Hvis du idag: har tid hos en tattovør hvad ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2011

Mamalou

Camulla skriver:

Jeg ville have lavet noget med min farmor som jeg mistede sidste år desværre... Ved virkelig bare ikke hvad det skulle være... Måske den aftenbøn som hun lærte mig:

"Lyset slukkes, alt er stille.

Se i nåde, Gud den lille.

Tak for lyset, tak for livet, tak for alt hvad Gud har givet"

Hmm... I dont know...

Derefter noget med mine børn  

Jeg vil gerne have lavet en påfuglefjer på indersiden af overarmen - i farver... Jeg har et gavekort, så skal egentlig bare have taget mig sammen til at få bestilt tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2011

Frk.Nissen

Dinna88 skriver:

Det første der slog mig da jeg læse dit indlæg var: Amagernummerplade, kinesiske tegn på armen, tribals og Lotusblomster - det render det halve af alle tatoverede personer jo fandme rundt med Det må være nedern.

Hihi. Hvorfor kom du til at tænke på det?

Anmeld

27. november 2011

Dinna88

Frk.Jensen. skriver:

Hihi. Hvorfor kom du til at tænke på det?

Fordi de er ting RIGTIG mange har, og RIGTIG mange fortryder f.eks. Amagernummerpladen - den hører virkelig 90'erne til

Anmeld

27. november 2011

Frk.Nissen

Dinna88 skriver:

Fordi de er ting RIGTIG mange har, og RIGTIG mange fortryder f.eks. Amagernummerpladen - den hører virkelig 90'erne til

Det er bare ikke mig, at have noget, som alle andre har Og slet ikek tattoo. Det skulle være noget personligt

Synes tit jeg ser folk, med næste de sammen tattoo, og når jeg ser dem, tænker jeg: nårh nej. Nu var der en igen. Hihi

Anmeld

27. november 2011

Dinna88

Frk.Jensen. skriver:

Det er bare ikke mig, at have noget, som alle andre har Og slet ikek tattoo. Det skulle være noget personligt

Synes tit jeg ser folk, med næste de sammen tattoo, og når jeg ser dem, tænker jeg: nårh nej. Nu var der en igen. Hihi

Jeg kender det godt Jeg griner altid indenvendig når jeg ser Amagernummerpladen

Og det er også derfor jeg har de to  jeg har. Dem er der bestemt ingen andre der har  

Anmeld

27. november 2011

Hailiesmom11

Jeg ville have lavet en rose med min datters navn og fødselsdato under, derefter farverige stjerner på håndleddet/underarmen og så ville jeg have lavet noget med ved den jeg har på foden.. Har masser af ideer men mangler pengene

Anmeld

27. november 2011

Frk.Nissen

Dinna88 skriver:

Jeg kender det godt Jeg griner altid indenvendig når jeg ser Amagernummerpladen

Og det er også derfor jeg har de to  jeg har. Dem er der bestemt ingen andre der har  

Jeg holder mig til mine piercinger Hvis jeg bliver trætte af dem, ja så tager jeg dem bare ud

Nu har jeg en, og den har jeg i nakke.  Og skal heller ikke have flere! Jeg bliver rigtig træt af, at kigge på det sammen hver dag. Især tattoo.

Anmeld

27. november 2011

Witt

Ville få lavet vidre på min tattoo på skulderen og få lavet en trible/stjerner/roser/noget andet hele vejen ned ad siden (ribbenene) .
Sådan som der var lidt af hvert, som passer ind i den jeg har .

Anmeld

27. november 2011

Frk.Nissen

Men hvis jeg skulle. Skulle det passe sammen med det andet jeg havde

Skulle ikke have noget på min krop, som ikke passe sammen

Hvad har du på din krop?  Måske kunne jeg komme med nogle ideer

Anmeld

27. november 2011

Dinna88

Frk.Jensen. skriver:

Jeg holder mig til mine piercinger Hvis jeg bliver trætte af dem, ja så tager jeg dem bare ud

Nu har jeg en, og den har jeg i nakke.  Og skal heller ikke have flere! Jeg bliver rigtig træt af, at kigge på det sammen hver dag. Især tattoo.

Jeg har begge dele Og ja - det er nemlig smart, at man bare tager sine piercings ud.. Jeg har haft en DEL, men har kun enkelte tilbage.

Så skal du da ikke have flere, smart valg jeg synes det er Så smukt med de helt rette tatoveringer, så jeg har mange planer (De er et sted her i tråden) kropsudsmykning er 100 % en del af mig, og derfor er dem omkring mig heller ikke chokerede over mine store/tydelig tatoveringer. Og dem fortryder jeg aldrig eller blive trætte af - men de er også unikke, og ikke noget andre har Jeg ville godt nok være træt af det hvis jeg havde noget alle andre har. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.