Hader billeder fra julefrokost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2011

Loa

Anonym skriver:

Hader at se billeder af manden i nærkontakt med hans søster.. Det løber mig koldt ned af ryggen, selvom de er søskne..

Syntes det er rigtig synd du har det sådan.... 

Det må absolut ikke være rart..... 

Hvor længe har dig og kæresten været sammen? Er du usikker på din kæreste? 

Jeg havde det selv i meget mild grad i starten af min mands og mit forhold, men det bundede jo bare i min egen helt utrolige ringe selvtillid.... Selvfølgelig er der ikke noget mellem din kæreste og hans søster..... Måske de netop bare tænker at de kan "tillade" sig at fjolle sådan, netop fordi der absolut ikke er noget i det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2011

Anonym trådstarter

Hold da op (sagt med et forsigtigt smil) - ved slet ikke hvordan jeg skal takke Jer (dem med svar som kan jeg bruge til noget).. I ramte mig lige i hjertet, og føler mig nu klar til at tale mere med min mand om det.

Kan lige pt. ikke overskue at svare hver enkel af Jer, men Jer som har skrevet fornuftigt til mig, Jeres råd er virkelig noget jeg kan bruge både nu og i fremtiden.

Jeg er gift med min mand og vi har været sammen i lidt over 3 år.. Og jeg ved (uden at spille klog), at der intet er imellem min mand og hans søster, dog synes jeg stadig der er grænser der skal overholdes, især når sprut er et fakta af hele sagen.

Vi har fået os en god og lang snak herhjemme, og har for første gang i mit liv, virkelig åbnet mit hjertet op for en.

Endnu engang tak til de af Jer, som har vis forståelse for min "sag", I har virkelig været en stor hjælp.. Og det er også en af grundende til at jeg er så glad for baby.dk..

Anmeld

25. november 2011

Anonym trådstarter

Til dem som har skrevet, at jeg kan skrive privat til dem:

1000 tak for Jeres besvarelser, lige pt. kan jeg ikke overskue at være "åben" om hvem jeg er, da det stadig påvirker mig meget. Men tak for Jeres åbenhed..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.