Ej COME ON !
de er SØSKENDE ! har du selv sådan en eller flere ?? hvis ikke kan jeg godt forstå du syns det er mærkeligt, for den kærlighed man har til sine søskende er altså en der er en helt anden og mere unik end den man har til sin kæreste (eller, sådan er det for tætte søskende) ... og hold nu op hvor var jeg blevet rasende hvis min kæreste havde så meget som antydet at der var noget galt i at jeg elsker min søster over ALT på jorden, mere end jeg nogensinde vil elske en kæreste ! og sorry, men når der er alkohol indblandet bliver man altså mere pjattet, sådan er det da også venner og veninder imellem..
lyder som om det mest af alt handler om at du er jaloux på det der helt særlige bånd, som de fleste søstende altså har
?
jeg ville heller ikke kunne se noget forkert i at de kyssede, så medmindre du har set billeder af at de direkte tungekysser og gramser på hinanden,under tøjet, så syns jeg du skal få gjort noget ved den der sygelige jalousi...
og frække øjne og tungen ude af munden på en fræk måde ???? mon ikke det mere er den der har taget billedet der flirtes med her ??
men det er selvf. svært at forstå hvis ikke man selv har denne meget tætte søskende relation- 
Anmeld