Jer der giver MME - Vidste I godt!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Skouboe

Maja84 skriver:

Må indrømme jeg ikke forstår det, for den Bliver jo for gammel efter 1 time at pulveret Er kommet i. Daniel er næsten 10 mdr og vi blander stadig den mme han skal have, lige inden han skal have den. Skal vi ud af huset bruger vi nanbrikker :-)

Det bliver for gammelt hvis de har drukket af det, fordi der så er bakterier i den fra spyttet. Hvis det er lavet med kogt vand må det stå et døgn i køleskab.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

B&J

det gjorde jeg også til vores søn den gang så ja viste jeg godt

Anmeld

23. november 2011

Skouboe

Freja er knap 3 og jeg fik at vide allerede på hospitalet at jeg måtte lave til et døgn ad gangen og putte i køleskabet, så det kommer an på hvem man taler med. Da pigerne var små, har jeg altid lavet så jeg havde flaskerne stående klar til at blive varmet i køleskabet.

Anmeld

23. november 2011

anmaj

jeg kan kun have vand stående... for min mme må slet ikke genopvarmes... og hvis man så skal vente på vandet er helt koldt og så blande mme i og så derefter på køl igen for så at skulle varme dem op når tid er.... ejjj det er for meget arbejde.

jeg holder mig også til at vandet bare står og så varmer jeg vandet op og hælder mme i...

Anmeld

23. november 2011

Maria-s

Det vidste jeg ikke? Hmmm min SP sagde til mig at jeg ikke måtte forberede med MME i forvejen (her tænker jeg så godt nok på mos med mme i, men det sku vel være det samme, eller??)

Jeg forbereder fra gang til gang, synes det fungere fint OG jeg kunne ikke leve uden min mikroovn!...

Anmeld

23. november 2011

annec

Mira0911 skriver:

Igår da sundhedsplejersken var her, fortalte hun at nu hvor Lina er over 2 mdr gammel, så måtte jeg godt tilberede til et døgn af gangen, hvor jeg kommer MME i og så er det lige til varme i mikroen når det er madtid... 

Vidste I godt at man måtte det? 

Da Julie var spæd var det strengt forbudt... 

Jeg tør slet ikke at forberede på den måde... Jeg har det meget fint med at have vand på flasker stående i køleskabet og når der så er madtid, så kommer jeg MME når det er... 

Måske jeg er den eneste pyller mor på det punkt.... 

Min SP har sagt at man IKKE må have lavet flaskerne på forhånd, men at man kun må fylde vandet i, og så MME når man skal have den.

Så det gør jeg..

Anmeld

23. november 2011

K&S

Mira0911 skriver:

Igår da sundhedsplejersken var her, fortalte hun at nu hvor Lina er over 2 mdr gammel, så måtte jeg godt tilberede til et døgn af gangen, hvor jeg kommer MME i og så er det lige til varme i mikroen når det er madtid... 

Jeg tør slet ikke at forberede på den måde... Jeg har det meget fint med at have vand på flasker stående i køleskabet og når der så er madtid, så kommer jeg MME når det er... 

Jeps, det vidste jeg godt, men jeg kunne godt lide at flasken var helt frisk, når Anton skulle have den  og når man har gjort det mange gange, så tager det ingen tid at lave en frisk flaske  

Anmeld

23. november 2011

Tona

Mira0911 skriver:

Nå okay! Jeg fik at vide at Amanda skulle være 4 mdr før jeg måtte gøre det  De laver da også om på det hele tiden.

Men jeg havde det ligesom dig og var glad for ikke at lave det klar på forhånd. Jeg har sådan en boks fra Tupperware (du kan vist nok også købe noget lign. i babybutikker) hvor den ligesom er inddelt i rum og så kan man åbne et rum af gangen. I hvert rum kommer man så mme i til en flaske. Så har man vandet i køleskabet klar i flaskerne og så når flasken skal laves åbner man bare rummet og hælder mme i flasken. Så slipper man for at tælle op mens en skrigende baby venter  Også praktisk når man skal ud andre steder

Anmeld

23. november 2011

Isabella_mor

jeg ville ikke tage chancen så jeg lavede en flaske af gangen og det gør jeg stadig

Anmeld

23. november 2011

Moar2011

Mira0911 skriver:

øhh det har jeg aldrig hørt, i det at mælken bliver sur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.