Pip pip pip, jeg er her endnu....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2011

sweet

metski83 skriver:

Ja som overskriften lyder, så er jeg med endnu. Bare lidt mere på sidelinien. Jeg har syntes og syntes stadig det er hårdt og svært at læse om andres graviditeter og nyfødte baby'er. DErfor er jeg her ikke så meget, meeeen jeg kan heller ikke slippe denne fantatstiske side.

Sagen er den, at vi nærmest ødelagde vores exliv, fordi vi gik så meget op i at "gøre" det på de rigtige tidspunkter, eller jeg gjorde. Dette resulterede i, at han simpelthen ikke kunne få den op at stå, når vi nu skulle, pga. presset. Og jo flere gange det skete jo være blev det, og hans selvtillid røg ned og ned og ned. Jeg blev en dag sur, fordi jeg var mega frustreret, hvilket bestemt ikke gjorde det bedre.

Dog fik vi snakket lidt om det, og blev enige om at slappe af, da det jo ikke skulle ødelægge vores sexliv. Min kæreste har normalt ikke noget problem, kun pga. presset fra min side, hvilket jo i bund og grund var/er forkert af mig, og meget synd for ham. vi har så heldigvis haft sex igen, fordi vi havde lyst, ikke pga. "tvang"

Nu går jeg så og venter på mens, er gået over tiden, men ved jo så at jeg IKKE er gravid denne måned. Det har jeg haft lidt svært ved at acceptere, men sådan må det jo være. Det er vigtigere vores sexliv fungere, uden alt for meget planlægning. Så denne måned. tæller vi ikke som et forsøg.

jo du er da alle er da savnet her inde, men jeg er først lige hoppet her ind nu og har set dit indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2011

metski83

sweet skriver:

jo du er da alle er da savnet her inde, men jeg er først lige hoppet her ind nu og har set dit indlæg

Takker Det er godt nok også længe siden jeg har set/hørt noget til dig.

Har du det godt ?

Anmeld

29. november 2011

Frk-Lotusblomst

metski83 skriver:

Mit var også kun 3 dage før, nu starter det lige så stille og langsomt, og så kommer det bare, og jeg tænker, okay ny forbløder jeg snart

Men en fordel, hvilket oså gør at P-Piller skræmmer mig lidt, er at jeg førhen bøvlede rigtig meget med migræne, havde minimum 1-2 anfald i måneden, nu har jeg kun haft 3 siden Januar.

Hold da op, med migrænene.. Nu du siger det... Jeg har også lidt meget af migræne.. klippede mig så til page istedet for hår til lænden () har en tyyyk manke) så det var tuungt.. Det hjalp.. Men gud siden jeg stoppede på p-pillerne har der da slet ikke været nogen.. :O (juni)..

Jeg har været såååå rundforvviret den sidste tid jeg slet ikke har langt mærke til det.

Anmeld

29. november 2011

sweet

metski83 skriver:

Takker Det er godt nok også længe siden jeg har set/hørt noget til dig.

Har du det godt ?

jaaaa sådan da kunne da godt have haft det bedre, men ligger i kamp med kommune og jobcenter lige i øjeblikket og så har jeg lige raskmeldt mig fra i dag af.. og så har jeg brugt tid på indlæggelse fordi de skulle finde ud af hvorfor jeg har det så skidt hele tiden, hviklet de tror de fandt ud af for jeg har haft kyssesyge og mit immunforsvar er også deffekt så nu skal jeg udredes for det på skejby..

hvad med dig hvordan har du det??

Anmeld

29. november 2011

metski83

Frk-Lotusblomst skriver:

Hold da op, med migrænene.. Nu du siger det... Jeg har også lidt meget af migræne.. klippede mig så til page istedet for hår til lænden () har en tyyyk manke) så det var tuungt.. Det hjalp.. Men gud siden jeg stoppede på p-pillerne har der da slet ikke været nogen.. :O (juni)..

Jeg har været såååå rundforvviret den sidste tid jeg slet ikke har langt mærke til det.

