Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
freiasmor skriver: skulle du så have lavet ?? sidder og prøver og tegne lidt forskelligt og mangler lidt ideer - ikke som sådan jeres ideer men bare genrene hen imod jeres idéer - fx. Liljen, rosen, en drage, en edderkop, en tribal, et keltisk kors osvosvosv .. så kom frisk med idéer for jeg er lost nu
skulle du så have lavet ?? sidder og prøver og tegne lidt forskelligt og mangler lidt ideer - ikke som sådan jeres ideer men bare genrene hen imod jeres idéer - fx. Liljen, rosen, en drage, en edderkop, en tribal, et keltisk kors osvosvosv .. så kom frisk med idéer for jeg er lost nu
Skulle have min søns navn og dato
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wampires skriver: glad for at kunne inspirere som sagt har selv forsøgt med en engel på en controller eller en controller med vinger men da jeg viste den til en tatovør som jeg stoler meget på sagde han at han ikke ville lave den da det ville blive alt for gnidret med så mange detaljer på så lidt plads
glad for at kunne inspirere
som sagt har selv forsøgt med en engel på en controller eller en controller med vinger men da jeg viste den til en tatovør som jeg stoler meget på sagde han at han ikke ville lave den da det ville blive alt for gnidret med så mange detaljer på så lidt plads
det er den controller der har 3 håndtag (som jeg vil kalde det) ?? eller??
øhmm...
den har et kryds og nogle runde knapper.. lidt alla opbygningen på Xbox controlleren... så bare den er flad og grå...
prøver lige at google efter et billede af den jeg tænker på
rettelse:
Google gav følgende det er den på billede nr. 4 fra oven af:
http://rebootshow.tumblr.com/post/267941304/the-best-video-game-controllers-of-all-time
Wampires skriver: øhmm... den har et kryds og nogle runde knapper.. lidt alla opbygningen på Xbox controlleren... så bare den er flad og grå... prøver lige at google efter et billede af den jeg tænker på rettelse: Google gav følgende det er den på billede nr. 4 fra oven af: http://rebootshow.tumblr.com/post/267941304/the-best-video-game-controllers-of-all-time
Haha shit, sys os det andet så lidt forkert ud xD ! nå jamen, jaja så det måske lidt svære hehe fordi nu fik jeg jo en ide til den anden controller xD hihi !
Dinna88 skriver: altså, på min overarm har jeg en rose og en "knop", der ikke er blomstret endnu. Det er så meget mere end bare det fordi der er en masse skygger, tekst og sådan. På min underarm har jeg ren tekst - inden skygger, eller noget. Der fylder hele underarmen. Hvis jeg I dag kunne få LIGE den jeg ville have, så skulle jeg have ryggen dækket. Jeg vil have en hvid tiger bl.a. (skal dog lige først finde en der tatoverer med hvidt blæk) Derudover skal jeg have en pin up med studenterhue på - og evt. senere noget der symboliserer min kandidatgrad, når jeg får den Jeg skal også en gang have tatoveret min nieces håndaftryk i silhouet. Og så skal jeg have hele den ene ankel + noget af foden dækket af roser.
altså, på min overarm har jeg en rose og en "knop", der ikke er blomstret endnu. Det er så meget mere end bare det fordi der er en masse skygger, tekst og sådan.
På min underarm har jeg ren tekst - inden skygger, eller noget. Der fylder hele underarmen.
Hvis jeg I dag kunne få LIGE den jeg ville have, så skulle jeg have ryggen dækket. Jeg vil have en hvid tiger bl.a. (skal dog lige først finde en der tatoverer med hvidt blæk)
Derudover skal jeg have en pin up med studenterhue på - og evt. senere noget der symboliserer min kandidatgrad, når jeg får den
Jeg skal også en gang have tatoveret min nieces håndaftryk i silhouet.
Og så skal jeg have hele den ene ankel + noget af foden dækket af roser.
der er en tattovør i Holstebro som gør med hvidt blæk
Maja88 skriver: der er en tattovør i Holstebro som gør med hvidt blæk
Okay Tak for det. Men jeg bruger kun tatovører som tatovører jeg kender anbefaler.
Har fået lavet en ide til det, men det er kun som jeg synes er sødt osv ! ehmm.. kæresten kunne godt tænke sig og prøve og lave en os, for at se hvordan det bliver - netop fordi det faktisk er svært men fedt at lave !!
hvis jeg skulle tatoveres lige nu, ville jeg bruge LAAAAAANG tid derinde :=)
jeg ville ha lavet et hjerte på min ringefinger og så min kærestes for bokstav på lysken.. og blomster (uden optegning) på min højre arm ..
Puha. Den er godt nok svært Jeg er ikke en tatto pige, mere en pigercing pige Hvis jeg skulle, så Sulle det være noget, som KUN jeg havde. Så jeg ville fortælle hvem jeg er, og han skulle så finde på, hvad der passede til mig Da jeg synes tit folk for lavet det sammen, som andre har
Frk.Jensen. skriver: Puha. Den er godt nok svært Jeg er ikke en tatto pige, mere en pigercing pige Hvis jeg skulle, så Sulle det være noget, som KUN jeg havde. Så jeg ville fortælle hvem jeg er, og han skulle så finde på, hvad der passede til mig Da jeg synes tit folk for lavet det sammen, som andre har
Det første der slog mig da jeg læse dit indlæg var: Amagernummerplade, kinesiske tegn på armen, tribals og Lotusblomster - det render det halve af alle tatoverede personer jo fandme rundt med Det må være nedern.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128