Hvis du idag: har tid hos en tattovør hvad ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

temaet skal dække følgende:

Gaming

Engel

Kærlighed

Hvis du kan tegne noget der indeholder det så det ville kunne laves pænt på en skulder ville jeg være superlykkelig da jeg selv har forsøgt men det endte med at have for mange små detaljer der ville blive grimme i den størrelse... det skal kunne dækkes af en alm. t-shirt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

blomst84

Så skulle jeg have lavet 7 blomster mere på underarmen hvor jeg i forvejen har en lillA sommerfugl og min datters navn kunne os godt tænke mig en pinup pige i en masse farver på overarmen

Anmeld

26. november 2011

twinny

Jeg skal forhåbentlig snart have et håndaftryk af drengenes håndtryk med deres fødselsdag og klokkeslæt hvor de blev født..

En på hver indreside af overarmen...

Anmeld

26. november 2011

sandorff

freiasmor skriver:

skulle du så have lavet ??

sidder og prøver og tegne lidt forskelligt og mangler lidt ideer - ikke som sådan jeres ideer men bare genrene hen imod jeres idéer - fx. Liljen, rosen, en drage, en edderkop, en tribal, et keltisk kors osvosvosv .. så kom frisk med idéer for jeg er lost nu

tre stjerner bag øret - et for hvert af mine børn + min mands navn på indersiden af håndledet

Anmeld

26. november 2011

Levi&LilysMor

sidder og prøver og tegne lidt forskelligt og mangler lidt ideer - ikke som sådan jeres ideer men bare genrene hen imod jeres idéer - fx. Liljen, rosen, en drage, en edderkop, en tribal, et keltisk kors osvosvosv .. så kom frisk med idéer for jeg er lost nu

Kæresten og jeg fik lavet et hå¨ndaftryk af vors søn da han blev 6 uger, så det ville jeg få lavet samt, få tatoveret hans navn og fødselsdato , ved ikke hvordan den skulle se ud, men det hele skulle være en tattoo  og vil have det på håndledet

Anmeld

26. november 2011

Levi&LilysMor

louise4060 skriver:

Jeg har på armen en masse blomster, hvor jeg idag har fået lavet videre på den.. Fik lavet en sommerfugl på hånden og så 666 som er en ting jeg har med min kæreste

Er det fordi i har et djævelsk forhold  

Anmeld

26. november 2011

freiasmor

Wampires skriver:

temaet skal dække følgende:

Gaming

Engel

Kærlighed

Hvis du kan tegne noget der indeholder det så det ville kunne laves pænt på en skulder ville jeg være superlykkelig da jeg selv har forsøgt men det endte med at have for mange små detaljer der ville blive grimme i den størrelse... det skal kunne dækkes af en alm. t-shirt...

Noget specielt gaming ??

Anmeld

26. november 2011

chael

freiasmor skriver:

Så skulle jeg have tattoveret min søns navn. Har de 2 andre, så skal også have hans

*Camilla

Anmeld

26. november 2011

Zeus

freiasmor skriver:

En Fønix fugl, der dækker hele min venstre arm.. Men ja, ingen penge, ingen tattoo

Anmeld

26. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
freiasmor skriver:

Noget specielt gaming ??

nej.. mest computer og Xbox-Wii jeg spiller

Havde en idé om en controller fra den gamle Nintendo 64 men hvis man skulle lave knapperne på den i tatooen ville de blive alt for fnidrede til den størrelse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.