Hader billeder fra julefrokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

SussieThyssen

Muhmi skriver:

Det er jeg ked af at du synes Sussie, for jeg synes virkelig det er at gå over stregen at insinuere at der er noget galt i at man fjoller rundt som søskende.... Jeg blev ked af at læse den her tråd fordi TS ser noget galt i at man kan "kigge forkert" på sin bror....

Jeg ville blive SUPER såret hvis min kæreste troede der var mere i et blik end der egentlig er, hvis det handlede om min bror... Ikke alene ville jeg blive såret, jeg ville blive rigtig godt gal i skralden over at han overhovedet kunne tro sådan om mig!

Dr er en grænse mellem at være jaloux anlagt og være sygeligt jaloux anlagt og jeg mener bestemt at de udtalelser TS kommer med er sygelige og at hun skal have gjort noget ved sit problem inden hun mister sin mand pga. hun ser spøgelser alle vejne....

Du ved godt jeg ikke er sur på dig, men jeg ville ikke undlade at svare dig...

Har du læst mit indlæg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2011

aarhusmor

TS, jeg kan godt forstå det er ubehageligt for dig. Et eller andet sted håber jeg at det er pjat imellem dem og intet andet.

Anmeld

24. november 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Hader at se billeder af manden i nærkontakt med hans søster.. Det løber mig koldt ned af ryggen, selvom de er søskne..

Kære ts. Først så håber jeg at du vil lade de utrolig umodne og uforskammede svar vedrørende hvad du må føle og ikke må føle og skyde dem langt væk! Du må føle præcis som du vil det er heldigvis din ret som menneske og folk der ikke mener andre må føle som de vil burde udsættes for de lidelser de selv ønsker at påfører andre for det er det grimmeste man kan gøre - at bestemmeHvad andre må føle!!!! Dernæst så forstår jeg dig udemærket godt! Mange søskende kan blive så tætte at grænserne ( måske ikke det korrekte ord) kan være svære at fastholde fordi ens bånd er så tæt.. Min bedsteven igennem flere år elskede jeg som en bror - har kun meget mindre søskende selv. Men selvom det var ham jeg altid kom til hvis der var noget æg som jeg altid trænede med æg snakkede dating med var min kærlighed til ham pludselig større end blot bedsteven/bror og jeg gav efter fordi han jo ikke var min familie, idag venter vi os en lille søn, det var en lang rejse og mange fattede intet da vi blev kærester fordi vi jo var så tætte venner det jeg prøver at sige er at kærlighed kan være utrolig mange ting og det er vigtigt at tale om... Var det f.eks min egen kæreste der teede sig sådan på billeder med en søster ( har han ikke) ville jeg nok også lige stoppe lidt op for at føle hvad der egentlig skete.. Masser af tanker og kram..

Anmeld

24. november 2011

baby012

Ej COME ON !  

de er SØSKENDE ! har du selv sådan en eller flere ?? hvis ikke kan jeg godt forstå du syns det er mærkeligt, for den kærlighed man har til sine søskende er altså en der er en helt anden og mere unik end den man har til sin kæreste (eller, sådan er det for tætte søskende) ... og hold nu op hvor var jeg blevet rasende hvis min kæreste havde så meget som antydet at der var noget galt i at jeg elsker min søster over ALT på jorden, mere end jeg nogensinde vil elske en kæreste ! og sorry, men når der er alkohol indblandet bliver man altså mere pjattet, sådan er det da også venner og veninder imellem.. 

lyder som om det mest af alt handler om at du er jaloux på det der helt særlige bånd, som de fleste søstende altså har  ? 

jeg ville heller ikke kunne se noget forkert i at de kyssede, så medmindre du har set billeder af at de direkte tungekysser og gramser på hinanden,under tøjet,  så syns jeg du skal få gjort noget ved den der sygelige jalousi... 

og frække øjne og tungen ude af munden på en fræk måde ???? mon ikke det mere er den der har taget billedet der flirtes med her ?? 

men det er selvf. svært at forstå hvis ikke man selv har denne meget tætte søskende relation- 

Anmeld

24. november 2011

Muhmi

SussieThyssen skriver:

Har du læst mit indlæg??

