Hader billeder fra julefrokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Muhmi

gravid20 skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

Dinna88

Kære TS.

Du skal skyde hul i alle de negative kommentarer du får - som Sussie skriver, så kan der jo faktisk være hold i ens fornemmelser (7, 9 ,13) Så hvad du føler, er hvad du føler, og det er der så absolut INGEN der skal hagle ned. Sler ikke personer der sidder bag en skærm, som ikke har set billederne. De er uden situationsfornemmelse

Stod jeg i din situation, så ville jeg sætte mig ned og tage en snak med min kæreste. Og selvom der ikke er noget bag deres handlinger, så påvirker de jo dig - og så må I vel kunne indgå et kompromis, eller din kæreste kan forklare dig hvorfor de er som de er overfor hinanden. Jeg har aldrig stårt i noget lignende, så jeg ved ikke hvordan du har det. Men jeg ved, at du ikke kommer nogle steder ved at tie om dine følelser. 

Anmeld

24. november 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Hader at se billeder af manden i nærkontakt med hans søster.. Det løber mig koldt ned af ryggen, selvom de er søskne..

Har slettet mit svar, synes måske det blev lidt for personligt. Men forstår dig, har selv stået i lign situation. Du kan skrive til mig i en privat besked hvis du føler for det.

Anmeld

24. november 2011

Laulund87

Höör skriver:

Kære ts. Først så håber jeg at du vil lade de utrolig umodne og uforskammede svar vedrørende hvad du må føle og ikke må føle og skyde dem langt væk! Du må føle præcis som du vil det er heldigvis din ret som menneske og folk der ikke mener andre må føle som de vil burde udsættes for de lidelser de selv ønsker at påfører andre for det er det grimmeste man kan gøre - at bestemmeHvad andre må føle!!!! Dernæst så forstår jeg dig udemærket godt! Mange søskende kan blive så tætte at grænserne ( måske ikke det korrekte ord) kan være svære at fastholde fordi ens bånd er så tæt.. Min bedsteven igennem flere år elskede jeg som en bror - har kun meget mindre søskende selv. Men selvom det var ham jeg altid kom til hvis der var noget æg som jeg altid trænede med æg snakkede dating med var min kærlighed til ham pludselig større end blot bedsteven/bror og jeg gav efter fordi han jo ikke var min familie, idag venter vi os en lille søn, det var en lang rejse og mange fattede intet da vi blev kærester fordi vi jo var så tætte venner det jeg prøver at sige er at kærlighed kan være utrolig mange ting og det er vigtigt at tale om... Var det f.eks min egen kæreste der teede sig sådan på billeder med en søster ( har han ikke) ville jeg nok også lige stoppe lidt op for at føle hvad der egentlig skete.. Masser af tanker og kram..

Anmeld

24. november 2011

Carl-Emil's mor

Dinna88 skriver:

Kære TS.

Du skal skyde hul i alle de negative kommentarer du får - som Sussie skriver, så kan der jo faktisk være hold i ens fornemmelser (7, 9 ,13) Så hvad du føler, er hvad du føler, og det er der så absolut INGEN der skal hagle ned. Sler ikke personer der sidder bag en skærm, som ikke har set billederne. De er uden situationsfornemmelse

Stod jeg i din situation, så ville jeg sætte mig ned og tage en snak med min kæreste. Og selvom der ikke er noget bag deres handlinger, så påvirker de jo dig - og så må I vel kunne indgå et kompromis, eller din kæreste kan forklare dig hvorfor de er som de er overfor hinanden. Jeg har aldrig stårt i noget lignende, så jeg ved ikke hvordan du har det. Men jeg ved, at du ikke kommer nogle steder ved at tie om dine følelser. 

Mere diplomatisk end mit indlæg men stort high-five

Anmeld

24. november 2011

Carl-Emil's mor

Laulund87 skriver:

Anmeld

24. november 2011

Dinna88

Höör skriver:

Mere diplomatisk end mit indlæg men stort high-five

Jeg synes det er synd, at TS måske sidder og føler sig pisse lousy uden grund.

Anmeld

24. november 2011

lukasmor

SussieThyssen skriver:

Ved du hvad,,jeg kan godt forstå dig.
Boede engang sammen med en mand igennem 3 år, og der var bare noget med hans lillesøster.
Så snart sprutten røg ind, røg hjernen ud..og så det der med, at det bare var fór meget.
Det var...hmmm...FOR intimt imellem dem.
Ikke noget jeg egentligt kunne sætte en finger på, men det var som en form for intimitet, der hentydede, men ikke kunne bevises.

Normalt er jeg ikke jaloux anlagt, overhovedet ikke, men det her virkede mere som om, de havde et forhold, der aldrig var blevet ordentligt afsluttet...hvis du kan følge mig.
De så kun sjældent hinanden, men til de der familiefester..puuhhha..og så det at jeg nærmest blev som luft for min kæreste. Han var helt fixeret af den søster.

Langt senere, da vi var ved at gå fra hinanden (og det var ikke pga det) indrømmede han, at han og søsteren, rent faktisk havde et meget intimt forhold til hinanden, som børn og unge. De havde aldrig været i seng sammen, men de havde eksperimenteret meget seksuelt, og måske var det derfor, de var så tæt på hinanden, noget som så trådte frem, når de var til fest.

Jeg synes, den er lige strid nok at sige til TS at hun fortjener en røvfuld..det er meget groft at skrive sådan.
Fordi nogle føler sig trådt over tæerne, over at TS åbner sit hjerte over en form for forhold imellem sin kærestes søster og ham, så har vedkommende ikke brug for den slags kommentarer, men derimod brug for forståelse og måske et godt råd eller ord.
I har ikke selv været der, og set og oplevet de ting TS har, og I har heller ikke set og oplevet de ting jeg har, så derfor kan man som udenforstående kun forholde sig til de fakta man får fra TS selv.

Jeg synes at du skal få en god snak om tingene med din kæreste, og melde ud, at det må stoppe med den intimitet.
Det er ok at bror og søster giver hinanden et knus på et billede, at han lægger armen om hende...men det andet...som om de var nyforelskede kærester..det må stoppe.

Kærligst
Sussie

Enig med dig Sussie Har ikke selv oplevet det men tænker også at der må være en grænse..

Anmeld

24. november 2011

Carl-Emil's mor

Dinna88 skriver:

Jeg synes det er synd, at TS måske sidder og føler sig pisse lousy uden grund.

Kunne ikke være mere enig!!

Anmeld

24. november 2011

MorTilEn2013Dreng

de er søskende mig og min bror har os et tæt forhold og fjolle billeder sammen.. har haft et par kærester der har været utrolig jaloux over mig og min bror har sådan et tæt forhold og der er ingen ting mellem mig og ham end søskende kærlighed.. ville blive mega såret hvis min brors kæreste snart kone ville tro der var noget andet i det. eller hvis min forlovet troede det.. og når man har fået noget og drik fjoller man jo ekstremt meget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.