Hvis du idag: har tid hos en tattovør hvad ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.393 visninger
63 svar
0 synes godt om
26. november 2011

freiasmor

skulle du så have lavet ??

sidder og prøver og tegne lidt forskelligt og mangler lidt ideer - ikke som sådan jeres ideer men bare genrene hen imod jeres idéer - fx. Liljen, rosen, en drage, en edderkop, en tribal, et keltisk kors osvosvosv .. så kom frisk med idéer for jeg er lost nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

TWT

tattoo-tøsen skriver:

sidder og prøver og tegne lidt forskelligt og mangler lidt ideer - ikke som sådan jeres ideer men bare genrene hen imod jeres idéer - fx. Liljen, rosen, en drage, en edderkop, en tribal, et keltisk kors osvosvosv .. så kom frisk med idéer for jeg er lost nu

Så skulle jeg have lavet et fint hjerte omkring den tattoo jeg har, hvor der står Jesus

Anmeld

26. november 2011

freiasmor

TWT skriver:

Så skulle jeg have lavet et fint hjerte omkring den tattoo jeg har, hvor der står Jesus

åh hvor fint

Anmeld

26. november 2011

Vial

tattoo-tøsen skriver:

En farverig sommerfugl på indersiden af håndleddet

Eller en pinup pige på indersiden af underarmen.

Tænk USA, 50'erne, rock n roll, farver.....

Anmeld

26. november 2011

VIPpigen

Åhh, jeg vil have rettet det juks min venindes kammerat lavede da han lavede min tattoo rundt om anklen. Det skal forestille hjerter og dejfiner, men ligner desværre hvaler og cirkler

Er så ked af hun overtalte mig til den klaphat..... En anden kammerat kunne desværre bare ikke rette op på den, så går stadig og tænker hvordan jeg kan rede det

Anmeld

26. november 2011

freiasmor

KaMa skriver:

En farverig sommerfugl på indersiden af håndleddet

Eller en pinup pige på indersiden af underarmen.

Tænk USA, 50'erne, rock n roll, farver.....

åh se det var jo en god idé tak, så kan jeg da lave lidt igen hihi

Anmeld

26. november 2011

Camulla

tattoo-tøsen skriver:

Jeg ville have lavet noget med min farmor som jeg mistede sidste år desværre... Ved virkelig bare ikke hvad det skulle være... Måske den aftenbøn som hun lærte mig:

"Lyset slukkes, alt er stille.

Se i nåde, Gud den lille.

Tak for lyset, tak for livet, tak for alt hvad Gud har givet"

Hmm... I dont know...

Derefter noget med mine børn  

Anmeld

26. november 2011

freiasmor

VIPpigen skriver:

Åhh, jeg vil have rettet det juks min venindes kammerat lavede da han lavede min tattoo rundt om anklen. Det skal forestille hjerter og dejfiner, men ligner desværre hvaler og cirkler

Er så ked af hun overtalte mig til den klaphat..... En anden kammerat kunne desværre bare ikke rette op på den, så går stadig og tænker hvordan jeg kan rede det

åh nej ked af du har haft sådan en oplevelse med en der ikke er uddannet, har selv fået lavet næsten alle mine af ikke uddannet tattovøre, men det kan man da se hvad er og er umiddelbart ikke ødelagt overhovedet... så øv, kan godt forstå du gerne vil have den rettet hvis du kan, men ellers, er det så ikke evt muligt at få lavet noget udover måske ??

Anmeld

26. november 2011

Isabeau

tattoo-tøsen skriver:

Så sku' min geisha på underarmen ha' farve  

Anmeld

26. november 2011

VIPpigen

tattoo-tøsen skriver:

åh nej ked af du har haft sådan en oplevelse med en der ikke er uddannet, har selv fået lavet næsten alle mine af ikke uddannet tattovøre, men det kan man da se hvad er og er umiddelbart ikke ødelagt overhovedet... så øv, kan godt forstå du gerne vil have den rettet hvis du kan, men ellers, er det så ikke evt muligt at få lavet noget udover måske ??

Har selv tænkt om man kunne lave noget udover, eller bygge ovenpå... Dont know... Noget skal der hvertfald ske, for køn er den ikke... Den køre hele vejen rundt om anklen, som en ankelkæde.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.