Ja det har jeg... Og din sag var jo også en anden fordi du vidste at de havde fjollet rundt med hinanden... Men seriøst, hvis de ville gå i seng med hinanden, tror i så virkelig de ville have kærester ved siden af?

Anmeld

24. november 2011

Muhmi

folk der ikke mener andre må føle som de vil burde udsættes for de lidelser de selv ønsker at påfører andre for det er det grimmeste man kan gøre - at bestemmeHvad andre må føle!!!!

Regner pænt meget med at det er mig du hentyder til her

Hvis man opretter en debat i et forum som dette må man tage de kommentare med... Hvis ts havde regnet med forståelse fra alles side, så havde det her jo ikke været et problem for hende... For grunden til hun opretter "debatten" er vel at hun vil vide om dette er normalt eller ej... Og nej, jeg mener bestemt ikke det er normalt at tro ens mand er "hemmelige kærester" med hans søster....

Jeg ville blive slemt skuffet hvis min kæreste troede sådan om mig, hvis han så et skørt fuldebillede, af mig sammen med min storebror...

Anmeld

24. november 2011

baby012

Muhmi skriver:

Hvis man opretter en debat i et forum som dette må man tage de kommentare med... Hvis ts havde regnet med forståelse fra alles side, så havde det her jo ikke været et problem for hende... For grunden til hun opretter "debatten" er vel at hun vil vide om dette er normalt eller ej... Og nej, jeg mener bestemt ikke det er normalt at tro ens mand er "hemmelige kærester" med hans søster....

Jeg ville blive slemt skuffet hvis min kæreste troede sådan om mig, hvis han så et skørt fuldebillede, af mig sammen med min storebror...

Anmeld

24. november 2011

Carl-Emil's mor

Muhmi skriver:

Du kan antage som du vil men vil absolut se mig uforståendeOverfor alle de ting DU vælger at tillægge ts som du ikke har belæg for at komme med udtalelser om! Endvidere så er dette ikke en debat jeg vil tage her for mit svar var til ts andre læser det hellere end gerne og det synes jeg er godt med jeg gider slet ikke diskutere det og slet ikke med folk der "leger" chef overHvad folk må føle. God aften til dig.

Anmeld

24. november 2011

Muhmi

Höör skriver:

Du kan antage som du vil men vil absolut se mig uforståendeOverfor alle de ting DU vælger at tillægge ts som du ikke har belæg for at komme med udtalelser om! Endvidere så er dette ikke en debat jeg vil tage her for mit svar var til ts andre læser det hellere end gerne og det synes jeg er godt med jeg gider slet ikke diskutere det og slet ikke med folk der "leger" chef overHvad folk må føle. God aften til dig.

Hold da op... Prøv lige at tage en chill-pille...

Hvis du ikke ville debattere, så er det da lidt underligt at skrive i en debat mener jeg..... Derudover så kan du angribe mig ligeså meget du har lyst til, for i en debat er det min ret at, sige det jeg mener om det emne der er oprettet....

At sige jeg prøver at lege chef for hendes følelser er da lidt langt ude mener jeg....

Jeg er da i min fulde ret til også at udtrykke mine følelser omkring dette emne, og mine følelser er at jeg mener det er forkert at tænke sådan om sin mand, medmindre man ved at de er "hemmelige kærester" Hvilket det overhovedet ikke virker som om her....

God aften til dig også da.... 

Anmeld

24. november 2011

Talbutikken

Muhmi skriver:

Ej undskyld mig... Men hold op hvor burde du få en røvfuld for at insinuere at der er ANDET end søskende kærlighed.... Igen... Undskyld mig... Det er dælme tarveligt af dig syns jeg.... Jeg laver da også fjollede billeder med min storebror og vi snakker bestemt ikke supergodt med hinanden... Men ja, når vi fester, så skal vi sku have lov til at have det sjovt uden at der nogen der tror jeg elsker min bror på andre måder end at han er min bror....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.