Ved du hvad,,jeg kan godt forstå dig.
Boede engang sammen med en mand igennem 3 år, og der var bare noget med hans lillesøster.
Så snart sprutten røg ind, røg hjernen ud..og så det der med, at det bare var fór meget.
Det var...hmmm...FOR intimt imellem dem.
Ikke noget jeg egentligt kunne sætte en finger på, men det var som en form for intimitet, der hentydede, men ikke kunne bevises.
Normalt er jeg ikke jaloux anlagt, overhovedet ikke, men det her virkede mere som om, de havde et forhold, der aldrig var blevet ordentligt afsluttet...hvis du kan følge mig.
De så kun sjældent hinanden, men til de der familiefester..puuhhha..og så det at jeg nærmest blev som luft for min kæreste. Han var helt fixeret af den søster.
Langt senere, da vi var ved at gå fra hinanden (og det var ikke pga det) indrømmede han, at han og søsteren, rent faktisk havde et meget intimt forhold til hinanden, som børn og unge. De havde aldrig været i seng sammen, men de havde eksperimenteret meget seksuelt, og måske var det derfor, de var så tæt på hinanden, noget som så trådte frem, når de var til fest. 
Jeg synes, den er lige strid nok at sige til TS at hun fortjener en røvfuld..det er meget groft at skrive sådan.
Fordi nogle føler sig trådt over tæerne, over at TS åbner sit hjerte over en form for forhold imellem sin kærestes søster og ham, så har vedkommende ikke brug for den slags kommentarer, men derimod brug for forståelse og måske et godt råd eller ord.
I har ikke selv været der, og set og oplevet de ting TS har, og I har heller ikke set og oplevet de ting jeg har, så derfor kan man som udenforstående kun forholde sig til de fakta man får fra TS selv.
Jeg synes at du skal få en god snak om tingene med din kæreste, og melde ud, at det må stoppe med den intimitet.
Det er ok at bror og søster giver hinanden et knus på et billede, at han lægger armen om hende...men det andet...som om de var nyforelskede kærester..det må stoppe.

Kærligst
Sussie