Hader billeder fra julefrokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Muhmi

Ej undskyld mig... Men hold op hvor burde du få en røvfuld for at insinuere at der er ANDET end søskende kærlighed.... Igen... Undskyld mig... Det er dælme tarveligt af dig syns jeg.... Jeg laver da også fjollede billeder med min storebror og vi snakker bestemt ikke supergodt med hinanden... Men ja, når vi fester, så skal vi sku have lov til at have det sjovt uden at der nogen der tror jeg elsker min bror på andre måder end at han er min bror....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Bassemor<3

Muhmi skriver:

Ej undskyld mig... Men hold op hvor burde du få en røvfuld for at insinuere at der er ANDET end søskende kærlighed.... Igen... Undskyld mig... Det er dælme tarveligt af dig syns jeg.... Jeg laver da også fjollede billeder med min storebror og vi snakker bestemt ikke supergodt med hinanden... Men ja, når vi fester, så skal vi sku have lov til at have det sjovt uden at der nogen der tror jeg elsker min bror på andre måder end at han er min bror....

Anmeld

23. november 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Du har igen ikke set billedet.. Selv min mands mor synes det er for tæt, og hun er Deres mor.. Har snakket med manden om det, og han siger at han forstår mig, og at han selv føler det er en grænse han har overskredet..

Anmeld

24. november 2011

lucas<3

Muhmi skriver:

Anmeld

24. november 2011

SussieThyssen

Ved du hvad,,jeg kan godt forstå dig.
Boede engang sammen med en mand igennem 3 år, og der var bare noget med hans lillesøster.
Så snart sprutten røg ind, røg hjernen ud..og så det der med, at det bare var fór meget.
Det var...hmmm...FOR intimt imellem dem.
Ikke noget jeg egentligt kunne sætte en finger på, men det var som en form for intimitet, der hentydede, men ikke kunne bevises.

Normalt er jeg ikke jaloux anlagt, overhovedet ikke, men det her virkede mere som om, de havde et forhold, der aldrig var blevet ordentligt afsluttet...hvis du kan følge mig.
De så kun sjældent hinanden, men til de der familiefester..puuhhha..og så det at jeg nærmest blev som luft for min kæreste. Han var helt fixeret af den søster.

Langt senere, da vi var ved at gå fra hinanden (og det var ikke pga det) indrømmede han, at han og søsteren, rent faktisk havde et meget intimt forhold til hinanden, som børn og unge. De havde aldrig været i seng sammen, men de havde eksperimenteret meget seksuelt, og måske var det derfor, de var så tæt på hinanden, noget som så trådte frem, når de var til fest.

Jeg synes, den er lige strid nok at sige til TS at hun fortjener en røvfuld..det er meget groft at skrive sådan.
Fordi nogle føler sig trådt over tæerne, over at TS åbner sit hjerte over en form for forhold imellem sin kærestes søster og ham, så har vedkommende ikke brug for den slags kommentarer, men derimod brug for forståelse og måske et godt råd eller ord.
I har ikke selv været der, og set og oplevet de ting TS har, og I har heller ikke set og oplevet de ting jeg har, så derfor kan man som udenforstående kun forholde sig til de fakta man får fra TS selv.

Jeg synes at du skal få en god snak om tingene med din kæreste, og melde ud, at det må stoppe med den intimitet.
Det er ok at bror og søster giver hinanden et knus på et billede, at han lægger armen om hende...men det andet...som om de var nyforelskede kærester..det må stoppe.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. november 2011

SussieThyssen

Den synes jeg var over stregen Muhmi, og ikke spor pænt sagt.

Læs mit indlæg længere oppe.

Anmeld

24. november 2011

Muhmi

SussieThyssen skriver:

Den synes jeg var over stregen Muhmi, og ikke spor pænt sagt.

Læs mit indlæg længere oppe.

Det er jeg ked af at du synes Sussie, for jeg synes virkelig det er at gå over stregen at insinuere at der er noget galt i at man fjoller rundt som søskende.... Jeg blev ked af at læse den her tråd fordi TS ser noget galt i at man kan "kigge forkert" på sin bror....

Jeg ville blive SUPER såret hvis min kæreste troede der var mere i et blik end der egentlig er, hvis det handlede om min bror... Ikke alene ville jeg blive såret, jeg ville blive rigtig godt gal i skralden over at han overhovedet kunne tro sådan om mig!

Dr er en grænse mellem at være jaloux anlagt og være sygeligt jaloux anlagt og jeg mener bestemt at de udtalelser TS kommer med er sygelige og at hun skal have gjort noget ved sit problem inden hun mister sin mand pga. hun ser spøgelser alle vejne....

Du ved godt jeg ikke er sur på dig, men jeg ville ikke undlade at svare dig...

Anmeld

24. november 2011

Muhmi

Anonym skriver:

Du har igen ikke set billedet.. Selv min mands mor synes det er for tæt, og hun er Deres mor.. Har snakket med manden om det, og han siger at han forstår mig, og at han selv føler det er en grænse han har overskredet..

Okay... Kan jeg ikke forstå... Men ja igen, så har jeg ikke set billedet....

Anmeld

24. november 2011

Mumto3

Jeg har en veninde hvis x-kæreste også var sådan. Det var virkelig ubehageligt at være til fest når x-kæresten og hans søster var der. Søsteren kunne f.eks. finde på at tage blusen af Lige op i hovedet på ham, så hendes bryster i ordets bogstavligste forstand faldt ned i ansigtet på ham. Hun kunne finde på at slikke ham op af armen, 'tunge-kysse' på kinden også.

Selvom jeg ikke havde noget med dem at gøre, og selvom det bare var SØSKENDE-kærlighed og selvom man kan sige at det har jeg ikke forstand på fordi jeg selv er enebarn, så synes jeg det var ubehageligt at se på og jeg blev ilde til mode. Min veninde kunne heller ikke udstå det, og han er da også X i dag.

Så kald mig gerne dum kælling og sippet og hvad I ellers har lyst til. Mine brede skuldre kan godt bære det. Jeg synes ikke det er i orden at opfører sig sådan og vise sin søskende kærlighed på den måde. Jeg har en grænse! -og dermed sippet...

Anmeld

24. november 2011

N1

Anonym skriver:

Hader at se billeder af manden i nærkontakt med hans søster.. Det løber mig koldt ned af ryggen, selvom de er søskne..

Ville ønske jeg kunne svare anonymt, men hvis du har lyst må du meget gerne skrive en privat besked.

Jeg ved præcis hvordan du har det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.