Jer der giver MME - Vidste I godt!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2011

Mira0911

K&S skriver:

Jeps, det vidste jeg godt, men jeg kunne godt lide at flasken var helt frisk, når Anton skulle have den  og når man har gjort det mange gange, så tager det ingen tid at lave en frisk flaske  

Har det også allerbedst med at den er så frisk så muligt... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2011

Mira0911

annec skriver:

Min SP har sagt at man IKKE må have lavet flaskerne på forhånd, men at man kun må fylde vandet i, og så MME når man skal have den.

Så det gør jeg..

Det er også sådan jeg gør og bliver ved med det indtil Lina ikke skal have flaske mere... 

Sundhedsplejersker er bare ikke enige på det område... 

Anmeld

23. november 2011

Mira0911

twinboys skriver:

Det vidste jeg ikke at man måtte er nu mere tryg ved den gamle metode... 

Er også mest tryg med metoden jeg bruger nu... 

Anmeld

23. november 2011

Mira0911

SaNiNa skriver:

Sådan var det også ude på ouh efter fødslen og det gjore vi også de få dage her hjemme vi brugte mme

Okey.... Synes det er vildt så meget der bliver sagt... 

Så man godt og så må man ikke... 

Husker tydeligt da jeg havde fået Julie, at det var strengt forbudt at forberede flasker på forhånd... 

Anmeld

23. november 2011

Mira0911

chael skriver:

Jeg har snart hørt om utallige måder at forberede de flasker på.

Og alle har hver deres måde.

Vi gør som vi gør herhjemme og det ændre vi ikke på.

Det eneste vi ændre på er, at når ham bliver stor nok til at drikke vand fra kop, så laver vi flaske med vand direkte fra hanen, istedet for at koge det først.

Det glæder jeg mig til. Så bliver det lidt nemmere

*Camilla

Der bliver virkelig sagt meget omkring det... 

Anmeld

23. november 2011

Mira0911

Benjamins'mor skriver:

Det vidste jeg godt ja.

Og fra 4 mdr behøver du ikke koge vandet til sutteflasken mere, og du må rense sutteflaskerne i opvaskeren.

Ja det ved jeg godt...  Fortsætter til den tid også metoden jeg bruger nu...  Det har jeg det bedst med... 

Anmeld

23. november 2011

Mira0911

twinny skriver:

Hmmm har jeg ikk hørt... Jeg har indtalt en besked hos min SP... Så håber at få et svar senere idag....

Men kunne være dejllig om natten....

Du må gerne lige fortælle hvad din sp sagde.... Vil da gerne høre om hun siger det samme... 

Anmeld

23. november 2011

Benjamins'mor

Mira0911 skriver:

Ja det ved jeg godt...  Fortsætter til den tid også metoden jeg bruger nu...  Det har jeg det bedst med... 

Jeg blander heller aldrig til et døgn af gangen, men skal jeg nogle steder blander jeg 2 sutteflasker så jeg slipper for at skal have pulver og sådan noget med.

Anmeld

23. november 2011

Mira0911

Maja_4000 skriver:

Min sp har altid sagt at man skal blande det , når det skal bruges

Det er ikke til finde rundt i hvad der bliver sagt... 

Anmeld

23. november 2011

Dianaaa

Mira0911 skriver:

Igår da sundhedsplejersken var her, fortalte hun at nu hvor Lina er over 2 mdr gammel, så måtte jeg godt tilberede til et døgn af gangen, hvor jeg kommer MME i og så er det lige til varme i mikroen når det er madtid... 

Vidste I godt at man måtte det? 

Da Julie var spæd var det strengt forbudt... 

Jeg tør slet ikke at forberede på den måde... Jeg har det meget fint med at have vand på flasker stående i køleskabet og når der så er madtid, så kommer jeg MME når det er... 

Måske jeg er den eneste pyller mor på det punkt.... 

jeg gør det på samme måde som dig, har flasker på køl og blander mme i når han skal spise så det er frisk lavet hver gang .. det står jo faktisk også på pakkerne et eller andet sted at det er bedst at vendte med at lave dem til de skal bruges så det er så friskt som muligt ,  ikke mere blabla herfra, men nej du er ikke den eneste pyller mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.