Hader billeder fra julefrokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Det går mig bare meget på - for der er intet kærlighedimellem dem ellers, de er søde ved hinanden, men ikke andet end det. Men lige så snart de skal feste, uden at jeg er der, er hun over ham og skal have taget samlige billeder med ham.. Synes bare det er hårdt at se på..

Jeg synes du skal tage en snak med din kæreste og fortælle hvordan du har det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Jeg synes du skal tage en snak med din kæreste og fortælle hvordan du har det... 

Vil jeg gør - skal bare lige have tænkt over, hvordan jeg får det sagt bedst

Anmeld

22. november 2011

Bshizzle

Undskyld.. men jeg kan overhovedet ikke se noget forkert i at de som søskende får taget billeder hvor de viser deres SØSKENDE-Kærlighed..!!

Lyder mere som om du er misundelig...

Anmeld

23. november 2011

Muffin

åh suk. havde min bror dog bare gidet det, havde jeg elsket at få ham og jeg med på samme billede.. Synes ikke der er noget forkert ved det du beskriver. Et drilledende smil bror og søster imellem er der overhovedet intet galt i.

Min søster og jeg holder i hånd, sidder på skødet af hinanden, deler drikkeglas og roder i hinandens ting og kan godt finde på at dele hovedepude eller nusse hinanden på ryggen- og det er der da bestemt ingen mærkelige følelser i. Nogle søskende er bare ret tætte.  

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Undskyld.. men jeg kan overhovedet ikke se noget forkert i at de som søskende får taget billeder hvor de viser deres SØSKENDE-Kærlighed..!!

Lyder mere som om du er misundelig...

Også selvom at an tydeligt kan se at de gnider sig op af hinanden, og på et af billederne har tungen på en fræk måde ude af munden??

Synes der er en grænse, også imellem søskne..

Anmeld

23. november 2011

1990h

syntes sagtens søskende kan fjolle på den måde

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Hansen1990 skriver:

syntes sagtens søskende kan fjolle på den måde

Ville øsnke jeg kunne putte billede ind, så folk kunne se det.. For det er ikke almenligt søsknekærlighed..

Anmeld

23. november 2011

1990h

Anonym skriver:

Ville øsnke jeg kunne putte billede ind, så folk kunne se det.. For det er ikke almenligt søsknekærlighed..

men der mange måder at udtrykke almindelig søskende kærlighed skal du tænke på især hvis man har fået lidt at drikke så har man det måske sjovere.

du må derimod bare tænke at de jo er søskende. de vil aldrig kysse eller lave noget lignende som hvis det var en anden pige eller dig..

tænkt søskende søskende søskende søskende .

Anmeld

23. november 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg er ikke sikker på at man kan definere "almindelig søskendekærlighed" for det er så forskelligt hvordan søskende agerer sammen.

Jeg har en veninde som kunne finde på at kysse med sin søster hvis de var i byen og fremmede mænd (som de ikke gad at have noget at gøre med) lagde an på én af dem - så legede de lesbiske 

Fjollet ja, men sådan er nogle søskende bare sammen...

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Hansen1990 skriver:

men der mange måder at udtrykke almindelig søskende kærlighed skal du tænke på især hvis man har fået lidt at drikke så har man det måske sjovere.

du må derimod bare tænke at de jo er søskende. de vil aldrig kysse eller lave noget lignende som hvis det var en anden pige eller dig..

tænkt søskende søskende søskende søskende .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.