Jer der giver MME - Vidste I godt!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Mira0911

Muffin skriver:

Ja det vidste jeg godt   Er dog ikke stor fan af mikroovn så her bliver det lavet på den gammeldaws måde med kogt vand der køler af til den rette temp og så pulver i..

Jeg bruger heller ikke mikro... Jeg koger vand på kedlen og varmer det så op den vej i en skål... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mira0911 skriver:

Nemlig... Det er 2 dejlige piger... De er så skønne.... 

De ser nu også meget skønne ud

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

PT skriver:

De ser nu også meget skønne ud

Tak skal du have... Glæder mig også til se dit vidunder... Hvis du smider nogle billeder herind når den tid kommer... 

Anmeld

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mira0911 skriver:

Tak skal du have... Glæder mig også til se dit vidunder... Hvis du smider nogle billeder herind når den tid kommer... 

Jeg ville rigtig gerne lægge billeder af mine børn ind, men med alt det billed-stjæleri, tør jeg ikke rigtigt. Måske opretter jeg et låst album en dag, så jeg kan dele mine vidundere

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

PT skriver:

Jeg ville rigtig gerne lægge billeder af mine børn ind, men med alt det billed-stjæleri, tør jeg ikke rigtigt. Måske opretter jeg et låst album en dag, så jeg kan dele mine vidundere

Ja det kan du også... 

Anmeld

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Mira0911 skriver:

Ja det kan du også... 

Anmeld

22. november 2011

Muffin

Mira0911 skriver:

Jeg bruger heller ikke mikro... Jeg koger vand på kedlen og varmer det så op den vej i en skål... 

Det synes jeg også virker sundest. Har altid hørt at strålerne ødelægger og forurener maden.. Det eneste jeg bruger mikroen til, er popkorn

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

Muffin skriver:

Det synes jeg også virker sundest. Har altid hørt at strålerne ødelægger og forurener maden.. Det eneste jeg bruger mikroen til, er popkorn

Ih jeg kan bare ikk finde ud af at lave popcorn i mikroen, de brænder på... 

Anmeld

23. november 2011

Annette A

Jeg er altså også meget pylret hvad det angår. Jeg tilbereder et nyt måltid fra bunden hver gang, selvom min sundhedsplejerske også har sagt det som du siger. Tør slet ikke gamble med det, så koger vang på elkedlen hver gang, kommer det på flasken og sætter det i en gryde med koldt vand, nogle gange isterninger hvis det skal gå hurtigere og så har jeg det bedst ved at vide det hele er friskt. 

Anmeld

23. november 2011

Mira0911

Kellie skriver:

Jeg er altså også meget pylret hvad det angår. Jeg tilbereder et nyt måltid fra bunden hver gang, selvom min sundhedsplejerske også har sagt det som du siger. Tør slet ikke gamble med det, så koger vang på elkedlen hver gang, kommer det på flasken og sætter det i en gryde med koldt vand, nogle gange isterninger hvis det skal gå hurtigere og så har jeg det bedst ved at vide det hele er friskt. 

Har det lige præcis som dig... Frisk så muligt... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.