Jer der giver MME - Vidste I godt!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Jeg kunne aldrig finde på at varme noget som helst til en bebs i en micro uanset alder..og så kan de kloge hoveder sige så meget.
De laver hele tiden om på tingene.
Så jeg holder mig til den sunde fornuft.
Jeg har derimod altid lavet MME til et døgn ad gangen og så opbevaret det på køl, og varmet flasken i en kande med kogende vand..det tager jo kun få minutter.

Kærligst
Sussie

Jeg begynder efterhånden have meget svært ved at tro på det sundhedsplejersker siger.... 

De siger allesammen end masse forskelligt... 

Må indrømme jeg holder mig til den metode jeg bruger nu... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mira0911 skriver:

Ja.. Synes hvert fald min anden graviditet fløj afsted... Kunne knap nok selv følge med... 

Jeg synes denne er fløjet afsted sammenlignet med min første. Men jeg tror, det er fordi, man ikke går og tæller dage på samme måde, da man jo allerede har et barn at tage sig af, hvis du forstår?

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

PT skriver:

Jeg synes denne er fløjet afsted sammenlignet med min første. Men jeg tror, det er fordi, man ikke går og tæller dage på samme måde, da man jo allerede har et barn at tage sig af, hvis du forstår?

Ork ja, det forstår jeg godt... Jeg kunne ikke være der for min store tøs, da jeg led af kvalme/opkast hele vejen frem til fødslen... Sådan var første graviditet også... Så lå i sengen hele tiden faktisk... 

Anmeld

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Mira0911 skriver:

Ork ja, det forstår jeg godt... Jeg kunne ikke være der for min store tøs, da jeg led af kvalme/opkast hele vejen frem til fødslen... Sådan var første graviditet også... Så lå i sengen hele tiden faktisk... 

Puh det lyder ikke rart . Jeg har også haft utrolig morgen kvalme og opkast med ham her, men heldigvis ikke mere, end jeg kunne tage mig af min datter (eller tv'et kunne i bland). Nød dog de weekender, hun var hos sin far, og jeg kunne tage mig af mig selv

Anmeld

22. november 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Jeg begynder efterhånden have meget svært ved at tro på det sundhedsplejersker siger.... 

De siger allesammen end masse forskelligt... 

Må indrømme jeg holder mig til den metode jeg bruger nu... 

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

PT skriver:

Puh det lyder ikke rart . Jeg har også haft utrolig morgen kvalme og opkast med ham her, men heldigvis ikke mere, end jeg kunne tage mig af min datter (eller tv'et kunne i bland). Nød dog de weekender, hun var hos sin far, og jeg kunne tage mig af mig selv

Jeg var rigtig ked af jeg bare lå i sengen konstant... Jeg kunne tit holde til at ligge og putte med hende i sengen... 

Det har virkelig været de 2 værste graviditeter... Jeg er glad for jeg ikke skal have flere børn... Orker ikke at risikere sådan en tur mere... 

Anmeld

22. november 2011

Muffin

Mira0911 skriver:

Igår da sundhedsplejersken var her, fortalte hun at nu hvor Lina er over 2 mdr gammel, så måtte jeg godt tilberede til et døgn af gangen, hvor jeg kommer MME i og så er det lige til varme i mikroen når det er madtid... 

Vidste I godt at man måtte det? 

Da Julie var spæd var det strengt forbudt... 

Jeg tør slet ikke at forberede på den måde... Jeg har det meget fint med at have vand på flasker stående i køleskabet og når der så er madtid, så kommer jeg MME når det er... 

Måske jeg er den eneste pyller mor på det punkt.... 

Ja det vidste jeg godt   Er dog ikke stor fan af mikroovn så her bliver det lavet på den gammeldaws måde med kogt vand der køler af til den rette temp og så pulver i..

Anmeld

22. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Mira0911 skriver:

Jeg var rigtig ked af jeg bare lå i sengen konstant... Jeg kunne tit holde til at ligge og putte med hende i sengen... 

Det har virkelig været de 2 værste graviditeter... Jeg er glad for jeg ikke skal have flere børn... Orker ikke at risikere sådan en tur mere... 

Nej, det må ikke have været sjovt . Men i det mindste har du fået to dejlige børn, og som du siger, så "behøver" du ikke flere .

Anmeld

22. november 2011

Mira0911

PT skriver:

Nej, det må ikke have været sjovt . Men i det mindste har du fået to dejlige børn, og som du siger, så "behøver" du ikke flere .

Nemlig... Det er 2 dejlige piger... De er så skønne.... 

Anmeld

22. november 2011

Vidunderligeunger

jeg kunne heller aldrig finde på at putte mad i munden på mig selv eller andre, som har været en tur gennem en microovn... men sådan er jeg også selv vokset op
MME lavede vi af kogt kold vand (til 6 mdr, derefter fra hanen) med svarende pulver til. Vi brugte så af og til brikkerne, men de blev (sgutte) varmet i en microovn længe leve kogt vand hehe  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.