Hvis du idag: har tid hos en tattovør hvad ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

Phoenix

KaMa skriver:

En farverig sommerfugl på indersiden af håndleddet

Eller en pinup pige på indersiden af underarmen.

Tænk USA, 50'erne, rock n roll, farver.....

Har også en forkærlighed til rockabilly-genren. Og synes pin-up piger som tattoveringer er super fede. God ide...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

freiasmor

VIPpigen skriver:

Har selv tænkt om man kunne lave noget udover, eller bygge ovenpå... Dont know... Noget skal der hvertfald ske, for køn er den ikke... Den køre hele vejen rundt om anklen, som en ankelkæde.....

hihi .. håber du finder ud af det, for det da super ærgeligt og have noget på kroppen man ikke bryder sig om eller synes er flot..

Anmeld

26. november 2011

VIPpigen

freiasmor skriver:

hihi .. håber du finder ud af det, for det da super ærgeligt og have noget på kroppen man ikke bryder sig om eller synes er flot..

Nemlig... Kender heldigvis en som kan lave noget, så måske han lige kan komme på en ide til noget andet, så jeg kan komme af med hvalerne og cirklerne... Hihi. Men så kunne det sagtens være noget som enten gik lidt op af skinnebenet, eller ned på foden....

Anmeld

26. november 2011

Maja_4000

Så skulle jeg have lavet en hvor der stod "Caroline" på mit håndled .. Med som prik over i'et :b

Anmeld

26. november 2011

Troldemommi

Jeg vil gerne have lavet en tatovering hvor der står Johanne 21092011 og så et hjerte om, men jeg ved ikke hvor den skal sidde, den skal sidde et sted jeg nemt kan dække men det skal også være et sted jeg selv kan se den :-)

ps Johanne er min datter :-)

Anmeld

26. november 2011

Simon's moar <3

freiasmor skriver:

skulle du så have lavet ??

sidder og prøver og tegne lidt forskelligt og mangler lidt ideer - ikke som sådan jeres ideer men bare genrene hen imod jeres idéer - fx. Liljen, rosen, en drage, en edderkop, en tribal, et keltisk kors osvosvosv .. så kom frisk med idéer for jeg er lost nu

Et armbånd der kører rundt om armen, tæt ved albuen.. På undersiden skal der gå 3 kæder ned og sætte sig fast i de 3 hjerter jeg har på håndleddet og på overisiden, skal der går 3 andre kæder, hvor der er små vedhæng, i den ene skal der være et S for Simon.. De andre skal gemmes til kommende børn
Og så skal mine hjerter tegnes ordenligt op og farves røde  

Anmeld

26. november 2011

TaAsJu

Uhh min næste tatoo tid liggerførst til næste sommer når jeg har født og er færdig med og amme. Men jeg har 2 store projekter og tage hul på. Skal have alle ungernes navne på ryggen, med noget japansk tegneserie alla hallo kitty og sådan noget, og det skal også indrage en side hvor to graviditeter har ødelagt en og der efter vil jeg gerne have lavet det halve af en arm i samme stil som ryggen.

Anmeld

26. november 2011

-Sigrid-

En rose (10 cm høj) på venstre skulder

Anmeld

26. november 2011

Pianisten

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en tatovering som skulle symbolisere noget omkring min far (han døde af kræft for 4 år siden til marts), da jeg egentlig nok altid lidt har været fars pige - er dog ikke sikker på hvad det skulle være. Havde tænkt lidt på hans fødselsdato, men mange folk siger at det bare er "stregkoder".

Nu kommer jeg så godt nok fra en familie hvor tatovering er out of question, så det kommer nok aldrig til at ske..

Anmeld

26. november 2011

louise8723

Jeg har på armen en masse blomster, hvor jeg idag har fået lavet videre på den.. Fik lavet en sommerfugl på hånden og så 666 som er en ting jeg har med min kæreste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.