Syntes også det er vildt, at det er blevet så formindsket efter p pillestop, heldigvis, men alligevel skummelt at de piller gør sådan ved ens krop.

Jeg bøvler generelt rigtig meget med hovedpine, og "de" tror det kan skyldes at min bryster er for store. Men jeg skal tabe mig for at de kan følge op på det, da jeg nok taber mig på brysterne også. (Det gør jeg normalt aldrig, heller ikke denne gang)

Det er så heller ikke derfor jeg taber mig

Anmeld

29. november 2011

metski83

sweet skriver:

jaaaa sådan da kunne da godt have haft det bedre, men ligger i kamp med kommune og jobcenter lige i øjeblikket og så har jeg lige raskmeldt mig fra i dag af.. og så har jeg brugt tid på indlæggelse fordi de skulle finde ud af hvorfor jeg har det så skidt hele tiden, hviklet de tror de fandt ud af for jeg har haft kyssesyge og mit immunforsvar er også deffekt så nu skal jeg udredes for det på skejby..

hvad med dig hvordan har du det??

Så har du da også været igennem noget af en omgang må man sige. Håber for dig at du snart kommer helt ovenpå igen

Her er der ikke sket det vilde, stadig ingen graviditet, men vi prøver stadig. Men som du nok har kunnet læse af indlægget, så er det lidt på stand by.

Anmeld

29. november 2011

Frk-Lotusblomst

metski83 skriver:

Syntes også det er vildt, at det er blevet så formindsket efter p pillestop, heldigvis, men alligevel skummelt at de piller gør sådan ved ens krop.

Jeg bøvler generelt rigtig meget med hovedpine, og "de" tror det kan skyldes at min bryster er for store. Men jeg skal tabe mig for at de kan følge op på det, da jeg nok taber mig på brysterne også. (Det gør jeg normalt aldrig, heller ikke denne gang)

Det er så heller ikke derfor jeg taber mig

Ja det er da lidt vildt..
haha sikke en lighed. Det er det samme her... Da jeg var 12 havde jeg en d-skål.. Jeg gik meget i stroptræjer bundet i nakken.. Det gav frygtelig spændningshovedpine.. Det er heldigvis blevet bedre med spændningerne og bruger sjældent nakketrøjer mere.

Orh brysterne er sku altid det første jeg taber mig på- ØV... Og tager altid på på røv, hofte, lår og mave.. ØV.. Men har da alligevel en e skål, men altså utallige vægttabsforsøg har gjort "skade" på de ellers flotte bryster.. haha

Anmeld

29. november 2011

sweet

metski83 skriver:

Så har du da også været igennem noget af en omgang må man sige. Håber for dig at du snart kommer helt ovenpå igen

Her er der ikke sket det vilde, stadig ingen graviditet, men vi prøver stadig. Men som du nok har kunnet læse af indlægget, så er det lidt på stand by.

vi har stået i samme sted og fandt faktisk ud af at baby projekt blev meget bedre hvis vi ikke valgte at bruge æg-test og i stedet hygger vi bare når vi har lyst og så hygger vi ekstra meget når der ca er gået 14 dage fra første blødningsdag

Anmeld

30. november 2011

metski83

sweet skriver:

vi har stået i samme sted og fandt faktisk ud af at baby projekt blev meget bedre hvis vi ikke valgte at bruge æg-test og i stedet hygger vi bare når vi har lyst og så hygger vi ekstra meget når der ca er gået 14 dage fra første blødningsdag

Ja det er nok godt ikke at tænke for meget over det, selvom det er svært når man gerne vil. Min cyklus er meget ustabil, så tror jeg prøver ÆL test uden han ved det, så kan det ikke være et pres :-)

Anmeld

30. november 2011

metski83

sweet skriver:

Ja det er nok godt ikke at tænke for meget over det, selvom det er svært når man gerne vil. Min cyklus er meget ustabil, så tror jeg prøver ÆL test uden han ved det, så kan det ikke være et pres :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.