Hader billeder fra julefrokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.712 visninger
52 svar
0 synes godt om
22. november 2011

Anonym trådstarter

Hader at se billeder af manden i nærkontakt med hans søster.. Det løber mig koldt ned af ryggen, selvom de er søskne..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

camillakrath

Anonym skriver:

Hader at se billeder af manden i nærkontakt med hans søster.. Det løber mig koldt ned af ryggen, selvom de er søskne..

Men hvorfor hader du det?

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

camillakrath skriver:

Men hvorfor hader du det?

Fordi at det ligner nærmest at de er kærester eller bare er sammen.. Tænker meget over, hvordan andre "læser" billedet.. Nu dukker der også nogle op, hvor han er meget tæt på hans kvindelige kollegaer..

Anmeld

22. november 2011

Nalle

Det kræver vidst lidt mere forklaring?

Anmeld

22. november 2011

camillakrath

Anonym skriver:

Fordi at det ligner nærmest at de er kærester eller bare er sammen.. Tænker meget over, hvordan andre "læser" billedet.. Nu dukker der også nogle op, hvor han er meget tæt på hans kvindelige kollegaer..

Men så er det jo bare søskendekærlighed

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Som en tidligere skriver, måske lidt mere forklaring på dette - Hvis det er muligt? 

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Som en tidligere skriver, måske lidt mere forklaring på dette - Hvis det er muligt? 

De står meget tæt, pande mod pande, kigger hinanden i øjnene, og hun har det der flirte-smil på, dom hun plejer at bruge i byen.. Og på billede 2, har hun hendes hænder på hans brystkasse..

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Anonym skriver:

De står meget tæt, pande mod pande, kigger hinanden i øjnene, og hun har det der flirte-smil på, dom hun plejer at bruge i byen.. Og på billede 2, har hun hendes hænder på hans brystkasse..

Okey.... Jeg tror du skal se det som søskende, og at de er glade for hinanden, Ikke glade for hinanden som hvis man var kærester... 

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Okey.... Jeg tror du skal se det som søskende, og at de er glade for hinanden, Ikke glade for hinanden som hvis man var kærester... 

Det går mig bare meget på - for der er intet kærlighedimellem dem ellers, de er søde ved hinanden, men ikke andet end det. Men lige så snart de skal feste, uden at jeg er der, er hun over ham og skal have taget samlige billeder med ham.. Synes bare det er hårdt at se på..

Anmeld

22. november 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Men tak fordi du skiver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.