Jer der giver MME - Vidste I godt!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Benjamins'mor

Det vidste jeg godt ja.

Og fra 4 mdr behøver du ikke koge vandet til sutteflasken mere, og du må rense sutteflaskerne i opvaskeren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

twinny

Hmmm har jeg ikk hørt... Jeg har indtalt en besked hos min SP... Så håber at få et svar senere idag....

Men kunne være dejllig om natten....

Anmeld

23. november 2011

Maja_4000

Min sp har altid sagt at man skal blande det , når det skal bruges

Anmeld

23. november 2011

Skouboe

Freja er knap 3 og jeg fik at vide allerede på hospitalet at jeg måtte lave til et døgn ad gangen og putte i køleskabet, så det kommer an på hvem man taler med. Da pigerne var små, har jeg altid lavet så jeg havde flaskerne stående klar til at blive varmet i køleskabet.

Anmeld

23. november 2011

signe.

Mira0911 skriver:

Igår da sundhedsplejersken var her, fortalte hun at nu hvor Lina er over 2 mdr gammel, så måtte jeg godt tilberede til et døgn af gangen, hvor jeg kommer MME i og så er det lige til varme i mikroen når det er madtid... 

Vidste I godt at man måtte det? 

Da Julie var spæd var det strengt forbudt... 

Jeg tør slet ikke at forberede på den måde... Jeg har det meget fint med at have vand på flasker stående i køleskabet og når der så er madtid, så kommer jeg MME når det er... 

Måske jeg er den eneste pyller mor på det punkt.... 

sådan har jeg gjort ved begge mine Sådan gjorde de også på sygehuset da vi var indlagt i 5 måneder, altså lavede til 1 døgn af gangen...

Anmeld

23. november 2011

Mira0911

signe. skriver:

sådan har jeg gjort ved begge mine Sådan gjorde de også på sygehuset da vi var indlagt i 5 måneder, altså lavede til 1 døgn af gangen...

Okey... der kan man bare se... 

Anmeld

23. november 2011

Mira0911

Babyklar skriver:

øhh det har jeg aldrig hørt, i det at mælken bliver sur

Jeg er virkelig også rundforvirret med alt det der siges omkring MME.... 

Anmeld

23. november 2011

serinasmor

Mira0911 skriver:

Igår da sundhedsplejersken var her, fortalte hun at nu hvor Lina er over 2 mdr gammel, så måtte jeg godt tilberede til et døgn af gangen, hvor jeg kommer MME i og så er det lige til varme i mikroen når det er madtid... 

Vidste I godt at man måtte det? 

Da Julie var spæd var det strengt forbudt... 

Jeg tør slet ikke at forberede på den måde... Jeg har det meget fint med at have vand på flasker stående i køleskabet og når der så er madtid, så kommer jeg MME når det er... 

Måske jeg er den eneste pyller mor på det punkt.... 

sådan gjorde vi hele vejen igennem da serina fik flaske ..

Vi fik at vide at det også er sådan de gør på neonatal ... så metoden er godkendt flere steder

Det lettede vores hverdag .. men din metode lyder helt fin og hvis det virker for dig så er det jo bare sådan du gør hos dig

Anmeld

23. november 2011

Mira0911

Amandas-mor skriver:

Nå okay! Jeg fik at vide at Amanda skulle være 4 mdr før jeg måtte gøre det  De laver da også om på det hele tiden.

Men jeg havde det ligesom dig og var glad for ikke at lave det klar på forhånd. Jeg har sådan en boks fra Tupperware (du kan vist nok også købe noget lign. i babybutikker) hvor den ligesom er inddelt i rum og så kan man åbne et rum af gangen. I hvert rum kommer man så mme i til en flaske. Så har man vandet i køleskabet klar i flaskerne og så når flasken skal laves åbner man bare rummet og hælder mme i flasken. Så slipper man for at tælle op mens en skrigende baby venter  Også praktisk når man skal ud andre steder

Ja det er bestemt ikke til at finde hoved og hale i det... 

Ja det kan da være jeg lige skal skaffe mig sådan en bøtte.... Det er da smart... 

Anmeld

23. november 2011

Mira0911

serinasmor skriver:

sådan gjorde vi hele vejen igennem da serina fik flaske ..

Vi fik at vide at det også er sådan de gør på neonatal ... så metoden er godkendt flere steder

Det lettede vores hverdag .. men din metode lyder helt fin og hvis det virker for dig så er det jo bare sådan du gør hos dig

Lyder meget mærkeligt.. Da vi lå på neonatal forberedte de ikke til et døgn af gangen.... Flaskerne stod på køl i mælkekøkkenet...  Så skulle man selv sørge for at komme pulveret i... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.