Hvis du idag: har tid hos en tattovør hvad ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2011

louise8723

LevisMor skriver:

Er det fordi i har et djævelsk forhold  

Lad mig sige det sådan.. Vi er ikke uskyldige mennesker.. Så hvis man skulle tro på alt det md himlen og helvede så er det ikke foroven vores efterliv vil være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2011

AnneBJ

Min søns håndaftryk. Har tid hos tattovøren d. 15. december. Under hånden skal stå hans navn, og måske et lille hjerte før eller efter navnet.

Anmeld

26. november 2011

Dinna88

altså, på min overarm har jeg en rose og en "knop", der ikke er blomstret endnu. Det er så meget mere end bare det fordi der er en masse skygger, tekst og sådan.

På min underarm har jeg ren tekst - inden skygger, eller noget. Der fylder hele underarmen.

Hvis jeg I dag kunne få LIGE den jeg ville have, så skulle jeg have ryggen dækket. Jeg vil have en hvid tiger bl.a. (skal dog lige først finde en der tatoverer med hvidt blæk)

Derudover skal jeg have en pin up med studenterhue på - og evt. senere noget der symboliserer min kandidatgrad, når jeg får den

Jeg skal også en gang have tatoveret min nieces håndaftryk i silhouet.

Og så skal jeg have hele den ene ankel + noget af foden dækket af roser.

Anmeld

26. november 2011

freiasmor

Wampires skriver:

nej.. mest computer og Xbox-Wii jeg spiller

Havde en idé om en controller fra den gamle Nintendo 64 men hvis man skulle lave knapperne på den i tatooen ville de blive alt for fnidrede til den størrelse...

Heh mon ikke man kan gøre så at selve controlleren er det man siger er det centrale punkt i tattooen ?? altså så det er den som er "størst" og mere detaljeret osv??

Anmeld

26. november 2011

NinaNymannMadsen

så skulle jeg ha lavet videre på den jeg har af min ene datters navn. der skal stå anne louise i forlængelse med asta maria og så noget med nogen blomster der går ned på foden.

her er lige et billed af den jeg har så du kan se den
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. november 2011

Levi&LilysMor

Lad mig sige det sådan.. Vi er ikke uskyldige mennesker.. Så hvis man skulle tro på alt det md himlen og helvede så er det ikke foroven vores efterliv vil være

hehe det var også for sjov  men så håber jeg der er en god temp. dernede

Anmeld

27. november 2011

freiasmor

Kom gerne med flere idéer

Anmeld

27. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
freiasmor skriver:

Heh mon ikke man kan gøre så at selve controlleren er det man siger er det centrale punkt i tattooen ?? altså så det er den som er "størst" og mere detaljeret osv??

jo noget i den retning men som sagt må den ikke blive særlig stor da den skal kunne dækkes af en t-shirt

Anmeld

27. november 2011

freiasmor

Wampires skriver:

jo noget i den retning men som sagt må den ikke blive særlig stor da den skal kunne dækkes af en t-shirt

hihi jeg vil sku tage og prøve mig frem og se hvad det bliver til det lidt et sjovt projekt må man sige

Anmeld

27. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
freiasmor skriver:

hihi jeg vil sku tage og prøve mig frem og se hvad det bliver til det lidt et sjovt projekt må man sige

glad for at kunne inspirere

som sagt har selv forsøgt med en engel på en controller eller en controller med vinger men da jeg viste den til en tatovør som jeg stoler meget på sagde han at han ikke ville lave den da det ville blive alt for gnidret med så mange detaljer på så lidt plads

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.