først og fremmest skal der jo sex til at blive gravid

Vi slapper lidt af med det hele lige nu, og snakker ikke så meget om det, så det ikke fylder så meget.

Anmeld

1. december 2011

metski83

sofiell89 skriver:

Min kæreste følte presset fra min side af, fordi jeg lod en positiv ÆL test ligge på toilettet, så han kunne se den.. Det resulterede i at han overhovedet ikke gad at have sex.. Så jeg tog testene på arbejdet, eller gemte dem, så han ikke så dem. Og var den positiv blev der lagt for vildt op til ham. Det skal dog siges, at den måned jeg blev gravid, havde jeg ÆL på vores ferie. Han siger altid at vi skal knep#e som kaniner på ferier - så jeg undlod at fortælle ham at jeg vidste der var ÆL på det tidspunkt. Jeg tog bare en G-test da vi kom hjem 14 dage efter- og positiv var den.

Prøv at slappe af (selvom det er svært), men flot at I har fået snakket om det og fået løst problemerne. Baby skal nok komme, når i er parate

Tak for det, håber da også det kommer.

Lige nu tager vi den lidt med ro, og næste gang der er Æl, hvis jeg tester det, så får min kæreste det ikke at vide.

Anmeld

2. december 2011

Giraffen

metski83 skriver:

Nej det har vi ikke snakket om, så langt er vi slet ikke. Og vi har jo ikke fået konstateret nogen fejl hos nogen af os, så vi tager det lige med ro. Først og fremmest skal der jo sex til at blive gravid

Vi slapper lidt af med det hele lige nu, og snakker ikke så meget om det, så det ikke fylder så meget.

det lyder også som en tigtig god idé  

Anmeld

2. december 2011

Anonym

metski83 skriver:

Tak for svar. Ja det kan være en svær situation. Jeg har taget Æl test en gang, sidste måned vi prøvede. Det var der det gik galt, fordi så skulle det jo bare være NU.

Denne måned, efter mens, tror jeg at jeg tager testen, men uden at sige det til kæresten, så der ikke er noget pres

Mit råd er at du tager en test, uden han ved det ja.. Fordi min kæreste blev os meget skuffet og sur når der ikke var et godt resultat .

så jeg besluttede mig til sidst at lade være med at sige det, 2 gange hvor jeg tog en test.

fordi det påvirker sku lidt sex livet ja, fordi man bare så gerne vil ha det skal være nu !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.